India: wat vond je ervan

Gestart door 0634, 27 oktober 2013 - 12:06:46

« vorige - volgende »

Cijfer voor de race

10
0 (0%)
9
0 (0%)
8
2 (10.5%)
7
8 (42.1%)
6
8 (42.1%)
5
1 (5.3%)
4
0 (0%)
3
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 17

Jozef

Citaat van: Enzo op 27 oktober 2013 - 13:07:21
Heb het een 8 gegeven. Met name de lading van de wedstrijd door de ontknoping van het kampioenschap en de mooie races van Vettel en Grosjean maakte het zo.

Welke lading van de wedstrijd? Brazilië 2007 en 2008 hadden lading, Abu Dhabi 2010. Toen werd er namelijk gestreden voor het kampioenschap. Vandaag wist je toch voor de start van de race al dat Vettel kampioen zou worden? Zeker toen Alonso z'n vleugel stukreed; Vettel mocht zelfs uitvallen en nog kampioen worden.

Jozef

#16
Citaat van: Enzo op 27 oktober 2013 - 13:28:24
Citaat van: Jeroen op 27 oktober 2013 - 13:26:19
Citaat van: Enzo op 27 oktober 2013 - 13:07:21
Heb het een 8 gegeven. Met name de lading van de wedstrijd door de ontknoping van het kampioenschap en de mooie races van Vettel en Grosjean maakte het zo.
Ook Massa krijgt een eervolle vermelding, het scheelde weinig of hij stond op het podium.

Maar wat me vooral aanstond was het feit dat de medium banden zo lekker race-baar waren. Je kon echt zien dat er voluit gereden werd, tot op zekere hoogte.

Stond de ontknoping van het WK dan niet al vast voor jou?

Jawel, maar het is een gigantische ontlading waar ik graag even bij stil sta. Het is gewoon een mooi en bijzonder moment uit de F1 geschiedenis.

Oké, negeer m'n post hierboven maar. :P

Enzo

Citaat van: Jozef op 27 oktober 2013 - 14:33:09
Citaat van: Enzo op 27 oktober 2013 - 13:07:21
Heb het een 8 gegeven. Met name de lading van de wedstrijd door de ontknoping van het kampioenschap en de mooie races van Vettel en Grosjean maakte het zo.

Welke lading van de wedstrijd? Brazilië 2007 en 2008 hadden lading, Abu Dhabi 2010. Toen werd er namelijk gestreden voor het kampioenschap. Vandaag wist je toch voor de start van de race al dat Vettel kampioen zou worden? Zeker toen Alonso z'n vleugel stukreed; Vettel mocht zelfs uitvallen en nog kampioen worden.
Jawel, maar toch is het een gigantische ontlading van Vettel en Red Bull, welke keihard gewerkt hebben om dit voor elkaar te krijgen. Vandaag was een mooi, bijzonder en historisch moment uit de F1 geschiedenis.

janke

Een 7. Al met al was deze race best te pruimen.
Some things are too important to be left in the past.

T.Nuvolari

Ik kon me wakker houden na een korte nacht. Voor India is dat heel wat. 7

Franky R.

Citaat van: Enzo op 27 oktober 2013 - 14:38:54

Jawel, maar toch is het een gigantische ontlading van Vettel en Red Bull, welke keihard gewerkt hebben om dit voor elkaar te krijgen. Vandaag was een mooi, bijzonder en historisch moment uit de F1 geschiedenis.


Enzo,


Er is natuurlijk wel een verschil tussen ontlading en een lading van een wedstrijd... :P
Zelf vond ik het wel wat hebben, alleen jammer dat Alonso schade reed en Massa niet naar Vettel kon rijden.


Daardoor was het al gauw bekeken, zeker nadat Webber uitviel...een nette 6

gloudiesaurus

Wel een redelijke race, en mooi moment met Vettel natuurlijk. Ik herken het gevoel van Enzo.

Daarom een 7.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Matthijs

De race was prima te pruimen, veel inhaalacties en pogingen hier en daar, afwisselende strategieën. Alleen hou ik toch een zure nasmaak eraan over dat bijna alle inhaalacties bandengerelateerd waren. Dan heb ik het overigens niet over het terugvallen van Raikkonen, dat was gewoon gegokt en verloren door het team. Cijfer 6,5 afgerond naar 6 dit keer.

Maikel0230

De actie was goed te pruimen maar uiteindelijk gebeurde er niet genoeg, een 6 dus voor mij.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25