De toekomst van Felipe Massa

Gestart door Fabian, 12 maart 2013 - 16:44:32

« vorige - volgende »

Jehoentelaar

Kan ook niet, daar schiet Williams niks mee op. Een coureur die met die Williams nog geen centimeter heeft gereden. Ik wil niet meteen naar Badoer refereren, maar we hoeven geen vuurwerk te verwachten.

Arthur

Ik ga ervan uit dat Maldonado zich nog verbetert en dus gewoon blijft tenzij hij er elke week aftettert...
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

0634

Nou ja, er is niet elke week een race, dus dat zal wel loslopen. Maar hij zal er ongetwijfeld nog een paar keer aftetteren.

Wings

From zero to hero in two races!! ;D

Iceman2012

Citaat van: Wings op 25 maart 2013 - 17:35:54
From zero to hero in two races!! ;D
nee hoor, daar was ie vorig jaar ook al een paar races mee bezig ;)

en trouwens nog ff voor de duidelijkheid; mensen die een andere mening over de toekomst van Massa hebben kunnen wel degelijk ook een zwak voor Massa hebben hoor. Verkijk je daar niet op. Trouwens we moeten t ook niet overdrijven; 4e en 5e is nou ook weer niet heel geweldig. Zeker nog geen hero

Wings

Deze topic werd voor aanvang van het seizoen geopend en Massa werd min of meer afgeserveerd. De toon is sinds vorige week toch gematigd.

Iceman2012

Citaat van: Wings op 25 maart 2013 - 19:26:26
Deze topic werd voor aanvang van het seizoen geopend en Massa werd min of meer afgeserveerd. De toon is sinds vorige week toch gematigd.
als ik de eerste reactie's ff snel teruglees serveert niemand m af. Vrijwel iedereen zegt dat het van zn prestatie's af zal hangen. Behalve Kootje en ik, maar wij serveren m ook niet af, zien m alleen niet bij Ferrari blijven.

Wings

Lees even wat je zelf schrijft:

Citaat van: Iceman2012 op 23 maart 2013 - 22:23:41
Hoe dan ook, vorig jaar had echt niemand m opgepikt als Ferrari zn contract niet verlengt had, als ie dit volhoudt ziet het er een stuk rooskleuriger voor m uit.

Lijkt me onderstrepend dan wel bevestigend.

Iceman2012

Tja, het Ferrari stoeltje was in mijn ogen de enige realistische kans die hij nog had. Bij andere teams was geen plek of vroegen ze miljoenen. Dat jij uit deze opmerking haalt dat ik hem al heb afgeschreven vind ik vreemd, ik had ook al eerder gezegd dat ik de contractverlening juist wel ondersteunde (ondanks zn dramatische 1e helft vorig jaar) en dat ik er nog wel vertrouwen in had. Zie oa onderstaande quote!

Citaat van: Iceman2012 op 17 maart 2013 - 20:39:54
Ik denk dat Ferrari gewoon voor nieuw bloed kiest, na 8 jaar Massa. Vroeg of laat gaat het toch een keer gebeuren en ik denk dat Ferrari graag op een waardige manier afscheid van hem wil nemen, dus zal een prima seizoen van Massa toch het einde van hem kunnen betekenen. En als ie niet presteert, tja, dan rest Ferrari na vorig jaar weinig keus vind ik. Maar goed, hij is het jaar iig goed begonnen met een 4e plaats en het outqualifien van Alonso. Precies wat ik gehoopt en misschien ook wel een beetje van hem verwacht had.
Dit alles staat wat mij betreft nog los van de geruchten over Hulkenberg, al zou je dat natuurlijk ook als een kleine aanwijzing kunnen zien.

Wings

Ga je nu echt proberen om hier nog een punt te maken? Kom, ijsman, dit discussiëren om te discussiëren. Zonder mij dan wel. Dag!

Iceman2012

Citaat van: Wings op 25 maart 2013 - 19:47:28
Ga je nu echt proberen om hier nog een punt te maken? Kom, ijsman, dit discussiëren om te discussiëren. Zonder mij dan wel. Dag!
jij bent degene die de afgelopen dagen (onterecht) zn gelijk probeert te halen.
Maar grappig dat je t nu zegt, dat had je ook een paar comments eerder kunnen doen en niet op t moment dat je uitgeluld bent (sorry dat ik het zeg)

0634

Overigens vond ik Massa vrij matigjes in Maleisie hoor. Heeft zich geen enkele keer van voren kunnen melden (deels ook door een zwakke start, maar daarna ook niet meer echt gezien).

Iceman2012

Citaat van: Jeroen op 25 maart 2013 - 20:21:26
Overigens vond ik Massa vrij matigjes in Maleisie hoor. Heeft zich geen enkele keer van voren kunnen melden (deels ook door een zwakke start, maar daarna ook niet meer echt gezien).
en dat terwijl Alonso roept dat ie gegarandeert op het podium was geeinidigt. k had ook wel t idee dat er voor Massa wat meer te halen was. Kwam op t einde nog wel sterk opzetten. Maar goed, voorlopig wel 2x Alonso outqualified (vorig jaar maar 1x, Monza niet meegerekend) en meer punten als Alonso. Iig een stuk betere start als vorig jaar.

Wings

Citaat van: Jeroen op 25 maart 2013 - 20:21:26
Overigens vond ik Massa vrij matigjes in Maleisie hoor. Heeft zich geen enkele keer van voren kunnen melden (deels ook door een zwakke start, maar daarna ook niet meer echt gezien).

Massa kwam vroegtijdig naar binnen en reed met slicks op een te nat circuit in verkeer. Verder kampte veel rijders met snel slijtend rubber en was er niemand die naar voren kon rijden. Massa kwam hier terecht na de eerste stint, na met slicks op nat te hebben geworsteld en kon ook geen wonderen meer verrichten. Matig? Kan. Hij sprong er niet bovenuit nee net als alle anderen niet. Op Hülkenberg na (of doet de Sauber het gewoon leuk op deze baan?).

0634

Ik heb het niet over anderen, ik heb het over Massa. Volgens velen rijdt hij namelijk in een wagen die even goed is als de Red Bull. De anderen rijden daar niet in. Matig optreden dus.