De toekomst van Felipe Massa

Gestart door Fabian, 12 maart 2013 - 16:44:32

« vorige - volgende »

Jehoentelaar

Precies. En we weten hoe Massa af en toe is ingezet. Nu wijzen naar zijn prestaties naar de afgelopen jaren is m.i. niet helemaal eerlijk.

KVDracer

Hij heeft Alone nu toch al 2 maal verslagen in de kwali's en in Italië is hij nog braaf opzij gegaan. Ben benieuwd voor morgen. Hij moet zich nu natuurlijk wel bewijzen en dan zijn ze meestal op hun best.

janke

Citaat van: Wings op 20 september 2013 - 18:15:55
Citaat van: janke op 19 september 2013 - 23:58:59
Citaat van: gloudiesaurus op 19 september 2013 - 23:42:23
Citaat van: janke op 19 september 2013 - 23:39:14
Van Massa hoor je van hem zelf in één week meer dan in zijn hele carriëre als F1 coureur. Koffertje pakken einde seizoen. Ga iets doen wat je leuk vind, misschien wel vissen.

Die De La Rosa, leeft die nog??

Is testcoureur bij Ferrari. Voor wat het waard is... Hij is inmiddels ook alweer 41.

Ik zie Massa nog wel opbloeien bij een team als Sauber. Formule 1 zonder Braziliaan kan natuurlijk ook niet... Bernie zal wel willen helpen  ;)

Bij De La Rosa had ik even een :D moeten zetten.

En Massa bij Sauber? Met alle respekt Gloudie. Hij krijgt amper een Ferrari bij de top zes.  ;)

Vandaar dat Gloudie de term 'opbloeien' gebruikt. ;)

Dat had ik begrepen. Als je naar een team gaat waarvan je weet dat het middenmoot is en je er maar achteraan hobbelt, motiveert ook niet.  Dat Massa vandaag een keer sneller is als Alonso wordt geloof ik als een geweldige prestatie gezien. Mij zegt het weinig. Maar goed, ieder zijn mening en daar heb ik alle repekt voor.  BTW, wat is er in godsnaam met Force India aan de hand. Vandaag alweer bagger. Hoe meer het seizoen aan de gang is, hoe belabberde ze op de baan zijn, jammer.
Some things are too important to be left in the past.

Wings

Heel erg warrige post:

Wie vindt het geweldig dat Massa voor Alonso start? Dat ontgaat me.
En wat heeft Force India te maken met Massa?
Welk team is middenmoot wat wie niet motiveert?

janke

Citaat van: Wings op 21 september 2013 - 22:39:13
Heel erg warrige post:

Wie vindt het geweldig dat Massa voor Alonso start? Dat ontgaat me.
En wat heeft Force India te maken met Massa?
Welk team is middenmoot wat wie niet motiveert?

1. Op wat sites lees ik dat. Massa fans. Vind ik uitstekend.

2. Force India mening was even een zijsprongetje. Mag dat niet meer? Ik ben immers een tijdje niet on line geweest.

3. Sauber werd door Gloudie aangehaald, daar reageer ik op.

Zo warrig is het dus allemaal niet.
Some things are too important to be left in the past.

0634

Citaat van: KVDracer op 21 september 2013 - 16:42:09
Hij heeft Alone nu toch al 2 maal verslagen in de kwali's en in Italië is hij nog braaf opzij gegaan. Ben benieuwd voor morgen. Hij moet zich nu natuurlijk wel bewijzen en dan zijn ze meestal op hun best.
Hij komt wel van de vuile kant. Dat is in Singapore wel een echt nadeel. Beide Ferrari-rijders zijn verder overigens prima starters.

Wings

Citaat van: KVDracer op 21 september 2013 - 16:42:09
Hij heeft Alone nu toch al 2 maal verslagen in de kwali's en in Italië is hij nog braaf opzij gegaan. Ben benieuwd voor morgen. Hij moet zich nu natuurlijk wel bewijzen en dan zijn ze meestal op hun best.

Het zal je wellicht verbazen maar Massa heeft dit seizoen wel vaker sneller dan Alonso gekwalificeerd. Keer of 4 zeker. Denk dat het nu 8-5/9-4 is in het voordeel van Alonso.

robbert

Citaat van: Wings op 22 september 2013 - 13:21:28
Citaat van: KVDracer op 21 september 2013 - 16:42:09
Hij heeft Alone nu toch al 2 maal verslagen in de kwali's en in Italië is hij nog braaf opzij gegaan. Ben benieuwd voor morgen. Hij moet zich nu natuurlijk wel bewijzen en dan zijn ze meestal op hun best.

Het zal je wellicht verbazen maar Massa heeft dit seizoen wel vaker sneller dan Alonso gekwalificeerd. Keer of 4 zeker. Denk dat het nu 8-5/9-4 is in het voordeel van Alonso.

ja maar bij ferrari zijn ze daar niks mee, als hij dan toch altijd ver terugvalt

0634

Massa is niet de racer die Alonso is. Dat lijkt mij kristalhelder.

Arthur

Massa heeft zich vandaag echt geprofileerd t.o.v. Alonso.... En echt helpen kon hij Alonso niet vandaag....
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Wings


Arthur

Bernie wil Massa behouden voor 2014 :o
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Franky R.

Citaat van: Arthur op 25 september 2013 - 19:54:53
Bernie wil Massa behouden voor 2014 :o


Dat mag, net zoals hij Kobayashi wilde behouden of Petrov...[ook niet gelukt... :P ]

Arthur

Citaat van: Franky R. op 25 september 2013 - 20:13:26
Citaat van: Arthur op 25 september 2013 - 19:54:53
Bernie wil Massa behouden voor 2014 :o


Dat mag, net zoals hij Kobayashi wilde behouden of Petrov...[ook niet gelukt... :P ]

Werd te duur voor Bernie [vond hij waarschijnlijk, werd zijn geldzwembad te klein]
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

NielsD

Citaat van: Arthur op 25 september 2013 - 19:54:53
Bernie wil Massa behouden voor 2014 :o

Volgens mij heeft Bernie een keer geroepen dat hij sowieso een Braziliaan in de Formule 1 wil. Dit omdat de sport best populair is in dat land. Massa hoeft van mij niet uit de Formule 1, ik wou hem alleen uit die Ferrari hebben.
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna