De toekomst van Felipe Massa

Gestart door Fabian, 12 maart 2013 - 16:44:32

« vorige - volgende »

0634

Citaat van: Wings op 14 april 2013 - 14:57:57
Citaat van: Jeroen op 14 april 2013 - 12:51:14
Citaat van: Wings op 14 april 2013 - 12:48:40
De situatie was er ook niet naar. En de vijf plaatsen strategisch -meer- verlies zijn daar mee niet weggestreept.
Die situatie was er wél naar: meer dan normaal, want het is niet altijd zo dat Ferrari de snelste van de dag is. Als je dan achter Kimi of Lewis of Webber komt, dan moet je gewoon zeker hun tempo kunnen draaien, maar eigenlijk verwacht je nog iets meer.

Je kunt wel de snelste auto hebben van de dag, als je strategie ruk, kun je er niks mee. Ik kan me voorstellen dat het rubber aardig aan gort is als je voorbij bent aan de langzamere mensen die startte met mediums. De banden hadden gewoon niet meer te bieden. Overigens plaats ik vraagtekens bij die tweede stop van Massa. Geen idee met welke achterliggende gedachten Massa zo belachelijk vroeg naar binnen werd getrokken (en langer door moest op dat setje banden). Niet de eerste keer dat zijn strategie discutabel is.




Nou ja, ik heb het ook niet over zijn positie. Ik heb het erover dat hij niets laat zien met de beste auto en verse rubber. Je kan echt wel wat met die auto laten zien hoor.

Maar goed, we draaien in cirkels. ;)

Wings

Je kunt wat laten zien als de situatie zich daar voor leent. Kimi en Hamilton waren net zo goed aan het knokken om zich naar voren te rijden als Massa. Dat vergt banden en beperkt je in het inlopen op de mensen die virtueel voor je rijden. Lijkt me niks geks.

0634

Zo is er altijd wat te verzinnen. Feit is dat Massa zich never nooit terug knokt in een race. En daarom is hij ook tweede man.

Wings

Het is niet Massa's sterkste punt maar vond het verschil met Alonso vandaag enigszins vertekend.

0634


Arthur

Ik zet hem maar weer eens bovenaan... Wordt toch weer spannend voor Massa gezien de resultaten de laatste races en de training vandaag  ::)
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Fabian

Haha. Het zit Felipe niet mee de laatste weken. Paar foutjes. Ben benieuwd hoe hij het er in de race vanaf gaat brengen. Viermaal in de bandenstapels eindigen in zo'n kort tijdsbestek gaat je denk ik niet in de koude kleren zitten.

robbert

en hopla, daar gaan we weer. Massa moet weer vrezen voor zijn zitje. En zondag behaalt hij een goeie resultaat, en hij mag denken aan een contractverlenging  ;D

Fabian

#323
Volgens mij spreek ik nergens over z'n zitje. Het is duidelijk dat Massa wat pech heeft, maar bij Ferrari zullen ze niet blij zijn met dit soort momentjes.

Arthur

Citaat van: robbert op 28 juni 2013 - 23:52:29
en hopla, daar gaan we weer. Massa moet weer vrezen voor zijn zitje. En zondag behaalt hij een goeie resultaat, en hij mag denken aan een contractverlenging  ;D

Tja, de Wondere Wereld die F1 heet ;D
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Fabian

Citaat van: Arthur op 29 juni 2013 - 00:02:30
Citaat van: robbert op 28 juni 2013 - 23:52:29
en hopla, daar gaan we weer. Massa moet weer vrezen voor zijn zitje. En zondag behaalt hij een goeie resultaat, en hij mag denken aan een contractverlenging  ;D

Tja, de Wondere Wereld die F1 heet ;D
Daar heb je gelijk in. Het kan snel gaan/verkeren.

Arthur

Citaat van: Fabian op 29 juni 2013 - 00:14:47
Citaat van: Arthur op 29 juni 2013 - 00:02:30
Citaat van: robbert op 28 juni 2013 - 23:52:29
en hopla, daar gaan we weer. Massa moet weer vrezen voor zijn zitje. En zondag behaalt hij een goeie resultaat, en hij mag denken aan een contractverlenging  ;D

Tja, de Wondere Wereld die F1 heet ;D
Daar heb je gelijk in. Het kan snel gaan/verkeren.

Zo goed als je laatste race  ;)
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Fabian


0634

Lijkt me einde verhaal. Rijdt als een drol. Voegt niks toe qua snelheid of punten en maakt nog fouten ook.

Next!

robbert

tot hij een schitterend resultaat neerzet, dan wordt er gesproken over een contractverlenging