Verslag Ronald van Dam, wat vinden we ervan [dat rijmt]

Gestart door Arthur, 15 maart 2013 - 00:21:29

« vorige - volgende »

Tijdens de langdurige regenpauze besluit Ronald van Dam ook maar een langdurige pauze te nemen. Is dit een arrogante houding ten opzichte van de kijkers of heeft hij gelijk?

Dit is absoluut ongehoord, hij is commentator en dan neem je niet zomaar even een pauze van 20 minuten
18 (64.3%)
Het is niet gepast maar er valt iets voor te zeggen omdat er toch geen aktie op de baan was
2 (7.1%)
Een pauze van pakweg 5 minuten zou geen probleem zijn
3 (10.7%)
Hij heeft groot gelijk, hij was al zeker 1,5 uur aan het verslaggeven en heeft dus ook recht op een fatsoenlijke pauze
5 (17.9%)

Totaal aantal stemmen: 26

Poll gesloten: 26 maart 2013 - 09:34:08

Edwin90

Heb de laatste rondes overgeschakeld naar het geluid van Sport1 omdat de stream die ik eronder draai de hele tijd vastliep. Moet eerlijk zeggen dat Albers enorm alert was. Zag meteen dat Di Resta de muur in ging, terwijl dat toch achterin beeld gebeurde, 'daar waar de focus niet lag' zeg maar.

En Van Dam is nog steeds net zo slecht als aan het begin van het seizoen. Hopelijk zet Sport1 daar volgend jaar een ander neer. Wat een prutser zeg.

Kootje

Citaat van: Matthijs op 23 september 2013 - 09:59:48
Mooi moment:
Hamilton zit op de staart van Rosberg. Christijan Albers: "Hamilton is veel meer een racer dan Rosberg". Vervolgens haalt de ronde later Rosberg twee coureurs in en blijft Hamilton steken.  :)

Wet van Murphy ;D

Normaal gesproken heeft hij daar gewoon gelijk, maar ja .....  ::)

0634

Was ook een dom moment voor Albers om zoiets te zeggen. Hij mompelde iets over hoe Hamilton veel sneller was dan Rosberg, maar vergat dat Rosberg op dat moment vast zat achter iemand. Eigenlijk was Rosberg het hele weekend de snellere, dat is inderdaad niet altijd zo, maar dan moet je niet Hamilton juist tijdens zo'n weekend ophemelen.

Vorige keer deed Van Dam ook al zoiets. Button was 'weer eens' langzamer dan Perez, maar Button zat op een heel andere strategie en eindigde ver voor Perez. Maar daar kwam hij verder niet meer op terug.

Nou hebben wij allemaal nog wel aardig verstand van F1 en weten wanneer hij onzin verkoopt, maar fans die iets minder fanatiek de sport volgen, denken dat Van Dam gelijk heeft als hij zoiets zegt. Verslaggevers horen toch een zekere autoriteit te zijn.

Sabai

Zat vandaag zijn twitter te bekijken en moest erg lachen hoe hij verbetert werd.


gloudiesaurus

Citaat van: Jeroen op 22 september 2013 - 10:54:17
Dat dus. Idiote theorie. En eigenlijk legde Albers het dus niet alleen verkeerd uit, maar hij had het ook gewoon helemaal fout.

De klok en de klepel door elkaar heen gehaald of zoiets.

Een hij begon gisteren de uitzending met hetzelfde verhaal  ;D
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Arthur

Wellicht een oplossing voor 2014 voor Sport1; geen commentaar meer maar enkel standaardgeluid. Compensatie; geen € 15,95 per maand maar € 10,00 per maand? Wel HD beeld uiteraard en beeldkeuze [onboard].
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Franky R.

Citaat van: Arthur op 23 september 2013 - 19:32:08
Wellicht een oplossing voor 2014 voor Sport1; geen commentaar meer maar enkel standaardgeluid. Compensatie; geen € 15,95 per maand maar € 10,00 per maand? Wel HD beeld uiteraard en beeldkeuze [onboard].
Ik hoef geen VT's te zien....Alleen de race. 7,50 euro en ze hebben een deal!!! 8)

Arthur

Citaat van: Franky R. op 23 september 2013 - 20:25:48
Citaat van: Arthur op 23 september 2013 - 19:32:08
Wellicht een oplossing voor 2014 voor Sport1; geen commentaar meer maar enkel standaardgeluid. Compensatie; geen € 15,95 per maand maar € 10,00 per maand? Wel HD beeld uiteraard en beeldkeuze [onboard].
Ik hoef geen VT's te zien....Alleen de race. 7,50 euro en ze hebben een deal!!! 8)

Nou, minimaal quali en race dan toch wel te verstaan ;)
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Edwin90

Citaat van: Arthur op 23 september 2013 - 19:32:08
Wellicht een oplossing voor 2014 voor Sport1; geen commentaar meer maar enkel standaardgeluid. Compensatie; geen € 15,95 per maand maar € 10,00 per maand? Wel HD beeld uiteraard en beeldkeuze [onboard].

Standaardgeluid kun je selecteren  :) vooral tijdens de vrije trainingen een genot voor het gehoor  8)

Arthur

Citaat van: Edwin90 op 23 september 2013 - 22:22:11
Citaat van: Arthur op 23 september 2013 - 19:32:08
Wellicht een oplossing voor 2014 voor Sport1; geen commentaar meer maar enkel standaardgeluid. Compensatie; geen € 15,95 per maand maar € 10,00 per maand? Wel HD beeld uiteraard en beeldkeuze [onboard].

Standaardgeluid kun je selecteren  :) vooral tijdens de vrije trainingen een genot voor het gehoor  8)

Zonder het zalvende stemgeluid van Ronald van Dam?
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Kootje

Citaat van: Franky R. op 23 september 2013 - 20:25:48
Ik hoef geen VT's te zien....Alleen de race. 7,50 euro en ze hebben een deal!!! 8)

Voor dat geld heb je ook alleen de race, of beter gezegd ...... één race. ::)

Arthur

#1032
Citaat van: Kootje op 23 september 2013 - 22:41:07
Citaat van: Franky R. op 23 september 2013 - 20:25:48
Ik hoef geen VT's te zien....Alleen de race. 7,50 euro en ze hebben een deal!!! 8)

Voor dat geld heb je ook alleen de race, of beter gezegd ...... één race. ::)

En voor dat geld wil ik meer dan slechts 1 race!! Voorlopig blijft Sport1 hier buiten de deur en behelp ik me met RTL en BBC [die laatste is uiteraard niet echt behelpen ;)]
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Jehoentelaar

Citaat van: Franky R. op 23 september 2013 - 20:25:48
Citaat van: Arthur op 23 september 2013 - 19:32:08
Wellicht een oplossing voor 2014 voor Sport1; geen commentaar meer maar enkel standaardgeluid. Compensatie; geen € 15,95 per maand maar € 10,00 per maand? Wel HD beeld uiteraard en beeldkeuze [onboard].
Ik hoef geen VT's te zien....Alleen de race. 7,50 euro en ze hebben een deal!!! 8)
Vroeger had ik ook niks met een vrije training, maar met de BBC-races pak ik er graag eentje mee. Ze weten daar altijd een heleboel dingen te vertellen om up-to-date te raken met het hele verhaal. Is met Sport1 uiteraard niet het geval, maar soit.

Arthur

Citaat van: Jehoentelaar op 23 september 2013 - 22:44:40
Citaat van: Franky R. op 23 september 2013 - 20:25:48
Citaat van: Arthur op 23 september 2013 - 19:32:08
Wellicht een oplossing voor 2014 voor Sport1; geen commentaar meer maar enkel standaardgeluid. Compensatie; geen € 15,95 per maand maar € 10,00 per maand? Wel HD beeld uiteraard en beeldkeuze [onboard].
Ik hoef geen VT's te zien....Alleen de race. 7,50 euro en ze hebben een deal!!! 8)
Vroeger had ik ook niks met een vrije training, maar met de BBC-races pak ik er graag eentje mee. Ze weten daar altijd een heleboel dingen te vertellen om up-to-date te raken met het hele verhaal. Is met Sport1 uiteraard niet het geval, maar soit.

Af en toe een VT-tje meepikken is wel aardig met nuttig commentaar welteverstaan. Maar om ze nu allemaal te zien hoeft voor mij dan ook weer niet. Dan wordt het weer overkill.
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel