Rookie of the year 2013

Gestart door Gerard, 05 maart 2013 - 20:44:15

« vorige - volgende »

Wie wordt de beste nieuweling van 2013?

Max Chilton
0 (0%)
Giedo vd Garde
3 (13%)
Jules Bianchi
3 (13%)
Valtteri Bottas
15 (65.2%)
Esteban GutiƩrrez
2 (8.7%)

Totaal aantal stemmen: 20

Edwin90

Ik zou stemmen op Bottas en Guttierez, die hebben natuurlijk materiaal om wat te laten zien. De rest mag het uitvechten in de veelal onzichtbare achterhoede.

Ik hoop natuurlijk dat Giedo het goed doet. Maar Pic heeft een jaar meer ervaring. Ben daar heel benieuwd wat het wordt.

Sabai

Ik heb ook op Bottas gestemd. Verwacht niet zoveel van de overige pay-drivers.

Jehoentelaar

Bianchi een paydriver? Dat hoor ik voor het eerst. :)

Franky R.

Citaat van: Jehoentelaar op 06 maart 2013 - 18:03:54
Bianchi een paydriver? Dat hoor ik voor het eerst. :)
Ja, en toch is het waar...Bianchi betaalt ca. 5.5 miljoen..Stond ook in het artikel over de bekendmaking. ;)

Jehoentelaar

Ah zo. Maar dat is toch op zich niet zo'n enorm bedrag voor F1-begrippen?

Franky R.

Citaat van: Jehoentelaar op 06 maart 2013 - 18:17:35
Ah zo. Maar dat is toch op zich niet zo'n enorm bedrag voor F1-begrippen?
Nee, dat weer niet, inderdaad.

Gerard

Niet veel, maar het verschil tussen 5,5 miljoen betalen en 20 miljoen verdienen vind ik toch...... Aanzienlijk... ;)

Franky R.

Citaat van: Gerard op 06 maart 2013 - 19:28:11
Niet veel, maar het verschil tussen 5,5 miljoen betalen en 20 miljoen verdienen vind ik toch...... Aanzienlijk... ;)
Hahahaha, ok. Maar Alonso is dan ook twee-voudig WK, terwijl Bianchi zich nog moet bewijzen...

Jehoentelaar

Citaat van: Gerard op 06 maart 2013 - 19:28:11
Niet veel, maar het verschil tussen 5,5 miljoen betalen en 20 miljoen verdienen vind ik toch...... Aanzienlijk... ;)
Alonso is ook ooit moeten beginnen door zich met hulp van sponsoring in de Formule 1 te krijgen. Nou had hij wel Briatore achter zich, maar hij is niet meteen begonnen met dat enorme salaris. :)

Arthur

Even los van de beste [Bottas?] rookie, welke heeft er geen centjes mee hoeven brengen? Of is dat tegenwoordig standaard voor elke coureur???

Maaruh, ik denk ook Bottas hoor 8)
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Fabian

Tegenwoordig is het volgens mij wel de standaard dat je centjes meeneemt. Chilton neemt in ieder geval een grote bak met geld mee. Giedo ook.

Arthur

Ben nu benieuwd of Maldonado volgend jaar ook weer een bak geld kan meebrengen nu Chavez overleden is...

Maar dat hoort in een ander topic thuis!
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Fabian

Citaat van: Arthur op 07 maart 2013 - 21:43:12
Ben nu benieuwd of Maldonado volgend jaar ook weer een bak geld kan meebrengen nu Chavez overleden is...

Maar dat hoort in een ander topic thuis!
Schijnt van wel. De mensen die het van Chavez gaan overnemen(wie dat ook mogen zijn) lijken dit plan vooralsnog door te zetten.

Arthur

30 miljoen dollar geloof ik [2012] Laat de olie maar stromen...

Frankie is er blij mee  8)
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Fabian

Het zijn in ieder geval een hoop centjes. Maldonado is op zich ook geen verkeerde rijder. Alleen jammer van die kortsluiting in zijn bovenkamer zo af en toe. Dat ie dan ook nog een hoop centjes meeneemt is voor Williams mooi meegenomen.