De toekomst van Felipe Massa

Gestart door Fabian, 12 maart 2013 - 16:44:32

« vorige - volgende »

Franky R.


Citaatvrijdagtraining kan je sws meepakken dan. Was toen toch zon gekke Hongaar die voor Minardi mocht rijden??



Citaat van: Wings op 27 maart 2013 - 13:33:13
"Guys, I'm coming in, I'm having too much grip!" ;D


Dat was de Israëliër Chanoch Nissany, toch? Woont thans in Hongarije, maar komt uit Israël.

Fabian

Klopt Franky. Dat was Nissany. Dat was geen Hongaar. Zsolt Baumgartner die voor Minardi reed was volgens mij wel een Hongaar.

Franky R.

Citaat van: Fabian op 27 maart 2013 - 14:34:45
Klopt Franky. Dat was Nissany. Dat was geen Hongaar. Zsolt Baumgartner die voor Minardi reed was volgens mij wel een Hongaar.
Ja, en die was een stuk sneller dan Chanoch... ;D

Fabian

Citaat van: Franky R. op 27 maart 2013 - 14:49:06
Citaat van: Fabian op 27 maart 2013 - 14:34:45
Klopt Franky. Dat was Nissany. Dat was geen Hongaar. Zsolt Baumgartner die voor Minardi reed was volgens mij wel een Hongaar.
Ja, en die was een stuk sneller dan Chanoch... ;D
Dat was volgens mij ook niet zo heel lastig....

Kootje

Citaat van: Wings op 27 maart 2013 - 07:21:31
Als je op dit level wilt racen zul je moeten inversteren. Dat betekent jezelf continue bewijzen op het grijs. Alleen dan prikkel je inversteerders en kun je doorgroeien. Zo zwart-wit als jij het neerzet is het niet, McGregor staat echt niet op mijn deur te kloppen met de vraag of ik morgen bij Caterham wil instappen... Bovendien redt niemand het zonder zak geld. Zelfs Hamilton werd gesponsord. McLaren (youngdrivers) zorgde dat hij kon racen. Om de Formule 1 te halen zul je dus echt wel aan die hoepel moeten kunnen draaien. Geld alleen is niet afdoende. Dat het een rol speelt, soit.

Snap ik, maar daar heb ik het helemaal niet over. Wat ik zeg is dit: Ik zou er niet trots op zijn als ik de Formule 1 bereikt heb, niet door uitzonderlijke prestaties, maar door geld. Ga nu niet doen alsof ik gek ben, er zijn in het verleden genoeg coureurs geweest die hun plekje echt louter aan geld te danken hadden, simpewlweg omdat het talent ze ontbrak. En ook nu rijdt er daar 'n handvol van rond. Daarmee zeg ik helemaal niet dat ze niet kunnen sturen, hell .... dat kunnen ze vast 100x beter dan ik, maar alleen dat ze zonder sponsoring de F1 nooit gehaald zouden hebben of eenmaal in de F1 hier zonder sponsoring nooit zouden blijven. Dat zijn de coureurs waar ik het over heb, en dat is het laatste wat ik hierover zeg.

Jehoentelaar

Citaat van: Franky R. op 27 maart 2013 - 14:23:22

Citaatvrijdagtraining kan je sws meepakken dan. Was toen toch zon gekke Hongaar die voor Minardi mocht rijden??



Citaat van: Wings op 27 maart 2013 - 13:33:13
"Guys, I'm coming in, I'm having too much grip!" ;D


Dat was de Israëliër Chanoch Nissany, toch? Woont thans in Hongarije, maar komt uit Israël.
Zijn zoon Roy rijdt dit seizoen in de FIA Formula 3 Europe, dus wie weet of we de naam Nissany over een aantal jaar weer op de buis gaan zien. :P

Wings

Citaat van: Franky R. op 27 maart 2013 - 14:23:22

Citaatvrijdagtraining kan je sws meepakken dan. Was toen toch zon gekke Hongaar die voor Minardi mocht rijden??



Citaat van: Wings op 27 maart 2013 - 13:33:13
"Guys, I'm coming in, I'm having too much grip!" ;D

Dat was de Israëliër Chanoch Nissany, toch? Woont thans in Hongarije, maar komt uit Israël.

Google is je vriend. ;)

Franky R.

Citaat van: Wings op 27 maart 2013 - 20:33:44
Citaat van: Franky R. op 27 maart 2013 - 14:23:22

Citaatvrijdagtraining kan je sws meepakken dan. Was toen toch zon gekke Hongaar die voor Minardi mocht rijden??



Citaat van: Wings op 27 maart 2013 - 13:33:13
"Guys, I'm coming in, I'm having too much grip!" ;D

Dat was de Israëliër Chanoch Nissany, toch? Woont thans in Hongarije, maar komt uit Israël.

Google is je vriend. ;)
Did not need Google for that...

Wings

Jij weet waar rijders, die op een blauwe maandag in een Formule 1 wagen hebben gezeten, wonen? Bovendien staat het op Wiki op dezelfde chronologische volgorde. ;) Maar goed, deze topic gaat over Massa (die voor Alonso staat in het kampioenschap. Hoera!!). ;D

Jehoentelaar

Chanoch Nissany heeft wel een bepaalde status opgebouwd hè, die blijft de doorsnee F1-fan beter bij dan de Gaston Mazzacanes van deze wereld. ;)

Franky R.

Citaat van: Wings op 27 maart 2013 - 20:44:53
Jij weet waar rijders, die op een blauwe maandag in een Formule 1 wagen hebben gezeten, wonen? Bovendien staat het op Wiki op dezelfde chronologische volgorde. ;) Maar goed, deze topic gaat over Massa (die voor Alonso staat in het kampioenschap. Hoera!!). ;D
Nee, maar zoals Jehoentelaar het zegt...Nissany had een bepaalde 'status' opgebouwd...En hij was volgens mij de eerste Israëliër die F1 ging rijden...Des te opvallender was het dat hij in Hongarije woonde...


Je wilt niet weten wat voor feitjes over de F1 ik wel niet weet... ;D ;D ;D

Wings

Wel/niet? ;) Ik zal eens een leuke voor je verzinnen. Iets wat niet op te zoeken is. Ik ben benieuwd. ;)

Franky R.

Citaat van: Wings op 27 maart 2013 - 21:04:12
Wel/niet? ;) Ik zal eens een leuke voor je verzinnen. Iets wat niet op te zoeken is. Ik ben benieuwd. ;)
Is goed...Doe het dan bij F1-kwisje..

rafael25

Massa :D
Tot nu toe, doet hij het beter dan Alonso

robbert

Citaat van: rafael25 op 28 maart 2013 - 14:43:47
Massa :D
Tot nu toe, doet hij het beter dan Alonso

inderdaad, alonso zal het nog moeilijk krijgen met massa