Round 1: Albert Park, Melbourne

Gestart door Enzo, 26 februari 2013 - 20:48:44

« vorige - volgende »

Wie gaat de eerste race winnen?

Vettel
7 (23.3%)
Alonso
4 (13.3%)
Button
5 (16.7%)
Webber
0 (0%)
Massa
1 (3.3%)
Perez
1 (3.3%)
Hamilton
3 (10%)
Rosberg
1 (3.3%)
Raikkonen
8 (26.7%)
Grosjean
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 26

Poll gesloten: 15 maart 2013 - 23:24:27

Kootje

Citaat van: Super Seb op 15 maart 2013 - 17:26:50
Citaat van: Kootje op 15 maart 2013 - 17:21:47
Nu geef je jezelf teveel eer SuperSeb. Jouw post was maar 'n klein onderdeeltje van mijhn verbazing, de overige forummers zorgden voor de rest. ::)

Maar goed, om nu wel op jouw te reageren, je spreekt oa over 'n stukje ervaring waarop je je basseerd. Maar mijn ervaring is juist dat je uit de wintertests en VT's helemaal niet zoveel kunt halen. Wij weten namelijk helemaal niet wat men op welk moment uit test, met hoeveel brandstof men rijdt etc. Zo kan iemand schijnbaar slechte rondetijden rijden in 'n korte stint, terwijl z'n tank afgetopt is en z'n tijden in werkelijkheid helemaal zo slecht niet zijn. Dat heb ik al zo vaak zien gebeuren, teams die verstoppertje spelen of teams die niets dan glory-runs rijden. Nu mag jij, en alle anderen, gewoon je conclusies trekken uit de VT's, maar voor mij is er maar één redelijk betrouwbaar ijkpunt en dat is de kwalificatie. Ik zeg redelijk betrouwbaar, omdat het zelfs dan nog maar de vraag is of men ook met 'n volle tank de juiste pace kan rijden.

Ben nu al gek op dit forum, gaat niks boven lekker discussies voeren met elkaar. We willen allemaal weten hoe, wie, wat, wanneer en we weten het gewoon nog niet. Allemaal eigen gedachten en gevoelens erbij. Top! En laat die qualify maar beginnen   ;)

Kijk .... dit snap ik dan weer wel.  ;D

Donar

Giedo leek nog wat onwennig wat ook niet heel vreemd is natuurlijk.
Hopelijk heeft hij vannacht meer geluk, ik kijk er weer naar uit!  :)

Kootje

Welkom Donar, ik hoop dat je gelijk krijgt. ;)

robbert

ja redbull zet gewoon hun succes voort. Iedereen had wel al door dat ze verstoppertje speelden. Het zijn nog maar trainingen, maar ik schat toch dat vettel de race zal winnen. Alonso zal wellicht kunnen strijden om het podium

ReDxVoDkA

Ik hoop eigenlijk dat Raikkonen wint! Ik blijf een Vettel-fan, maar vind het ook leuk als Raikkonen wint.


Uploaded with ImageShack.us

Super Seb

Citaat van: Donar op 15 maart 2013 - 18:02:57
Giedo leek nog wat onwennig wat ook niet heel vreemd is natuurlijk.
Hopelijk heeft hij vannacht meer geluk, ik kijk er weer naar uit!  :)

En met jou velen van ons. Welkom Donar! Zit je vannacht ook achter de tv/computer?
"Keep calm and ignore Multi-21....."

Donar

Citaat van: Super Seb op 15 maart 2013 - 18:46:00
Citaat van: Donar op 15 maart 2013 - 18:02:57
Giedo leek nog wat onwennig wat ook niet heel vreemd is natuurlijk.
Hopelijk heeft hij vannacht meer geluk, ik kijk er weer naar uit!  :)

En met jou velen van ons. Welkom Donar! Zit je vannacht ook achter de tv/computer?

Allereerst bedankt voor dit warme ontvangst  ;)
Ik zit vannacht achter de televisie met Sport1. Ik kijk hier al weer een paar weken naar uit.
Ik ben een Lewis fan dus dit wordt een fantastisch seizoen voor Mercedes, let op mijn woorden!  :)

0634

Welkom Donar! En van mij mag het, dat van Lewis en Merc. Het interesseert met weinig wie uiteindelijk de titel gaat pakken, maar hoe meer er mee doen, hoe beter!

Fabian

Welkom Donar!!
Mercedes zit er tot nu toe (verrassend) goed bij.

Sabai

Citaat van: ReDxVoDkA op 15 maart 2013 - 18:39:31
Ik hoop eigenlijk dat Raikkonen wint! Ik blijf een Vettel-fan, maar vind het ook leuk als Raikkonen wint.

Welkom en ik hoop met je mee  :)

ReDxVoDkA

Dan denk ik toch dat Rosberg beter finish dan Hamilton.


Uploaded with ImageShack.us

gloudiesaurus

Welkom Donar!

Jammer van de fout van Van der Garde, qua rondetijden ging het best lekker tot zijn uitstapje...
Maar kan gebeuren! Sommige schrijven hem nu al af. Maar vergeet niet dat hij debutant is.
Hopelijk kan Caterham in de kwali Marussia voorblijven, en als Van der Garde in de eerste races bij Pic in de buurt kan blijven dan doet hij het al redelijk goed.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Franky R.

Citaat van: Donar op 15 maart 2013 - 18:48:18
Citaat van: Super Seb op 15 maart 2013 - 18:46:00
Citaat van: Donar op 15 maart 2013 - 18:02:57
Giedo leek nog wat onwennig wat ook niet heel vreemd is natuurlijk.
Hopelijk heeft hij vannacht meer geluk, ik kijk er weer naar uit!  :)

En met jou velen van ons. Welkom Donar! Zit je vannacht ook achter de tv/computer?

Allereerst bedankt voor dit warme ontvangst  ;)
Ik zit vannacht achter de televisie met Sport1. Ik kijk hier al weer een paar weken naar uit.
Ik ben een Lewis fan dus dit wordt een fantastisch seizoen voor Mercedes, let op mijn woorden!  :)
Hemel Zij Dank...Na twee nieuwelingen die fan zijn van Vettel, een [mede-]Hamiltonfan erbij... ;D Welkom!!!
;)

ReDxVoDkA

Het wordt een een tweetje voor RB en een derde plek voor raikkonen
Dus:
1. Vettel
2. Webber
3. Raikkonen
4. Rosberg
5. Grojean
6. Hamilton
7. Alonso
8. Hulkenberg
9. Perez
10. Sutil

Das mijn top tien voor Melbourne!


Uploaded with ImageShack.us

Super Seb

Citaat van: ReDxVoDkA op 15 maart 2013 - 21:08:58
Het wordt een een tweetje voor RB en een derde plek voor raikkonen
Dus:
1. Vettel
2. Webber
3. Raikkonen
4. Rosberg
5. Grojean
6. Hamilton
7. Alonso
8. Hulkenberg
9. Perez
10. Sutil

Das mijn top tien voor Melbourne!

Waar zie jij Massa eindigen?
"Keep calm and ignore Multi-21....."