De toekomst van Felipe Massa

Gestart door Fabian, 12 maart 2013 - 16:44:32

« vorige - volgende »

Franky R.

Citaat van: Maikel0230 op 16 september 2013 - 01:11:57
http://grandepremio.com.br/f1/noticias/massa-admite-contato-com-mclaren-fala-da-lotus-e-descarta-ajudar-alonso-no-resto-de-2013
:o
Massa zou in 'contact' zijn met McLaren... Zij hebben nog geen coureurs bevestigd voor 2014
LOL!
Dat is wel een ZEER wild gerucht...Zowel commercieel als sportief is Massa geen stap vooruit voor McLaren, IMHO! Ik denk dat dit een bericht is in de trant van -Manager Todt jr. is gezien met een hoge pief van McLaren-... ;)

0634

Het lijkt mij ook errug sterk moet ik zeggen... Massa is toch wat vergane glorie, met alle respect. En als hij nou speciale banden met Honda of zo had, kon ik het nog begrijpen, maar nee, dat is juist Button weer. Dit lijkt mij een erg wild gerucht.

Fabian

Lijkt me stug. McLaren wil(de) graag door met beide rijders. Braziliaanse link dus dat zal wel loslopen.


Kootje

Tsja .... zal denk ik niet snel gebeuren, Massa bij McLaren. Maar ja .... zie hem sowieso niet meer bij 'n topteam instappen. Z'n management zal dat, in opdracht van Feliupe, echter anders zien en die zullen dus overal waar nog stoeltjes beschikbaar zijn aankloppen. Dat wordt dan weer gezien en voila .... Massa wordt gelinkt aan dat bewuste team. Meer zal het imo iig niet zijn.

KVDracer

Mss is een Braziliaanse rijder bij McLaren voor hun economisch wel een goede zaak. Een Braziliaan bij McLaren (denk aan Senna), terug zoveel Braziliaanse fans erbij, want Brazilianen zijn wel meer geïnteresseerd in de F1 dan de Mexicanen. En voor de McLaren group is de Braziliaanse nationaliteit mss wel interessanter dan de Mexicaanse.
Maar eerlijk gezegd denk ik ook niet dat dit echt gaat gebeuren, maar ik dacht dit ook bij het gerucht dat Raikkonen naar Ferrari ging. Ik zou het in ieder geval spijtig vinden voor Hulkenberg moest Massa naar Lotus gaan. Want Hulkenberg schat ik toch iets hoger in.

0634

Is dat zo? Volgens mij is de Mexicaanse markt tamelijk interessant voor McLaren ivm Carlos Slim...

Kootje

Ik denk dat er maar één markt interessant is voor McLaren, en dat is de USA. Dat is waar zij hun auto's afzetten, Europa volgt op gepaste afstand, Midden en Zuid Amerika komen daar pas achteraan.
Voor valse sentimenten,de Braziliaanse link Senna-Massa, is geen plaats in de F1. In ieder geval niet als daar keiharde dollars tegenover staan. Keiharde dollars die men met Perez (Carlos Slim) wel binnenhaalt, en met Massa vooralsnog niet.
Enige reële kans die Massa bij McLaren heeft, is als er sprake is van 'n breuk met Button. Perez gaat iig nergens heen, en als het aan McLaren ligt Button ook niet. Maar ja .... daarin heeft Button ook 'n stem.

Gerard

Nmmmm Lotus klinkt logisch, maar McLaren ???  Zouleuk zijn maaar ik denk dat ik toch liever Hulk in de Lotus zie...

Sabai


robbert

ja, massa zal alonso niet meer helpen. Dat heeft hij de laatste 2 seizoenen al niet meer gedaan.  Alonso heeft alles moeten alleen doen

Edwin90

Citaat van: robbert op 16 september 2013 - 21:23:44
ja, massa zal alonso niet meer helpen. Dat heeft hij de laatste 2 seizoenen al niet meer gedaan.  Alonso heeft alles moeten alleen doen

Twee weken geleden de race niet gezien? Vorig jaar Korea? Vorig jaar USA? Massa doet al sinds de komst van Alonso niets anders dan helpen.  ???

0634

Hij kan hem alleen niet zo heel vaak helpen. Dat is meer het probleem.

Edwin90

Citaat van: Jeroen op 16 september 2013 - 21:41:17
Hij kan hem alleen niet zo heel vaak helpen. Dat is meer het probleem.

Klopt, maar als dat vaak moest gebeuren is het misschien ook beter om Massa gewoon voorop te laten rijden aangezien hij dan sneller is. Waar het kon heeft Massa Alonso meer dan goed geholpen. Het valt natuurlijk niet uit de lucht waarom Alonso Massa graag zou houden.

robbert

ja maar echt veel punten van de concurrentie afgesnoept heeft hij ook niet gedaan é