De toekomst van Felipe Massa

Gestart door Fabian, 12 maart 2013 - 16:44:32

« vorige - volgende »

SanderD

#60

Wings

Citaat van: Iceman2012 op 14 maart 2013 - 17:54:43
Citaat van: Wings op 14 maart 2013 - 17:47:39
Want rijders verwoorden zich nooit diplomatiek? ::)
wat is dit nou weer voor idiote manier van redeneren. Massa gaat toch niet de schuld bij zichzelf leggen als ie voor zn team perfect werk levert??? hier nog eentje: http://www.gpupdate.net/nl/f1-nieuws/289443/massa-vreesde-voor-einde-formule-1-carriere/

Citaat van: Wings op 14 maart 2013 - 17:48:31
Citaat van: Iceman2012 op 14 maart 2013 - 17:43:35
sorry, hier kan ik alleen maar om lachen. Montezemolo die zegt dat Massa beter gaat presteren omdat ie schijnbaar weet dat Massa de 2e helft van het seizoen weer vrij uit mag racen, na dat ie in de eerste seizoenshelft een veredelde testrijder was. Tja, tussen de regels kun je idd lezen wat je lezen wil. Doe jij het lekker op jouw manier, doe ik het op mijn manier.

Nou nou.
erg hè??

Neuh. Hooguit naïef. Dat de vuile was niet buiten wordt gehangen verbaasd je kennelijk. Mij wat minder. Noem het maar het Barrichello-Irvine syndroom. Ook die hoorde je niet toen ze in dienst reden van Schu...euhm Ferrari. Verder laat ik het voor wat het is want het respect ebt weg. Dan is de discussie klaar.

Iceman2012

Citaat van: Wings op 14 maart 2013 - 18:06:16
Citaat van: Iceman2012 op 14 maart 2013 - 17:54:43
Citaat van: Wings op 14 maart 2013 - 17:47:39
Want rijders verwoorden zich nooit diplomatiek? ::)
wat is dit nou weer voor idiote manier van redeneren. Massa gaat toch niet de schuld bij zichzelf leggen als ie voor zn team perfect werk levert??? hier nog eentje: http://www.gpupdate.net/nl/f1-nieuws/289443/massa-vreesde-voor-einde-formule-1-carriere/

Citaat van: Wings op 14 maart 2013 - 17:48:31
Citaat van: Iceman2012 op 14 maart 2013 - 17:43:35
sorry, hier kan ik alleen maar om lachen. Montezemolo die zegt dat Massa beter gaat presteren omdat ie schijnbaar weet dat Massa de 2e helft van het seizoen weer vrij uit mag racen, na dat ie in de eerste seizoenshelft een veredelde testrijder was. Tja, tussen de regels kun je idd lezen wat je lezen wil. Doe jij het lekker op jouw manier, doe ik het op mijn manier.

Nou nou.
erg hè??

Neuh. Hooguit naïef. Dat de vuile was niet buiten wordt gehangen verbaasd je kennelijk. Mij wat minder. Noem het maar het Barrichello-Irvine syndroom. Ook die hoorde je niet toen ze in dienst reden van Schu...euhm Ferrari. Verder laat ik het voor wat het is want het respect ebt weg. Dan is de discussie klaar.
Naief?? dat verhaal van Massa is zo logisch als wat, je moet juist heel achterdochtig zijn wil je dat niet geloven. Noem jij het maar het Barichello-Irvine syndroom.. als je het vergelijkbaar vind, prima. Irvine was idd ook altijd heel diplomatiek ;)

Jehoentelaar

Barrichello heeft zich zover ik mij kan herinneren nooit kraakhelder uitgesproken over zijn rol toen hij daar nog mee bezig was. Irvine is voor mij net wat te ver in het verleden om dat nog goed te kunnen herinneren.

Franky R.

Citaat van: Jehoentelaar op 15 maart 2013 - 22:48:50
Barrichello heeft zich zover ik mij kan herinneren nooit kraakhelder uitgesproken over zijn rol toen hij daar nog mee bezig was. Irvine is voor mij net wat te ver in het verleden om dat nog goed te kunnen herinneren.
Irvine diplomatiek? Hopelijk is dat sarcastisch bedoeld...Denk terug aan 1999. Irvine met zijn grote mond over Schumacher die de druk op de technische mensen te hoog zou opleggen....etc...etc.

Jehoentelaar

Dat wist ik dus niet meer. Was toen ook maar een jaar of zes. :)

Iceman2012

Citaat van: Franky R. op 16 maart 2013 - 02:22:04
Citaat van: Jehoentelaar op 15 maart 2013 - 22:48:50
Barrichello heeft zich zover ik mij kan herinneren nooit kraakhelder uitgesproken over zijn rol toen hij daar nog mee bezig was. Irvine is voor mij net wat te ver in het verleden om dat nog goed te kunnen herinneren.
Irvine diplomatiek? Hopelijk is dat sarcastisch bedoeld...Denk terug aan 1999. Irvine met zijn grote mond over Schumacher die de druk op de technische mensen te hoog zou opleggen....etc...etc.
Uiteraard was dat sarcastisch bedoeld.

Franky R.

Citaat van: Iceman2012 op 16 maart 2013 - 12:30:19
Citaat van: Franky R. op 16 maart 2013 - 02:22:04
Citaat van: Jehoentelaar op 15 maart 2013 - 22:48:50
Barrichello heeft zich zover ik mij kan herinneren nooit kraakhelder uitgesproken over zijn rol toen hij daar nog mee bezig was. Irvine is voor mij net wat te ver in het verleden om dat nog goed te kunnen herinneren.
Irvine diplomatiek? Hopelijk is dat sarcastisch bedoeld...Denk terug aan 1999. Irvine met zijn grote mond over Schumacher die de druk op de technische mensen te hoog zou opleggen....etc...etc.
Uiteraard was dat sarcastisch bedoeld.
Ok... ;)

Enzo

Goede quali van Massa en een haar sneller dan Alonso.
Dat moet lekker voelen voor de kleine Braziliaan.  8)

Franky R.

Citaat van: Enzo op 17 maart 2013 - 02:07:27
Goede quali van Massa en een haar sneller dan Alonso.
Dat moet lekker voelen voor de kleine Braziliaan.  8)
En goeddeels ook nog sneller dat Alonso in de race...pas na enkele stops kon Alonso er voorbij. Massa heeft zijn niveau van eind vorig jaar dus weten vast te houden. :)

Wings

Deze kan dus dicht. Massa blijft.

Edwin90

Ferrari hield Massa te lang buiten geloof ik. Zo te horen was Felipe er zelf ook niet al te blij mee. Maar hij ging lekker mee vandaag. Hopen dat hij dit vast kan houden. Ik zou het heel gaaf vinden als hij toch nog ergens een verdwaalde/gekke race wint.

Franky R.

Citaat van: Wings op 17 maart 2013 - 09:16:16
Deze kan dus dicht. Massa blijft.
Dan moet je Fabian lief aankijken. Het is zijn topic... ;)

T.Nuvolari

De Massa van vandaag verdient en plaats in de F1. De vraag blijft of we die Massa een heel seizoen te zien krijgen.

Arthur

Het zag er degelijk uit dus geen klagen. Nu kijken of hij dit vast kan houden.
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel