Round 1: Albert Park, Melbourne

Gestart door Enzo, 26 februari 2013 - 20:48:44

« vorige - volgende »

Wie gaat de eerste race winnen?

Vettel
7 (23.3%)
Alonso
4 (13.3%)
Button
5 (16.7%)
Webber
0 (0%)
Massa
1 (3.3%)
Perez
1 (3.3%)
Hamilton
3 (10%)
Rosberg
1 (3.3%)
Raikkonen
8 (26.7%)
Grosjean
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 26

Poll gesloten: 15 maart 2013 - 23:24:27

Bart VD

Citaat van: robbert op 16 maart 2013 - 12:57:38
en waarom in godsnaam de kwalificatie om 17u plaatselijke tijd starten???? Je ziet dan wat er van komt. Moesten ze nu bvb 14u plaatselijke tijd starten, dan konden ze de kwalificatie nog op dezelfde dag afwerken. Maar ja, dat was een beslissing van bernie ecclestone om zo laat te starten. Moest ooit eens gebeuren. Dus het beste is eigenlijk, hopen dat er geen regen valt. Want dan is er niks te zien >:(

Dat doen ze omdat Europa dan ongeveer wakker is en nog op een enigzins schappelijk uur kan kijken.  It's all about the money.
This space for rent

janke

Het ziet er tot nu toe niet top uit voor McLaren. Button klaagt al dat de auto te langzaam is. Williams ook maar matig vind ik.
Some things are too important to be left in the past.

ReDxVoDkA

Dacht even dat de kwali om 4 uur in de nacht was. Gelukkig niet. Even opblijven tot 2 uur is niet z'n probleem.


Uploaded with ImageShack.us

Niels_

Dat gaat weer een kort nachtje worden, minder dan 5u slapen... ;D

Arthur

En nog maar weer een nacht op de bank.... ;D
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

robbert

 
Citaat van: Bart VD op 16 maart 2013 - 13:48:00
Citaat van: robbert op 16 maart 2013 - 12:57:38
en waarom in godsnaam de kwalificatie om 17u plaatselijke tijd starten???? Je ziet dan wat er van komt. Moesten ze nu bvb 14u plaatselijke tijd starten, dan konden ze de kwalificatie nog op dezelfde dag afwerken. Maar ja, dat was een beslissing van bernie ecclestone om zo laat te starten. Moest ooit eens gebeuren. Dus het beste is eigenlijk, hopen dat er geen regen valt. Want dan is er niks te zien >:(

Dat doen ze omdat Europa dan ongeveer wakker is en nog op een enigzins schappelijk uur kan kijken.  It's all about the money.

;D ;D ja, maar ze moeten dan door het weer, omdat het dan donker word, de kwalificatie verplaatsen naar zondagochtend plaatselijke tijd. Dus hier 1u snachts.

Ik weet niet of er velen zich eraan stoorden om snachts op te staan om de race te bekijken. Men doet het al om naar gewone trainingen te kijken. Dus weer een bewijs dat bernie er niet goed bij zit

Gerard

Weet iemand of RTL Duitsland het om 1u gaat uitzenden?

Sabai

Citaat van: Gerard op 16 maart 2013 - 18:47:09
Weet iemand of RTL Duitsland het om 1u gaat uitzenden?

Ja om 00:45 begint de uitzending.

SDG

Citaat van: ReDxVoDkA op 16 maart 2013 - 15:28:41
Dacht even dat de kwali om 4 uur in de nacht was. Gelukkig niet. Even opblijven tot 2 uur is niet z'n probleem.

Toen de GP in Australië nog in de namiddag plaatselijke tijd verreden werd, was de start van de race meestal zo rond 4 uur in de ochtend. In die tijd kwam ik gewoon recht van de kroeg naar huis om de rechtstreekse uitzending te zien. Zat ik bijna twee uur knikkebollend voor de tv, en ondertussen maar wakker proberen te blijven. Eén keer heb ik het aangedurfd in de tussentijd nog te gaan slapen, met als gevolg dat ik de wekker niet hoorde. Toen ik uiteindelijk wakker werd, waren ze al een halfuur bezig...   :D

gloudiesaurus

Citaat van: SDG op 16 maart 2013 - 19:00:37
Citaat van: ReDxVoDkA op 16 maart 2013 - 15:28:41
Dacht even dat de kwali om 4 uur in de nacht was. Gelukkig niet. Even opblijven tot 2 uur is niet z'n probleem.

Toen de GP in Australië nog in de namiddag plaatselijke tijd verreden werd, was de start van de race meestal zo rond 4 uur in de ochtend. In die tijd kwam ik gewoon recht van de kroeg naar huis om de rechtstreekse uitzending te zien. Zat ik bijna twee uur knikkebollend voor de tv, en ondertussen maar wakker proberen te blijven. Eén keer heb ik het aangedurfd in de tussentijd nog te gaan slapen, met als gevolg dat ik de wekker niet hoorde. Toen ik uiteindelijk wakker werd, waren ze al een halfuur bezig...   :D

Hehe komt bekend voor  ;D
Ik heb zo eens de start van de GP van Australie in 2000 gemist, damn wat baalde ik...
Zette ik de tv aan reed Jenson Button tijdens zijn debuut ineens 3e in de Williams.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Gerard

Citaat van: Sabai op 16 maart 2013 - 18:53:54
Citaat van: Gerard op 16 maart 2013 - 18:47:09
Weet iemand of RTL Duitsland het om 1u gaat uitzenden?

Ja om 00:45 begint de uitzending
Ah, mooi! Dank :) dat is voor ons de enige manier... Tenzij je v Dam kunt verdragen..

0634

Altijd een klap beter dan dat Duitse gewauwel.

SanderD

#342
Citaat van: Jeroen op 16 maart 2013 - 19:55:35
Altijd een klap beter dan dat Duitse gewauwel.

Moest gedwongen naar RTL kijken en ik werd er niet goed van. Niks van te verstaan. Ondertussen heb ik wel Sport 1 dus dat scheelt :)

Mike05021984

Hey iedereen, ik volg al een jaar of 2 dit forum maar heb me eigenlijk nooit geregistreerd :-) nu dacht ik dat het wel eens tijd werd. Mijn naam is Mike en ik kom uit Belgie. Allereerst proficiat aan iedereen op dit forum , echt leuk en interessant wat jullie allemaal weten en schrijven. Zoals zovelen ben ik vanmorgen met veel verwachting opgestaan om de kwali's te volgen. In belgie kan je dit nog gewoon op vier tv bekijken zonder extra te betalen. Nu wel een vraag: weet iemand waar ik als Belg vanacht om 01u de Q2 en Q3 kan bekijken? Vier tv geeft het precies niet uit... Iemand idee welke zender wel? Ik hen hier gelezen dat RTL duitsland ofzoiets het zou geven maar vind die zender precies niet echt in mijn telenet gids :-) ! Ik moet en wil die Q2 /Q3 zien, desnoods pak ik de trein naar nederland :-)

Franky R.

Citaat van: Bart VD op 16 maart 2013 - 13:48:00
Citaat van: robbert op 16 maart 2013 - 12:57:38
en waarom in godsnaam de kwalificatie om 17u plaatselijke tijd starten? ??? Je ziet dan wat er van komt. Moesten ze nu bvb 14u plaatselijke tijd starten, dan konden ze de kwalificatie nog op dezelfde dag afwerken. Maar ja, dat was een beslissing van bernie ecclestone om zo laat te starten. Moest ooit eens gebeuren. Dus het beste is eigenlijk, hopen dat er geen regen valt. Want dan is er niks te zien >:(

Dat doen ze omdat Europa dan ongeveer wakker is en nog op een enigzins schappelijk uur kan kijken.  It's all about the money.
En nog zegt opa Geldhonger dat Europa er niet toe doet? Snap jij het nog? ::)