Verslag Ronald van Dam, wat vinden we ervan [dat rijmt]

Gestart door Arthur, 15 maart 2013 - 00:21:29

« vorige - volgende »

Tijdens de langdurige regenpauze besluit Ronald van Dam ook maar een langdurige pauze te nemen. Is dit een arrogante houding ten opzichte van de kijkers of heeft hij gelijk?

Dit is absoluut ongehoord, hij is commentator en dan neem je niet zomaar even een pauze van 20 minuten
18 (64.3%)
Het is niet gepast maar er valt iets voor te zeggen omdat er toch geen aktie op de baan was
2 (7.1%)
Een pauze van pakweg 5 minuten zou geen probleem zijn
3 (10.7%)
Hij heeft groot gelijk, hij was al zeker 1,5 uur aan het verslaggeven en heeft dus ook recht op een fatsoenlijke pauze
5 (17.9%)

Totaal aantal stemmen: 26

Poll gesloten: 26 maart 2013 - 09:34:08

Arthur

Citaat van: NielsD op 25 september 2013 - 19:20:13
Citaat van: Arthur op 25 september 2013 - 19:13:37
Citaat van: Edwin90 op 24 september 2013 - 18:41:57
Hmm, Sport1 heeft een driejarig contract. Ik ga er vanuit dat dat gewoon betaald is. Of Fox moet Sport1 willen overnemen? Die verhalen heb ik namelijk wel meegekregen.

Fox Sports is wel met een groot team aanwezig tijdens de races. Vraag is alleen of ze dat voor de Nederlandse markt ook zouden doen. Het minste dat ze kunnen doen is meerdere audio streams beschikbaar stellen.

Maargoed, let's not jump the gun.  ;)

Fox gaat nooit het volle pond betalen als ze nu al zien dat de resultaten ver beneden peil liggen. Dan moet Sport 1 een stevig verlies pakken. Of ze dat willen en kunnen....

Nu verliezen ze ook. Misschien kost ze op termijn nog wel meer geld, dan als ze het nu door Fox laten overnemen. Maar dat is een rekensommetje voor Sport1.

En kom je automatisch bij de vraag of ze het kunnen, willen en wat er vervolgens overblijft qua bestaansrecht nu ze steeds meer sporten verliezen...
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

NielsD

Citaat van: Arthur op 25 september 2013 - 19:23:06
Citaat van: NielsD op 25 september 2013 - 19:20:13
Citaat van: Arthur op 25 september 2013 - 19:13:37
Citaat van: Edwin90 op 24 september 2013 - 18:41:57
Hmm, Sport1 heeft een driejarig contract. Ik ga er vanuit dat dat gewoon betaald is. Of Fox moet Sport1 willen overnemen? Die verhalen heb ik namelijk wel meegekregen.

Fox Sports is wel met een groot team aanwezig tijdens de races. Vraag is alleen of ze dat voor de Nederlandse markt ook zouden doen. Het minste dat ze kunnen doen is meerdere audio streams beschikbaar stellen.

Maargoed, let's not jump the gun.  ;)

Fox gaat nooit het volle pond betalen als ze nu al zien dat de resultaten ver beneden peil liggen. Dan moet Sport 1 een stevig verlies pakken. Of ze dat willen en kunnen....

Nu verliezen ze ook. Misschien kost ze op termijn nog wel meer geld, dan als ze het nu door Fox laten overnemen. Maar dat is een rekensommetje voor Sport1.

En kom je automatisch bij de vraag of ze het kunnen, willen en wat er vervolgens overblijft qua bestaansrecht nu ze steeds meer sporten verliezen...

Hadden ze niet een paar andere sportrechten weten te strikken?
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Arthur

Citaat van: NielsD op 25 september 2013 - 19:26:38
Citaat van: Arthur op 25 september 2013 - 19:23:06
Citaat van: NielsD op 25 september 2013 - 19:20:13
Citaat van: Arthur op 25 september 2013 - 19:13:37
Citaat van: Edwin90 op 24 september 2013 - 18:41:57
Hmm, Sport1 heeft een driejarig contract. Ik ga er vanuit dat dat gewoon betaald is. Of Fox moet Sport1 willen overnemen? Die verhalen heb ik namelijk wel meegekregen.

Fox Sports is wel met een groot team aanwezig tijdens de races. Vraag is alleen of ze dat voor de Nederlandse markt ook zouden doen. Het minste dat ze kunnen doen is meerdere audio streams beschikbaar stellen.

Maargoed, let's not jump the gun.  ;)

Fox gaat nooit het volle pond betalen als ze nu al zien dat de resultaten ver beneden peil liggen. Dan moet Sport 1 een stevig verlies pakken. Of ze dat willen en kunnen....

Nu verliezen ze ook. Misschien kost ze op termijn nog wel meer geld, dan als ze het nu door Fox laten overnemen. Maar dat is een rekensommetje voor Sport1.

En kom je automatisch bij de vraag of ze het kunnen, willen en wat er vervolgens overblijft qua bestaansrecht nu ze steeds meer sporten verliezen...

Hadden ze niet een paar andere sportrechten weten te strikken?

Je bedoelt KORFBAL misschien....
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Jehoentelaar

Ze hebben hier en daar wat kampioenschapjes van andere sporten binnengehaald. Qua voetbal is er niet meer toegevoegddan de competities van België, Portugal en Griekenland; iets andere koek dan de verloren Premier League en Serie A, en de ook bij Eurosport te bekijken Bundesliga.

Geruchten over een fusie c.q. overname van Sport1 met/door Eredivisie Live/FOX hangen al jaren in de lucht, maar elke keer breekt het zich toch weer op. Teveel kapiteins op een schip.

Arthur

Citaat van: Jehoentelaar op 26 september 2013 - 16:08:27
Ze hebben hier en daar wat kampioenschapjes van andere sporten binnengehaald. Qua voetbal is er niet meer toegevoegddan de competities van België, Portugal en Griekenland; iets andere koek dan de verloren Premier League en Serie A, en de ook bij Eurosport te bekijken Bundesliga.

Geruchten over een fusie c.q. overname van Sport1 met/door Eredivisie Live/FOX hangen al jaren in de lucht, maar elke keer breekt het zich toch weer op. Teveel kapiteins op een schip.

Ik kan me niet voorstellen dat Sport 1 de drie jaar wil [gaat] volmaken met de huidige paydrivers....
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

0634

Jaja, daar was ie weer Kimi Raikkonen won in Australie! Moet toch even gezegd worden. Begint nu overigens wel grappig te worden :).

Franky R.

Citaat van: Jeroen op 06 oktober 2013 - 07:57:26
Jaja, daar was ie weer Kimi Raikkonen won in Australie! Moet toch even gezegd worden. Begint nu overigens wel grappig te worden :) .


RvD's running gag.
...zucht... ;)

Edwin90

Wat was het vandaag slecht, slecht, slecht, slecht wat commentaar betreft. Voor het eerst sinds een aantal races weer gewoon Sport1 gekeken, maar heb we weer heerlijk lopen ergeren.

Begrijp me niet verkeerd ik vond het een leuke race, maar als Van Dam de race alleen maar als leuk kan benoemen door de vleugel van Rosberg, de BBQ van Webber en de klapband van Perez dan snap je het spelletje echt niet. Dan kan hij beter crashfilmpjes op Youtube van commentaar gaan voorzien. Wat een enorme hork zeg.

Om dan nog maar even te zwijgen over de stortvloed aan fouten van zowel Van Dam als Doornbos. DRS in de ronde na de safety car, en je openlijk afvragen hoe het kan dat VDG te hard rijdt achter de Safety Car. Verdiep je eens in de sport dan als je de regels niet eens kent.

Als hij volgend jaar blijft dan ben ik daar weg, dan kijk ik wel een korrelige stream. BAH!

Terminator

#1058
Dat ze begonnen over de achtervleugel vlak na de SC was tenenkrommend slecht inderdaad. Ook nog daarna beweren dat ze niet binnen 1 seconde afstand zaten, terwijl ze pal achter elkaar reden was grappig...

En daarna ging Van Dam helemaal de fout in door posities in de race helemaal door elkaar te halen. (Hulkenberg haalde Hamilton in, werd volledig gemist : Ten Dam zei iets: Hamilton zet de aanval in op Hulkenberg).

Mooi was ook dat opmerking van Doornbos toen Hamilton Hulkenberg voorbij ging in de 1e bocht : "Dit hebben we vandaag nog niet gezien op deze plek". Terwijl een paar rondjes daarvoor Raikkonen Grosjean voorbij ging op die plek.  ;D

0634

Klopt. Tussen Hamilton en Alonso ook. Alonso waagde een aanval bij Lewis, die dat afsloeg en volgens Van Dam haalde Lewis Alonso in..

Enzo


Edwin90

Slechte kennis van de Duitse taal en geen zin in een haperende stream. Daarom ben ik ook gestopt met het streamen van Engels commentaar onder de beelden van Sport1. Op een gegeven moment ben je meer bezig met die stream telkens herstarten en het 'op tijd zetten' van je beeld dan met de race kijken.

Enzo

Citaat van: Edwin90 op 06 oktober 2013 - 12:42:34
Slechte kennis van de Duitse taal en geen zin in een haperende stream. Daarom ben ik ook gestopt met het streamen van Engels commentaar onder de beelden van Sport1. Op een gegeven moment ben je meer bezig met die stream telkens herstarten en het 'op tijd zetten' van je beeld dan met de race kijken.

Hmmm, maar daar heb ik helemaal geen last van. Wat betekend dat je of een slechte stream gebruikt, of een langzame verbinding hebt, of een verouderde computer gebruikt. Ik zou me geld liever uitgeven aan een beter systeem thuis dan aan een Sport 1 Abbo.

0634

Precies wat Edwin zegt. Ga absoluut niet naar Duits luisteren en heb een broertje dood aan streams.

De weergave van Sport1 is prima. Niks op aan te merken. Alleen Van Dam moet daar weg.

Arthur

Citaat van: Enzo op 06 oktober 2013 - 12:37:07
Waarom blijven jullie kijken naar Sport 1?

Beeldkwaliteit [HD] is perfect en betrouwbaarheid. Zelf niet meer, dat geblaat van Van Dam komt mijn neus uit en waarom € 16,00 betalen als ik nog steeds free kan kijken...
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel