De toekomst van Felipe Massa

Gestart door Fabian, 12 maart 2013 - 16:44:32

« vorige - volgende »

0634

Ja maar dat zien we nu al een paar jaar. Enige stabiliteit is er niet meer in zijn presteren te ontdekken. Hij zal vast wel weer een keer een goede race rijden, maar het is niet stabiel genoeg om nog langer het vasthouden van zo'n gewild stoeltje te rechtvaardigen. Ik snap best dat je hem niet zomaar laat vallen, maar genoeg is genoeg. Ik kan wel tien haalbare rijders opnoemen die ik liever in die Ferrari zie volgend jaar, dan Massa.

Franky R.

Citaat van: Jeroen op 11 juli 2013 - 18:31:23
Ja maar dat zien we nu al een paar jaar. Enige stabiliteit is er niet meer in zijn presteren te ontdekken. Hij zal vast wel weer een keer een goede race rijden, maar het is niet stabiel genoeg om nog langer het vasthouden van zo'n gewild stoeltje te rechtvaardigen. Ik snap best dat je hem niet zomaar laat vallen, maar genoeg is genoeg. Ik kan wel tien haalbare rijders opnoemen die ik liever in die Ferrari zie volgend jaar, dan Massa.
Ik denk dat Ferrari wel om zich heen zal kijken, maar ten slotte Massa toch nog maar een jaarcontractje geeft...Heintje Davids... :P
;)

0634

Is dat niet de broer van Edgar?

Fabian

Citaat van: Jeroen op 12 juli 2013 - 06:31:35
Is dat niet de broer van Edgar?
Ja maar dan wel zonder die gekke bril!  ;) ;)


Arthur

Ik denk toch echt dat Massa nu voor zijn laatste kans moet strijden....
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Franky R.

Citaat van: Arthur op 23 augustus 2013 - 20:08:27
Ik denk toch echt dat Massa nu voor zijn laatste kans moet strijden....
Ik hoop dat Ferrari nu eens wel het lef toont, om Massa te vervangen. Massa komt IMHO ook beter toch zijn recht in een minder team, wat hij naar voren kan helpen met zijn ervaring....Maar ja, Massa had al aangegeven dat hij niet voor een Williams of Sauber wilt rijden.


Voor Felipe zou het Ferrari of niets zijn?

Arthur

Citaat van: Franky R. op 23 augustus 2013 - 20:32:14
Citaat van: Arthur op 23 augustus 2013 - 20:08:27
Ik denk toch echt dat Massa nu voor zijn laatste kans moet strijden....
Ik hoop dat Ferrari nu eens wel het lef toont, om Massa te vervangen. Massa komt IMHO ook beter toch zijn recht in een minder team, wat hij naar voren kan helpen met zijn ervaring....Maar ja, Massa had al aangegeven dat hij niet voor een Williams of Sauber wilt rijden.


Voor Felipe zou het Ferrari of niets zijn?

Tja met die arrogantie zou ik NIETS zeggen....
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Fabian

Als Alonso vertrekt, kans acht ik klein, dan zal Massa blijven. Mocht Alonso blijven dan zal Massa nu hard aan de bak moeten om zijn stoeltje veilig te stellen.

Franky R.

Citaat van: Fabian op 23 augustus 2013 - 20:45:47
Als Alonso vertrekt, kans acht ik klein, dan zal Massa blijven. Mocht Alonso blijven dan zal Massa nu hard aan de bak moeten om zijn stoeltje veilig te stellen.
Als ze bij Ferrari nu eens hun hoofd gingen gebruiken, dan zullen ze Massa de deur wijzen. Massa mag blij zijn dat ik geen teambaas ben bij Ferrari... :P

robbert

Citaat van: Franky R. op 24 augustus 2013 - 12:56:12
Citaat van: Fabian op 23 augustus 2013 - 20:45:47
Als Alonso vertrekt, kans acht ik klein, dan zal Massa blijven. Mocht Alonso blijven dan zal Massa nu hard aan de bak moeten om zijn stoeltje veilig te stellen.
Als ze bij Ferrari nu eens hun hoofd gingen gebruiken, dan zullen ze Massa de deur wijzen. Massa mag blij zijn dat ik geen teambaas ben bij Ferrari... :P

het is ferrari.... 1 goeie resultaat van massa, en hij heeft weer een contractverlenging beet, en kan dus weer volgend seizoen weer cruisen tot hij een waarschuwing krijgt en na 1 goeie resultaat weer een contractverlenging krijgt. En zo is zijn loon binnen :)

Franky R.

Citaat van: robbert op 24 augustus 2013 - 13:48:34
Citaat van: Franky R. op 24 augustus 2013 - 12:56:12
Citaat van: Fabian op 23 augustus 2013 - 20:45:47
Als Alonso vertrekt, kans acht ik klein, dan zal Massa blijven. Mocht Alonso blijven dan zal Massa nu hard aan de bak moeten om zijn stoeltje veilig te stellen.
Als ze bij Ferrari nu eens hun hoofd gingen gebruiken, dan zullen ze Massa de deur wijzen. Massa mag blij zijn dat ik geen teambaas ben bij Ferrari... :P

het is ferrari.... 1 goeie resultaat van massa, en hij heeft weer een contractverlenging beet, en kan dus weer volgend seizoen weer cruisen tot hij een waarschuwing krijgt en na 1 goeie resultaat weer een contractverlenging krijgt. En zo is zijn loon binnen :)


Daarom!
Ik wil een coureur die altijd constant goede resultaten boekt...Als Massa tot nu toe was gaan rijden, zoals hij deed in de eerste races van 2013...Dan had ik hem gehouden, maar kijk hoeveel punten hij in de laatste vijf GP's heeft gepakt... :-X

Wings

Afgelopen seizoen werd gezegd dat Massa werd ingezet om verschillende strategieƫn uit te proberen en data te verzamelen. Dan wordt nog wel eens geƫxperimenteerd. Nadat Massa werd losgelaten kon hij weer redelijk mee voorin. Zo kon Ferrari de contractverlenging enigszins verklaren. Dit jaar heeft Massa zelf ook steken laten vallen hoewel hij strategisch benadeeld wordt zodra hij bij Alonso in de buurt rijdt of er voor. Of Massa nog een kans verdient kan ik moeilijk beoordelen vanuit mijn luie stoel. De vraag is ook wat de beschikbare opties zijn. En wat Ferrari verwacht van de eventuele opvolger. Dat is geen wiskunde voor beginners. Liefst zag ik Bianchi verkassen naar Ferrari. Ik heb er een goed gevoel bij. Snel, nog niet zo snel dat hij in het vaarwater van Alonso rijdt en wellicht genoeg potentie om een eventueel vertrek te ondervangen. Schiet mij maar lek.

NielsD

Lees net op Twitter dat er geruchten zijn dat Raikkonen vanavond bij Ferrari heeft getekend!
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

robbert

Citaat van: NielsD op 29 augustus 2013 - 22:46:18
Lees net op Twitter dat er geruchten zijn dat Raikkonen vanavond bij Ferrari heeft getekend!

graag bewijzen, want zoiets is niet te geloven. Raikkonen en alonso in 1 team, dat zal nog slechter aflopen. Ze willen allebei wereldkampioen worden