De toekomst van Felipe Massa

Gestart door Fabian, 12 maart 2013 - 16:44:32

« vorige - volgende »

Terminator

Had wel het idee dat een beetje genaaid werd door zijn eigen team met de pitstops. Met name de tweede.

Iceman2012

Citaat van: Wings op 17 maart 2013 - 09:16:16
Deze kan dus dicht. Massa blijft.
Want hij heeft een contract getekend voor 2014?? Dr zijn een aantal mensen (incl mij) die denken dat ie ongeacht zn prestatie's dit jaar gaat vertrekken. En da's na de race van vandaag niet veranderd.

Arthur

Citaat van: Terminator op 17 maart 2013 - 10:52:03
Had wel het idee dat een beetje genaaid werd door zijn eigen team met de pitstops. Met name de tweede.

Om Fernando er voor te krijgen?
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Sabai

Citaat van: Wings op 17 maart 2013 - 09:16:16
Deze kan dus dicht. Massa blijft.

Knap dat je dat na 1 race al kan beoordelen  ;) ;)

Wings

Citaat van: Iceman2012 op 17 maart 2013 - 11:00:08
Citaat van: Wings op 17 maart 2013 - 09:16:16
Deze kan dus dicht. Massa blijft.
Want hij heeft een contract getekend voor 2014?? Dr zijn een aantal mensen (incl mij) die denken dat ie ongeacht zn prestatie's dit jaar gaat vertrekken. En da's na de race van vandaag niet veranderd.

Wat een onzin. Prestaties zijn te allen tijde van groot belang en doorslaggevend. Ook nu.

Wings

Citaat van: Terminator op 17 maart 2013 - 10:52:03
Had wel het idee dat een beetje genaaid werd door zijn eigen team met de pitstops. Met name de tweede.

Natuurlijk. Alonso is de kopman.

Kootje

Citaat van: Wings op 17 maart 2013 - 11:43:41
Citaat van: Iceman2012 op 17 maart 2013 - 11:00:08
Citaat van: Wings op 17 maart 2013 - 09:16:16
Deze kan dus dicht. Massa blijft.
Want hij heeft een contract getekend voor 2014?? Dr zijn een aantal mensen (incl mij) die denken dat ie ongeacht zn prestatie's dit jaar gaat vertrekken. En da's na de race van vandaag niet veranderd.

Wat een onzin. Prestaties zijn te allen tijde van groot belang en doorslaggevend. Ook nu.

Nee hoor, niet als je de geruchten mag geloven. En aangezien ik dat in dit geval doe, kan Massa zelfs WK worden en dan nog Ferrari verlaten. Het gerucht gaat namelijk dat Hülkenberg allang 'n contract voor 2014 op zak heeft, iets wat beide partijen niet ontkennen noch bevestigen, en in dat geval zal iemand plaats moeten maken. Ik kan me maar heel moeilijk voorstellen daty dat Alonso zal zijn, dus exit Massa ongeacht z'n resultaten.

Arthur

#82
Citaat van: Kootje op 17 maart 2013 - 12:08:48
Citaat van: Wings op 17 maart 2013 - 11:43:41
Citaat van: Iceman2012 op 17 maart 2013 - 11:00:08
Citaat van: Wings op 17 maart 2013 - 09:16:16
Deze kan dus dicht. Massa blijft.
Want hij heeft een contract getekend voor 2014?? Dr zijn een aantal mensen (incl mij) die denken dat ie ongeacht zn prestatie's dit jaar gaat vertrekken. En da's na de race van vandaag niet veranderd.

Wat een onzin. Prestaties zijn te allen tijde van groot belang en doorslaggevend. Ook nu.

Nee hoor, niet als je de geruchten mag geloven. En aangezien ik dat in dit geval doe, kan Massa zelfs WK worden en dan nog Ferrari verlaten. Het gerucht gaat namelijk dat Hülkenberg allang 'n contract voor 2014 op zak heeft, iets wat beide partijen niet ontkennen noch bevestigen, en in dat geval zal iemand plaats moeten maken. Ik kan me maar heel moeilijk voorstellen daty dat Alonso zal zijn, dus exit Massa ongeacht z'n resultaten.

Als beide partijen het noch bevestigen noch bekennen is het meestal wel zo of zit er een kern van waarheid in. Komt gelijk de vraag: waar rijdt Massa dan in 2014?

Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Kootje

Precies.

Waar Massa dan heen gaat? Wellicht terug naar Sauber? Williams zou 'n optie kunnen zijn aangezien Pastors contract eindigt. Force India heeft 2 stoeltjes te vergeven, en zo zijn er vast nog wel wat plekjes voor hem vrij. Ik denk iig niet dat hij zich zorgen hoeft te maken om z'n plek in de F1, slechts om z'n plerk bij Ferrari.

Wings

Citaat van: Kootje op 17 maart 2013 - 12:08:48
Nee hoor, niet als je de geruchten mag geloven. En aangezien ik dat in dit geval doe, kan Massa zelfs WK worden en dan nog Ferrari verlaten. Het gerucht gaat namelijk dat Hülkenberg allang 'n contract voor 2014 op zak heeft, iets wat beide partijen niet ontkennen noch bevestigen, en in dat geval zal iemand plaats moeten maken. Ik kan me maar heel moeilijk voorstellen daty dat Alonso zal zijn, dus exit Massa ongeacht z'n resultaten.

Net als Pérez dit jaar Massa zou vervangen...?

Als Ferrari Hülkenberg zo graag had willen contracteren hadden ze Massa dit seizoen wel vervangen. Ik geloof best in een optie maar niet dat Ferrari nu al de vingers gaat branden. Ik heb al eerder geschreven dat Ferrari en Sauber nauw samenwerken en het kan best zijn dat ze Hülkenberg bij Sauber plaatsen om te lezen wat hij in huis heeft. De rest is gelul op sterk water en vooral afwachten. Wel vind ik Hülkenberg een geschikte gozer dus van mij mag het.

Kootje

#85
Citaat van: Wings op 17 maart 2013 - 12:18:36
Citaat van: Kootje op 17 maart 2013 - 12:08:48
Nee hoor, niet als je de geruchten mag geloven. En aangezien ik dat in dit geval doe, kan Massa zelfs WK worden en dan nog Ferrari verlaten. Het gerucht gaat namelijk dat Hülkenberg allang 'n contract voor 2014 op zak heeft, iets wat beide partijen niet ontkennen noch bevestigen, en in dat geval zal iemand plaats moeten maken. Ik kan me maar heel moeilijk voorstellen daty dat Alonso zal zijn, dus exit Massa ongeacht z'n resultaten.

Net als Pérez dit jaar Massa zou vervangen...?

Nee .... want dat werd direct ontkend. ::)


CitaatAls Ferrari Hülkenberg zo graag had willen contracteren hadden ze Massa dit seizoen wel vervangen.

Daar geef jezelf al het antwoord op hé. ;)
CitaatIk geloof best in een optie maar niet dat Ferrari nu al de vingers gaat branden. Ik heb al eerder geschreven dat Ferrari en Sauber nauw samenwerken en het kan best zijn dat ze Hülkenberg bij Sauber plaatsen om te lezen wat hij in huis heeft.
Ik denk ook dat dat is wat men doet, en geloof direct dat er nog 'n ontsnappingsclausule in het contract zit. Maar dat dat contract er al is geloof ik ook. Daarnaast geloof ik niet dat Hülkenberg tegen zal vallen en ze gebruik zullen maken van die optie het contract niet te eren. Dat is geen feit, maar 'n heel sterk gevoel.


CitaatDe rest is gelul op sterk water en vooral afwachten. Wel vind ik Hülkenberg een geschikte gozer dus van mij mag het.

En zo zijn we direct weer uitgeluld wat mij betreft.

Wings

Hoezo? Het is toch gelul op sterk water? Geuchten. Niks anders dan dat. De tijd heeft me geleerd dat geruchten lang geen feiten zijn. Ik plaats sowieso kanttekeningen bij deze geruchten omdat Ferrari de kans had Nico naast Alonso te plaatsen. Waarom zouden ze dit nalaten en Massa nog een seizoen aan zich verbinden? Maar goed, Kimi, Nico, Sergio, Mark, geen idee wie allemaal bij Ferrari Massa zou vervangen aldus de media en weet je wie er rijdt? Juist ja. De reden waarom Hülkenberg vandaag de dag niet rijdt voor Ferrari kan makkelijk de reden zijn dat hij er morgen ook niet rijdt.

Kootje

Citaat van: Wings op 17 maart 2013 - 12:38:10
Hoezo? Het is toch gelul op sterk water? Geuchten. Niks anders dan dat. De tijd heeft me geleerd dat geruchten lang geen feiten zijn.

Waarom? Daarom dus. Jij bent iemand die alleen maar met feiten bezig is en geen discussie wenst te voeren over iets wat nog niet met feiten te staven valt. Deze hele discussie is er juist een die niet met feiten te staven valt, de toekomst ligt nu eenmaal nog niet vast, dus is het zinloos deze discussie met jou te voeren.

NO HARD FEELINGS verder hoor.

Wings

Andersom. Jij denkt dat Hülkenberg een contract heeft en Massa per definitie Ferrari dan wel noodgedwongen gaat verlaten en staat niet open voor tegenargumenten. Ik verwijs alleen naar dingen die daar niet naadloos op aansluiten. Beetje jammer dat je dan zo'n toon gaat aanslaan omdat ik mij jouw mening niet laat opdringen. Laten we dit gedrag niet tentoonspreiden en onderwerp gerelateerd verder discussiëren.

Hülkenberg werd afgelopen seizoen al gelinkt aan Ferrari. Massa presteerde beneden de maat en Nico zou hem opvolgen aldus de media. Toen Hülkenberg de vraag kreeg gesteld of hij in 2013 Massa zou vervangen heeft hij niet ontkent. Hij gaf aan te genieten van deze aandacht en het hem zeker niet schaadt. Dat vind ik een prima strategie maar het zegt niks. Net als ontkennen niks zegt. Ik zou het niet logisch vinden om Massa nog een jaar te behouden als Ferrari 100% zeker weet wie hem gaat vervangen. Vandaar dat ik zeg dat ze nog de kat uit de boom zullen kijken. Als Nico de prestaties van afgelopen seizoen weet te herhalen dan wil ik best geloven dat hij welkom is naast Alonso.

Kootje

Citaat van: Wings op 17 maart 2013 - 13:02:29
Andersom. Jij denkt dat Hülkenberg een contract heeft en Massa per definitie Ferrari dan wel noodgedwongen gaat verlaten en staat niet open voor tegenargumenten. Ik verwijs alleen naar dingen die daar niet naadloos op aansluiten.

Ahum .... lekkere verwijzing door iemands ideeen en verwachtingen direct af te doen als "Gelul op sterk water"


CitaatBeetje jammer dat je dan zo'n toon gaat aanslaan omdat ik mij jouw mening niet laat opdringen. Laten we dit gedrag niet tentoonspreiden en onderwerp gerelateerd verder discussiëren.

Dat is 'n gevolg van hé. Dat jij mijn gevoelens omtrend dit onderwerp niet wenst te delen boeit me echt niet, iedereen heeft recht op 'n eigen mening wat mij betreft. Maar als je mijn verwachting, meer is het niet, direct afdoet als gelul omdat ze niet met feiten te onderbouwen zijn, dan ben ik wel klaar ja.