De toekomst van Felipe Massa

Gestart door Fabian, 12 maart 2013 - 16:44:32

« vorige - volgende »

Kootje

Tenzij hij Webber vervangt bij Red Bull natuurlijk. ::)

Iceman2012

Citaat van: Kootje op 23 maart 2013 - 20:59:13
Citaat van: Iceman2012 op 23 maart 2013 - 20:43:52
Als Massa zo doorgaat kan ie volgend jaar overal 2e rijder worden en bij een aantal teams misschien wel 1e rijder ;)

Je bedoeld zal hij volgend jaar 2e rijder worden bij 'n ander team. :P
nee, ik denk eerder dat ie ergens eerste rijder gaat worden. Hoe dan ook, vorig jaar had echt niemand m opgepikt als Ferrari zn contract niet verlengt had, als ie dit volhoudt ziet het er een stuk rooskleuriger voor m uit.

Kootje

Citaat van: Iceman2012 op 23 maart 2013 - 22:23:41
Citaat van: Kootje op 23 maart 2013 - 20:59:13
Citaat van: Iceman2012 op 23 maart 2013 - 20:43:52
Als Massa zo doorgaat kan ie volgend jaar overal 2e rijder worden en bij een aantal teams misschien wel 1e rijder ;)

Je bedoeld zal hij volgend jaar 2e rijder worden bij 'n ander team. :P
nee, ik denk eerder dat ie ergens eerste rijder gaat worden. Hoe dan ook, vorig jaar had echt niemand m opgepikt als Ferrari zn contract niet verlengt had, als ie dit volhoudt ziet het er een stuk rooskleuriger voor m uit.

Was ook maar 'n geintje hé?


Arthur

Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Kootje

En ik blijf hopen van niet !!!

janke

De start niet tof, maar voor de rest een solide race van hem gezien.
Some things are too important to be left in the past.

Kootje


robbert

stel, ik zeg wel stel, dat alonso een slecht seizoen kent of stel, nogmaals ik zeg stel, dat alonso nog een paar keer zo'n fouten maakt als in maleisie, dan zal Massa zeker mogen blijven. Maar nogmaals, ik zeg stel...

Franky R.

Citaat van: robbert op 24 maart 2013 - 13:30:21
stel, ik zeg wel stel, dat alonso een slecht seizoen kent of stel, nogmaals ik zeg stel, dat alonso nog een paar keer zo'n fouten maakt als in maleisie, dan zal Massa zeker mogen blijven. Maar nogmaals, ik zeg stel...
Nou, nou...was Maleisië nu zo'n fout? Nogmaals, je ziet niets van de voorvleugel. En ja, Alonso kon heel mss wel vonken hebben gezien, maar hij kan nooit geweten hebben hoe ernstig de schade was. Daar had de pitmuur hem op moeten wijzen.

robbert

Citaat van: Franky R. op 24 maart 2013 - 13:40:08
Citaat van: robbert op 24 maart 2013 - 13:30:21
stel, ik zeg wel stel, dat alonso een slecht seizoen kent of stel, nogmaals ik zeg stel, dat alonso nog een paar keer zo'n fouten maakt als in maleisie, dan zal Massa zeker mogen blijven. Maar nogmaals, ik zeg stel...
Nou, nou...was Maleisië nu zo'n fout? Nogmaals, je ziet niets van de voorvleugel. En ja, Alonso kon heel mss wel vonken hebben gezien, maar hij kan nooit geweten hebben hoe ernstig de schade was. Daar had de pitmuur hem op moeten wijzen.

let op, je kan gelijk hebben, maar ik ga nog de reactie afwachten. Ik zou niet verschieten moest het team daadwerkelijk gemeld hebben dat hij met een defecte voorvleugel zit, maar dat alonso wou doorgaan, omdat hij voelde dat het ging. Maar anderzijds kon het ook zijn dat het team gemeld heeft dat hij mocht doorgaan.

KVDracer

Citaat van: Franky R. op 24 maart 2013 - 13:40:08
Citaat van: robbert op 24 maart 2013 - 13:30:21
stel, ik zeg wel stel, dat alonso een slecht seizoen kent of stel, nogmaals ik zeg stel, dat alonso nog een paar keer zo'n fouten maakt als in maleisie, dan zal Massa zeker mogen blijven. Maar nogmaals, ik zeg stel...
Nou, nou...was Maleisië nu zo'n fout? Nogmaals, je ziet niets van de voorvleugel. En ja, Alonso kon heel mss wel vonken hebben gezien, maar hij kan nooit geweten hebben hoe ernstig de schade was. Daar had de pitmuur hem op moeten wijzen.

Of het slim was om door te rijden of niet en of het zijn beslissing was of niet, daarover ga ik mij hier niet uitspreken. Maar hij zal toch wel gevoeld hebben dat er iets mis was met zijn wagen en downforce verloren was. En dan kan hij nog steeds over de boordradio vragen wat er juist scheelt aan de wagen.
En vermits het een teambeslissing was zijn het allemaal idioten. Als je een stuk verliest van je voorvleugel dan kun je iemand laten doorrijden ook al verliest hij hiermee downforce. Maar om iemand met een afgebroken vleugel laten door te rijden moet je echt wel dwaas zijn.

Wings

Citaat van: Franky R. op 24 maart 2013 - 13:40:08
Citaat van: robbert op 24 maart 2013 - 13:30:21
stel, ik zeg wel stel, dat alonso een slecht seizoen kent of stel, nogmaals ik zeg stel, dat alonso nog een paar keer zo'n fouten maakt als in maleisie, dan zal Massa zeker mogen blijven. Maar nogmaals, ik zeg stel...
Nou, nou...was Maleisië nu zo'n fout? Nogmaals, je ziet niets van de voorvleugel. En ja, Alonso kon heel mss wel vonken hebben gezien, maar hij kan nooit geweten hebben hoe ernstig de schade was. Daar had de pitmuur hem op moeten wijzen.

Dat is ook gebeurt en beiden (lees: Alonso en Ferrari) hebben besloten de gok te nemen. Dan is kritiek wel op z'n plaats.

Arthur

Citaat van: Kootje op 24 maart 2013 - 08:07:04
En ik blijf hopen van niet !!!

Toch een respectabele vervanger van Maldonado...  ;)
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Franky R.

Citaat van: Arthur op 24 maart 2013 - 20:57:23
Citaat van: Kootje op 24 maart 2013 - 08:07:04
En ik blijf hopen van niet !!!

Toch een respectabele vervanger van Maldonado...  ;)
Als Maldonado keer op keer de grindbak in blijft stuiven, dan heb ik liever Massa dan Pastor bij Williamns, ja!

Arthur

Citaat van: Franky R. op 24 maart 2013 - 21:44:09
Citaat van: Arthur op 24 maart 2013 - 20:57:23
Citaat van: Kootje op 24 maart 2013 - 08:07:04
En ik blijf hopen van niet !!!

Toch een respectabele vervanger van Maldonado...  ;)
Als Maldonado keer op keer de grindbak in blijft stuiven, dan heb ik liever Massa dan Pastor bij Williamns, ja!

Maar Massa zal niet eerder komen [mocht het ooit actueel worden] dan volgend seizoen. Ik zie Massa tijdens dit seizoen echt niet verkassen!!
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel