Verslag Ronald van Dam, wat vinden we ervan [dat rijmt]

Gestart door Arthur, 15 maart 2013 - 00:21:29

« vorige - volgende »

Tijdens de langdurige regenpauze besluit Ronald van Dam ook maar een langdurige pauze te nemen. Is dit een arrogante houding ten opzichte van de kijkers of heeft hij gelijk?

Dit is absoluut ongehoord, hij is commentator en dan neem je niet zomaar even een pauze van 20 minuten
18 (64.3%)
Het is niet gepast maar er valt iets voor te zeggen omdat er toch geen aktie op de baan was
2 (7.1%)
Een pauze van pakweg 5 minuten zou geen probleem zijn
3 (10.7%)
Hij heeft groot gelijk, hij was al zeker 1,5 uur aan het verslaggeven en heeft dus ook recht op een fatsoenlijke pauze
5 (17.9%)

Totaal aantal stemmen: 26

Poll gesloten: 26 maart 2013 - 09:34:08

Wings

Volgens mij zei hij wel de laatste 2. Maar goed, zelfs al was het niet zo, boeiend. Ik erger mij meer aan Albers die het zelfde verhaal afsteekt zodra de warmte beelden opdoemen. Het hele weekend al. En hij heeft een irritante stem.

SDG

Mijn Sky-stream heeft momenteel iets van een slideshow. Gelukkig mis ik op dit moment niet al te veel...

0634

Ah, ik hoor net toch weer dat Kimi de eerste race heeft gewonnen. Ik dacht al, waar blijft die tweewekelijkse opmerking...

SDG

Citaat van: Jeroen op 22 september 2013 - 15:04:56
Ah, ik hoor net toch weer dat Kimi de eerste race heeft gewonnen. Ik dacht al, waar blijft die tweewekelijkse opmerking...

Je zou het maar eens vergeten, he?

0634


janke

Met Doornbos is het nog te pruimen. Maar met Albers is het gewoon bagger. Valt in herhalingen. Niks geen toegevoegde waarde.
Some things are too important to be left in the past.

Jehoentelaar

De mannen van RTL Deutschland hadden soms lange perioden niks te zeggen. Verder nauwelijks achtergrondinfo maar geen overdreven gelul en rare praatjes. Goed te overleven met ze, alleen die hoeveelheden reclames zijn vervelend.

NielsD

Citaat van: janke op 22 september 2013 - 17:21:07
Met Doornbos is het nog te pruimen. Maar met Albers is het gewoon bagger. Valt in herhalingen. Niks geen toegevoegde waarde.

Wist je al dat Lewis en Kimi échte racers zijn en geen qualifiers?
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

janke

Citaat van: NielsD op 22 september 2013 - 17:49:04
Citaat van: janke op 22 september 2013 - 17:21:07
Met Doornbos is het nog te pruimen. Maar met Albers is het gewoon bagger. Valt in herhalingen. Niks geen toegevoegde waarde.

Wist je al dat Lewis en Kimi échte racers zijn en geen qualifiers?

Nee, leg uit.  ::)
Some things are too important to be left in the past.

0634

En constant dat verhaal over het warmen van de banden. Keer op keer. Reteinteressant inderdaad Chris. Gaat nooit vervelen, blijf het herhalen, want wij zijn achterlijk en snappen zoiets helemaal niet.

SDG

Citaat van: janke op 22 september 2013 - 18:19:24
Citaat van: NielsD op 22 september 2013 - 17:49:04
Citaat van: janke op 22 september 2013 - 17:21:07
Met Doornbos is het nog te pruimen. Maar met Albers is het gewoon bagger. Valt in herhalingen. Niks geen toegevoegde waarde.

Wist je al dat Lewis en Kimi échte racers zijn en geen qualifiers?

Nee, leg uit.  ::)

http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Formula_One_polesitters

Hamilton: 31 poles

Räikkönen: 16 poles


Nee, geen qualifiers inderdaad...

KVDracer

Citaat van: janke op 22 september 2013 - 17:21:07
Met Doornbos is het nog te pruimen. Maar met Albers is het gewoon bagger. Valt in herhalingen. Niks geen toegevoegde waarde.

Doornbos zat vandaag bij ons, De Belgen weten ;)

Arthur

Citaat van: Jehoentelaar op 22 september 2013 - 17:41:20
De mannen van RTL Deutschland hadden soms lange perioden niks te zeggen. Verder nauwelijks achtergrondinfo maar geen overdreven gelul en rare praatjes. Goed te overleven met ze, alleen die hoeveelheden reclames zijn vervelend.

Ook die lui zijn dodelijk saai.... Eigenlijk past Van Dam daar naadloos.... ;D
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Jehoentelaar

Och, meestal praat ik de race aan elkaar voor m'n ouders ("geen woord over de grens"), dus zo erg is dat niet. :P

Matthijs

Mooi moment:
Hamilton zit op de staart van Rosberg. Christijan Albers: "Hamilton is veel meer een racer dan Rosberg". Vervolgens haalt de ronde later Rosberg twee coureurs in en blijft Hamilton steken.  :)

Toch vond ik Albers op momenten echt iets toevoegen. Zo vertelde hij dat Alonso altijd de eerste ronden voorzichtig aan doet en na een ronde of 5/6 pas echt snel gaat. Dat bleek ook zo te zijn en Alonso reed het gat met Rosberg dicht. Dan zie je dat Albers veel meer verstand heeft van het spelletje dan Van Dam (die leert het nooit).