Round 1: Albert Park, Melbourne

Gestart door Enzo, 26 februari 2013 - 20:48:44

« vorige - volgende »

Wie gaat de eerste race winnen?

Vettel
7 (23.3%)
Alonso
4 (13.3%)
Button
5 (16.7%)
Webber
0 (0%)
Massa
1 (3.3%)
Perez
1 (3.3%)
Hamilton
3 (10%)
Rosberg
1 (3.3%)
Raikkonen
8 (26.7%)
Grosjean
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 26

Poll gesloten: 15 maart 2013 - 23:24:27

robbert

Citaat van: Iceman2012 op 12 maart 2013 - 14:43:24
regenraces zijn altijd leuk natuurlijk, maar als er één race wel droog mag zijn wat mij betreft is het de eerste. Maar goed, regen ook prima.

ik geef u groot gelijk!! Want als we een natte race hebben, dan kunnen we een start achter SC hebben of urenlange rode vlagperiode. Maar... we kunnen mss ook een race hebben als in brazilie 2012.
Toch volg ik u, we hoeven geen natte race in australie. Want dan is de winnaar al bekend... Button!!!

Fabian

Citaat van: robbert op 12 maart 2013 - 17:13:42
Want dan is de winnaar al bekend... Button!!!
De winnaar is nooit bekend. Button kan ook een foutje maken. Tenzij jij de overige coureurs hebt omgekocht, want dan is de uitslag al bekend!  ;) ;)

robbert

Citaat van: Fabian op 12 maart 2013 - 17:19:43
Citaat van: robbert op 12 maart 2013 - 17:13:42
Want dan is de winnaar al bekend... Button!!!
De winnaar is nooit bekend. Button kan ook een foutje maken. Tenzij jij de overige coureurs hebt omgekocht, want dan is de uitslag al bekend!  ;) ;)

ok u hebt groot gelijk ;)

Fabian


Iceman2012

Citaat van: robbert op 12 maart 2013 - 17:13:42
Citaat van: Iceman2012 op 12 maart 2013 - 14:43:24
regenraces zijn altijd leuk natuurlijk, maar als er één race wel droog mag zijn wat mij betreft is het de eerste. Maar goed, regen ook prima.

ik geef u groot gelijk!! Want als we een natte race hebben, dan kunnen we een start achter SC hebben of urenlange rode vlagperiode. Maar... we kunnen mss ook een race hebben als in brazilie 2012.
Toch volg ik u, we hoeven geen natte race in australie. Want dan is de winnaar al bekend... Button!!!
ok, maar je voert wel hele andere redenen aan dan ik doe ;)

Citaat van: Gerard op 12 maart 2013 - 16:50:27
We krijgen ook geen regenrace, we krijgen (waarschijnlijk) een natte kwalificatie  ::)
in dat plaatje staat toch ook echt possible showers en 60% kans neerslag voor zondag  ::)

robbert

Citaat van: Iceman2012 op 12 maart 2013 - 17:41:53
Citaat van: robbert op 12 maart 2013 - 17:13:42
Citaat van: Iceman2012 op 12 maart 2013 - 14:43:24
regenraces zijn altijd leuk natuurlijk, maar als er één race wel droog mag zijn wat mij betreft is het de eerste. Maar goed, regen ook prima.

ik geef u groot gelijk!! Want als we een natte race hebben, dan kunnen we een start achter SC hebben of urenlange rode vlagperiode. Maar... we kunnen mss ook een race hebben als in brazilie 2012.
Toch volg ik u, we hoeven geen natte race in australie. Want dan is de winnaar al bekend... Button!!!
ok, maar je voert wel hele andere redenen aan dan ik doe ;)

Citaat van: Gerard op 12 maart 2013 - 16:50:27
We krijgen ook geen regenrace, we krijgen (waarschijnlijk) een natte kwalificatie  ::)
in dat plaatje staat toch ook echt possible showers en 60% kans neerslag voor zondag  ::)
Ik zou niet weten welke redenen ik geef. Maar als dit toch zo is, wil ik mij daarvoor excuseren. Ik heb u mss dan niet zo goed begrepen. kan je dan eens wat uitleg geven over jou redenering. Waarom juist we geen regen in australie hoeven?

KVDracer

Ik vind dat je de krachtsverhoudingen in Melbourne niet zo goed kunt inschatten door de aard van het circuit. En zelfs bij droog weer kunnen we hier een mooie race te zien krijgen waarin vanalles gebeurt.

robbert

Citaat van: KVDracer op 12 maart 2013 - 20:13:04
Ik vind dat je de krachtsverhoudingen in Melbourne niet zo goed kunt inschatten door de aard van het circuit. En zelfs bij droog weer kunnen we hier een mooie race te zien krijgen waarin vanalles gebeurt.

Ja dat is mss ook wel waar. Dat het maar gauw zondag word

Arthur

Ik mag hopen op een droge race, kunnen we een eerste inschatting maken!
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Gerard

Het is sowieso weer mooi dat het seizoen begint! We weten niet welke auto goed is en welke niet, en de GP van Australie is (bijna) nooit saai
Dus of het nou een regenweekend wordt of niet, er hangt gewoon een bepaalde spanning in de lucht.. dat vind ik opzich al geweldig!
En ja, ik zie graag een buitje midden in de trainingen,maar dat sstaat los van een eerste tweede of laatste race ;) 

Franky R.

Ik wil geen regen in Australië  want dan kun je de verhoudingen tussen de teams niet zien. Laat het maar hozen in Maleisië of zo.. :P
;)

rafael25

Citaat van: Franky R. op 13 maart 2013 - 00:08:58
Ik wil geen regen in Australië  want dan kun je de verhoudingen tussen de teams niet zien. Laat het maar hozen in Maleisië of zo.. :P
;)
Regen??
1. Lewis
2. Vettel
3. Rosberg
4. Massa
5. Button

Gerard

ow.. een eerste voorspelling...

Oke, dit wordt echt een " shot in the dark"...

1: Kimi
2: Button
3: Alonso
4: Vettel
5: Webber
6: Perez
7: Nico Rosberg
8: Lewis

0634

In de regen ga ik voor Button, in het droge heb ik momenteel echt geen flauw idee... Vettel? Alonso? Kimi? JB? Hamilton? Kan allemaal.

Jehoentelaar