De toekomst van Felipe Massa

Gestart door Fabian, 12 maart 2013 - 16:44:32

« vorige - volgende »

0634

Dat ben ik met robbert eens. Hij moest simpelweg meer punten pakken in die Ferrari. Vorig jaar 150 punten achter Alonso. Dat kan gewoon echt niet.

Edwin90

Klopt helemaal, maar je kunt niet stellen dat Massa Alonso niet geholpen heeft de afgelopen jaren. Dat heeft hij namelijk waar mogelijk wel degelijk gedaan  ;)

Sabai

Daarom snap ik ook niet waarom Lotus hem zou willen hebben.Hij voegt niks extra toe. Is ook geen vechter in de race net als kimi .En zal waarschijnlijk bleekjes achter Grosjean z'n rondjes rijden.

KVDracer

Citaat van: Sabai op 16 september 2013 - 22:16:14
Daarom snap ik ook niet waarom Lotus hem zou willen hebben.Hij voegt niks extra toe. Is ook geen vechter in de race net als kimi .En zal waarschijnlijk bleekjes achter Grosjean z'n rondjes rijden.

Massa was tot voor zijn ongeluk niet zo'n slechte rijder. En ik denk dat, als je jaren de tweede rijder bent, uw motivatie dan ook wat weg is. Je weet toch als je een goede ace rijd, je deze moet opofferen. Zie naar Webber.
Als hij zich bij Lotus goed voelt kan hij zich ontpoppen tot kopman. Hij is nog maar 32 jaar, dus hij heeft nog wel wat jaren te gaan.

0634

Citaat van: Edwin90 op 16 september 2013 - 22:16:03
Klopt helemaal, maar je kunt niet stellen dat Massa Alonso niet geholpen heeft de afgelopen jaren. Dat heeft hij namelijk waar mogelijk wel degelijk gedaan  ;)
Dat klopt natuurlijk.

Maikel0230

Ik sluit me aan bij KVDracer Als Massa dan echt niet meer aan de bak gaat dan weten we het zeker dat hij niet meer bij het clubje hoort dat F1-waardig is.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Enzo

Massa maakte de volgende opmerking op autosport vandaag:
Citaat"Vanaf vrijdag in Singapore rijd ik voor mezelf, niet voor Alonso. Ik zal aanvallen waar en wanneer ik kan."

Ben erg benieuwd hoe dit zich gaat vertalen in resultaten, hij zal het goed moeten doen om aanspraak te maken op het Lotus zitje.

Maikel0230

Citaat van: Enzo op 17 september 2013 - 13:05:27
Massa maakte de volgende opmerking op autosport vandaag:
Citaat"Vanaf vrijdag in Singapore rijd ik voor mezelf, niet voor Alonso. Ik zal aanvallen waar en wanneer ik kan."

Ben erg benieuwd hoe dit zich gaat vertalen in resultaten, hij zal het goed moeten doen om aanspraak te maken op het Lotus zitje.

http://www.f1fanatic.co.uk/2013/09/17/massa-will-definitely-help-alonso-in-the-championship/

Luca heeft daar andere gedachten over, ik denk dat zolang hij Alonso niet in de weg rijdt men het bij Ferrari zal negeren maar vanaf hij Alonso kansen kost schoppen ze hem dit jaar nog buiten.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Jehoentelaar

Ik wilde zeggen dat hij wel weer een tankslang zal meezeulen, maar daar zal hij wel extra moeite voor moeten doen.

Enzo

Ík kan me wel goed voorstellen dat als hij de teamorder krijgt om voor Alonso aan de kant te gaan, dat zijn radio het ineens niet meer doet. Ik hoop het en ik gun het hem, dit is waarschijnlijk de laatste competitieve auto waar hij in gaat rijden. Een overwinning/goed resultaat in Soa Paolo als afsluiter lijkt me mooi.

Wings

Citaat van: robbert op 16 september 2013 - 21:48:44
ja maar echt veel punten van de concurrentie afgesnoept heeft hij ook niet gedaan é

Als je wordt gebruikt als strategisch proefkonijn en datajunk heb je weinig mogelijkheden. En als je dan voor je eigen successen mag rijden (of zijn er nog mensen die denken dat Massa ineens gedurende een seizoen ineens snelheid vindt??) wordt hij uit de wind gehouden bij Alonso. Daarom vind ik dat Massa vaker (te) hard wordt aangepakt. Niet dat hij anders wel even kampioen zou kunnen worden maar het beeld dat sinds Alonso is ontstaan is vertekend.

Wings

Citaat van: Enzo op 17 september 2013 - 13:05:27
Massa maakte de volgende opmerking op autosport vandaag:
Citaat"Vanaf vrijdag in Singapore rijd ik voor mezelf, niet voor Alonso. Ik zal aanvallen waar en wanneer ik kan."

Ben erg benieuwd hoe dit zich gaat vertalen in resultaten, hij zal het goed moeten doen om aanspraak te maken op het Lotus zitje.

Denk je dat Ferrari hem in de gelegenheid zal stellen? Overigens niet zo slim van Massa om nu de 'de kont tegen de krib' aan te gooien. Nu kunnen ze ingrijpen bij Ferrari.

Wings

Citaat van: Sabai op 16 september 2013 - 22:16:14
Daarom snap ik ook niet waarom Lotus hem zou willen hebben.Hij voegt niks extra toe. Is ook geen vechter in de race net als kimi .En zal waarschijnlijk bleekjes achter Grosjean z'n rondjes rijden.

Zoveel snelheidsverschil zat er niet tussen Kimi en Massa dus dat zal reuze meevallen. Uit de sleur bij Ferrari en voor eigen successen mogen rijden lijkt mij een fantastische stimulance. Massa nu al uitvlakken vind ik wel erg voorbarig. Grosjean is geen Vettel of Alonso hé.

0634

Citaat van: Wings op 17 september 2013 - 17:41:23
Citaat van: Enzo op 17 september 2013 - 13:05:27
Massa maakte de volgende opmerking op autosport vandaag:
Citaat"Vanaf vrijdag in Singapore rijd ik voor mezelf, niet voor Alonso. Ik zal aanvallen waar en wanneer ik kan."

Ben erg benieuwd hoe dit zich gaat vertalen in resultaten, hij zal het goed moeten doen om aanspraak te maken op het Lotus zitje.

Denk je dat Ferrari hem in de gelegenheid zal stellen? Overigens niet zo slim van Massa om nu de 'de kont tegen de krib' aan te gooien. Nu kunnen ze ingrijpen bij Ferrari.

Massa zei ook nog dat Alonso en Kimi volgend jaar niet goed zal gaan. Hij klinkt door deze beiden opmerkingen nogal bitter moet ik zeggen.

Vind ik niet terecht. Hij heeft daar jarenlang mogen rijden, terwijl hij feitelijk een aantal jaar al niet meer presteert.

Enzo

Citaat van: Wings op 17 september 2013 - 17:41:23
Citaat van: Enzo op 17 september 2013 - 13:05:27
Massa maakte de volgende opmerking op autosport vandaag:
Citaat"Vanaf vrijdag in Singapore rijd ik voor mezelf, niet voor Alonso. Ik zal aanvallen waar en wanneer ik kan."

Ben erg benieuwd hoe dit zich gaat vertalen in resultaten, hij zal het goed moeten doen om aanspraak te maken op het Lotus zitje.

Denk je dat Ferrari hem in de gelegenheid zal stellen? Overigens niet zo slim van Massa om nu de 'de kont tegen de krib' aan te gooien. Nu kunnen ze ingrijpen bij Ferrari.

Nah, Luca heeft al gereageerd. Natuurlijk wil Ferrari niet dat Massa voor eigen glorie gaat.
Maar ja, wat willen ze doen dan? Badoer of Gené de laatste paar races laten rijden?  ;D