Round 1: Albert Park, Melbourne

Gestart door Enzo, 26 februari 2013 - 20:48:44

« vorige - volgende »

Wie gaat de eerste race winnen?

Vettel
7 (23.3%)
Alonso
4 (13.3%)
Button
5 (16.7%)
Webber
0 (0%)
Massa
1 (3.3%)
Perez
1 (3.3%)
Hamilton
3 (10%)
Rosberg
1 (3.3%)
Raikkonen
8 (26.7%)
Grosjean
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 26

Poll gesloten: 15 maart 2013 - 23:24:27

Super Seb

Hallo allemaal, eerste post. Om bij deze ook meteen een duit in het zakje te doen. Ik zet m'n centen op Vettel. Iets zegt me dat Red Bull de afgelopen tests rustig de tijd heeft genomen en nog niet het beste heeft laten zien. Daarnaast verwacht ik ook een verrassend sterk Lotus. Dark horse voor Melbourne zou weleens een van de Mercedes rijders kunnen zijn. Hoe dan ook, erg veel zin in!
"Keep calm and ignore Multi-21....."

Charrel

Citaat van: Silberpfeile op 03 maart 2013 - 21:26:01
Hallo allemaal, eerste post. Om bij deze ook meteen een duit in het zakje te doen. Ik zet m'n centen op Vettel. Iets zegt me dat Red Bull de afgelopen tests rustig de tijd heeft genomen en nog niet het beste heeft laten zien. Daarnaast verwacht ik ook een verrassend sterk Lotus. Dark horse voor Melbourne zou weleens een van de Mercedes rijders kunnen zijn. Hoe dan ook, erg veel zin in!

Welkom op het forum! Ik ben 100% het met je eens ;)

rafael25

Citaat van: Silberpfeile op 03 maart 2013 - 21:26:01
Hallo allemaal, eerste post. Om bij deze ook meteen een duit in het zakje te doen. Ik zet m'n centen op Vettel. Iets zegt me dat Red Bull de afgelopen tests rustig de tijd heeft genomen en nog niet het beste heeft laten zien. Daarnaast verwacht ik ook een verrassend sterk Lotus. Dark horse voor Melbourne zou weleens een van de Mercedes rijders kunnen zijn. Hoe dan ook, erg veel zin in!
Nou, lekker beginnen,zeg. Hartelijk welkom trouwens, IK ben Rafael..Hamilton fan  McLaren fan en Vettel hater!!

Super Seb

Thanks for the welcome! We hebben allemaal zo onze eigen voorkeur en dat is maar goed ook, houd ons scherp  ;). Echt een hekel aan een coureur heb ik niet. Ferrari gaan wel de haren in m'n nek van overeind staan en dan zeg ik het netjes. Zal me ook ff voorstellen, de naam is Dennis, 31 en vanaf m'n gok 8e al groot fan van F1 en toch wel Ayrton Senna in het bijzonder. Na 1994 altijd de sport blijven volgen en ondanks sympathie voor bepaalde coureurs nooit meer echt een topfavoriet gehad tot zo'n 4 a 5 jaar geleden. Je kan wel raden wie, haha.
"Keep calm and ignore Multi-21....."

rafael25


Fabian

Welkom Dennis/silberpfeile!

Ik heb voor de eerste race ook m'n centjes op Vettel gezet. Al hoop ik wat anders....

0634

Citaat van: Silberpfeile op 03 maart 2013 - 21:38:00
Thanks for the welcome! We hebben allemaal zo onze eigen voorkeur en dat is maar goed ook, houd ons scherp  ;). Echt een hekel aan een coureur heb ik niet. Ferrari gaan wel de haren in m'n nek van overeind staan en dan zeg ik het netjes. Zal me ook ff voorstellen, de naam is Dennis, 31 en vanaf m'n gok 8e al groot fan van F1 en toch wel Ayrton Senna in het bijzonder. Na 1994 altijd de sport blijven volgen en ondanks sympathie voor bepaalde coureurs nooit meer echt een topfavoriet gehad tot zo'n 4 a 5 jaar geleden. Je kan wel raden wie, haha.
Welkom!

Gerard

Welkom Dennis.... Vanwaar de naam Silberpfeile, als ik vragen mag?
Das toch niet echt waar Seb in rijdt? ;)

Super Seb

Was erg blij met de terugkeer van Mercedes in de F1. Om de een of andere reden heb ik sympathie voor dat team. Die Silberpfeile. Toch een van de eerste teams geweest......
"Keep calm and ignore Multi-21....."

Enzo

Citaat van: Silberpfeile op 04 maart 2013 - 23:17:47
Was erg blij met de terugkeer van Mercedes in de F1. Om de een of andere reden heb ik sympathie voor dat team. Die Silberpfeile. Toch een van de eerste teams geweest......

Heb dit team de afgelopen drie jaar gevolgd, ben er nu wel van genezen moet ik je zeggen... ;D

rafael25

Citaat van: Enzo op 04 maart 2013 - 23:32:34
Citaat van: Silberpfeile op 04 maart 2013 - 23:17:47
Was erg blij met de terugkeer van Mercedes in de F1. Om de een of andere reden heb ik sympathie voor dat team. Die Silberpfeile. Toch een van de eerste teams geweest......

Heb dit team de afgelopen drie jaar gevolgd, ben er nu wel van genezen moet ik je zeggen... ;D
hahahahahahahhha

jende

zal wsg tussen lotus - mclaren gaan.
ik denk/hoop dat perez beter kwalificeert dan button..

Enzo

Citaat van: jende op 05 maart 2013 - 17:47:37
zal wsg tussen lotus - mclaren gaan.
ik denk/hoop dat perez beter kwalificeert dan button..

Dus jij schat de Lotus en McLaren sneller in dan Ferrari, Red Bull en Mercedes?

Super Seb

Als het momenteel op racepace aankomt;

Red Bull
Lotus
Mercedes
Ferrari
McLaren

McLaren zal zeker de 1e 2 à 3 races teleurstellen denk ik....
"Keep calm and ignore Multi-21....."

Enzo

Citaat van: Super Seb op 05 maart 2013 - 21:17:23
Als het momenteel op racepace aankomt;

Red Bull
Lotus
Mercedes
Ferrari
McLaren

McLaren zal zeker de 1e 2 à 3 races teleurstellen denk ik....

Ik denk echt dat sommige Ferrari onderschatten, in mijn prognose staan ze op een sterke tweede plek.

1) Red Bull
2) Ferrari
3) McLaren/Lotus/Mercedes