Round 1: Albert Park, Melbourne

Gestart door Enzo, 26 februari 2013 - 20:48:44

« vorige - volgende »

Wie gaat de eerste race winnen?

Vettel
7 (23.3%)
Alonso
4 (13.3%)
Button
5 (16.7%)
Webber
0 (0%)
Massa
1 (3.3%)
Perez
1 (3.3%)
Hamilton
3 (10%)
Rosberg
1 (3.3%)
Raikkonen
8 (26.7%)
Grosjean
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 26

Poll gesloten: 15 maart 2013 - 23:24:27

Edwin90

Citaat van: Jehoentelaar op 27 februari 2013 - 19:25:27
Ik hoop op een ouderwets gekke Australische GP, Kimi gaat hem winnen.

Zou heel gaaf zijn...een GP alla die van 1999. Met een winnaar als Massa, Grosjean, Perez ofzo. Een echte lachende derde.

Franky R.

Had graag willen stemmen op Lewis Hamilton [verrassend toch?], maar ik heb ook een zwak voor Kimi Raikkonen. Laat hem dan de eerste GP winnen.


Het zou mooi zijn als Raikonnen, Alonso en Vettel het met elkaar aan de stok hebben. En dan in de tweede helft van het seizoen Hamilton erbij...En wie van de twee het WK wint, Alonso of Kimi, maak mij niet uit... :P :P :P


;)

0634

Je verwacht niet veel van McLaren?

Enzo

Citaat van: Jeroen op 28 februari 2013 - 21:28:49
Je verwacht niet veel van McLaren?

Nah, natuurlijk doen ze mee om de knikkers. Maar het is wel een risico wat ze hebben genomen, door met een neiuw ontwerp het seizoen te beginnen. Zeker gezien ze de snelste auto hadden eind 2012. Ik snap de move niet helemaal, had verwacht dat ze zouden doorontwikkelen om eerlijk te zijn.

0634

Eens. Maar ik begreep dat de vorige wagen uitontwikkeld was.

Niels_



Franky R.

Citaat van: Jeroen op 28 februari 2013 - 21:28:49
Je verwacht niet veel van McLaren?
Button loopt nog steeds te schutteren met de banden en Perez blijft een groot vraagteken.

Gerard

Ik vind het wel leuk dat het zo onvoorspelbaar is.... In 2009 was het al snel duidelijk dat de Brawns voor de overwinning gingen, die waren supersnel in de tests...

Sabai

Ik heb gevoel dat Lotus er goed bijzit en dat Hulkenberg met de Sauber ons ook leuke dingen gaat laten zien. RBR heeft nog wel dingen te verbeteren en behoren nog niet tot de snelste als ik de tijden van de afgelopen tests bekeken heb. Voor de eerste overwinning heb ik op Kimi gestemd. Ik hoop dat hij er dit seizoen met de titel vandoor gaat.

Franky R.

Citaat van: Gerard op 02 maart 2013 - 00:53:03
Ik vind het wel leuk dat het zo onvoorspelbaar is.... In 2009 was het al snel duidelijk dat de Brawns voor de overwinning gingen, die waren supersnel in de tests...
Ja, dat weet ik nog. Brawn werd toen beschuldigd van 'show-tijdenrijden'...Maar het bleek echt een snel wagentje te zijn.

rafael25

"Ik ben klaar voor Melbourne..Jullie ook??

Franky R.


Fabian

Citaat van: rafael25 op 03 maart 2013 - 16:43:59
"Ik ben klaar voor Melbourne..Jullie ook??
Mwah. Van mij mogen ze nog wel even wachten met het nieuwe seizoen!  ;) ;)

Gerard

Ik ben al klaar voor 2013 sinds Nov 2012 ;D