Paydrivers: Noodzaak of onderdeel van de F1?

Gestart door Franky R., 13 februari 2013 - 15:11:26

« vorige - volgende »

Paydrivers: Noodzaak of onderdeel van de F1?

Zolang de F1 bestaat, waren er paydrivers. Niet zeuren dus!
14 (63.6%)
Noodzaak, want zonder geld kun je niet autoracen...
1 (4.5%)
Noodzaak, doordat de F1 te duur is...
0 (0%)
Ongewenst, want talent moet een eerste vereiste zijn!
3 (13.6%)
Pas als Ferrari een paydriver nodig heeft, ga ik mij zorgen maken.
4 (18.2%)

Totaal aantal stemmen: 18

Poll gesloten: 15 maart 2013 - 15:11:26

janke

Trulli is en was shit, dat kun je never niet over Patrese zeggen. Ondergewaardeerd in vriendjes van sites. Meerdere weten niet eens wie Patrese is/was. Die sukkels gaan alleen van statistieken uit. Patrese was een goed coureur, iig geen sjappie. Trulli des te meer.
Some things are too important to be left in the past.

Jehoentelaar

Goed om te weten dat iemand die het van 1997 tot kort geleden (het precieze jaar is mij ontschoten; 2011?) heeft volgehouden bij teams in de subtop, middenmoot en achterveld blijkbaar shit en een tjappie is. ???

SDG

Citaat van: Jehoentelaar op 16 februari 2013 - 21:24:24
Goed om te weten dat iemand die het van 1997 tot kort geleden (het precieze jaar is mij ontschoten; 2011?) heeft volgehouden bij teams in de subtop, middenmoot en achterveld blijkbaar shit en een tjappie is. ???

*kuch*

http://www.gppits.net/forum/index.php/topic,11719.msg330267.html#msg330267

0634

Citaat van: janke op 16 februari 2013 - 19:51:58
Trulli is en was shit, dat kun je never niet over Patrese zeggen. Ondergewaardeerd in vriendjes van sites. Meerdere weten niet eens wie Patrese is/was. Die sukkels gaan alleen van statistieken uit. Patrese was een goed coureur, iig geen sjappie. Trulli des te meer.
Om eerlijk te zijn: Patrese heb ik het grootste deel van zijn loopbaan gezien, en ik denk dat hij inderdaad wel een klein nivootje hoger was dan Trulli. Maar ook niet zo bijzonder als jij hem doet neerzetten, want de man heeft in wereldwagens gezeten en kon zich daarin zelden onderscheiden. Was bij tijd en wijle trouwens een behoorlijke wildebras. En Trulli is niet zo slecht als jij hem neerzet, oké, zeker geen topper, maar gewoon een steady, gemiddelde F1-rijder i.m.o.. Echt niet shit en ook geen prutser.

Sabai

Wel een prutser hoor . Vooral bij Catherham met zijn gezeur over de stuurbekrachtiging enz... En z'n team maatje had nergens last van. Het was altijd een piepert en nooit lag het aan hem zelf. :-\

Kootje

Citaat van: Jehoentelaar op 16 februari 2013 - 21:24:24
Goed om te weten dat iemand die het van 1997 tot kort geleden (het precieze jaar is mij ontschoten; 2011?) heeft volgehouden bij teams in de subtop, middenmoot en achterveld blijkbaar shit en een tjappie is. ???

Dat was idd 2011.

Hij is met 256 GP's, waarvan 252 starts, de nr 4 op de lijst "coureurs met de meeste GP's", dat is er maar ééntje minder dan Patrese.
Zo lang blijf je idd niet actief als je er echt niets van kunt.
Wel kun je denk ik stellen dat hij té lang F1 coureur is gebleven, maar ja .... daar hebben er meer last van.


Citaat van: janke op 16 februari 2013 - 19:51:58
Trulli is en was shit, dat kun je never niet over Patrese zeggen. Ondergewaardeerd in vriendjes van sites. Meerdere weten niet eens wie Patrese is/was. Die sukkels gaan alleen van statistieken uit. Patrese was een goed coureur, iig geen sjappie. Trulli des te meer.

Trulli was echt geen slecht coureur hoor, hij heeft er alleen niet genoeg uitgehaald. Maar als je in middelmatige wagens onder normale omstandigheden toch 'n handvbol podia weet te scoren, zelfs weet te winnen, dan ben je echt niet zo slechtals jij nu schetst. Hell .... bij Renault was hij zelfs regelmatig de meerdere van Alonso, nu gezien als beste F1 piloot van het veld. Helaas zal hij door de meesten voornamelijk herrinnerd worden om de Trulli-train.


Citaat van: Sabai op 17 februari 2013 - 10:11:56
Wel een prutser hoor . Vooral bij Catherham met zijn gezeur over de stuurbekrachtiging enz... En z'n team maatje had nergens last van. Het was altijd een piepert en nooit lag het aan hem zelf. :-\

Een "piepert" en 'n "prutser" zijn twee totaal verschillende dingen. Alonso en Vettel zijn ook "pieperts" maar kun je toch moeilijk "prutsers" noemen. ;)

Sabai

Trulli was het allebij  ;) wat heb ik die kerel dingen zien weggeven  :P

Kootje

Z'n laatste jaren waren idd niet zo best. Vandaar dat ik ook zoiets heb dat hij te lang is doorgegaan. Maar toch heeft hij ook mooie dingen laten zien. Een prutser wil ik hem dan ook niet noemen.

Edwin90

Citaat van: Kootje op 17 februari 2013 - 10:57:05
Maar toch heeft hij ook mooie dingen laten zien.

In die Prost van 97 als invaller van Panis liet hij leuke dingen zien. Ik was toen 7, maar staan me een aantal dingen nog van bij! De race in Oostenrijk bijvoorbeeld.

Iceman2012

Citaat van: Sabai op 17 februari 2013 - 10:42:48
Trulli was het allebij  ;) wat heb ik die kerel dingen zien weggeven  :P
tja, je kunt pas dingen weggeven als je ze eerst zelf 'verdiend' hebt ;)
en geef eens voorbeelden dan (die van Barichello in Frankrijk die kennen we allemaal wel)

Sabai

zo heb ik hem vaak genoeg een goede kwali zien rijden en ook dan goede race tot zo'n 10 -15 ronden voor het eind om vevolgens weg te zakken in het middenveld. Tuurlijk heeft hij leuke dingen laten zien .Maar als je al zijn leuke dingen en goede resultaten over zijn hele loopbaan neemt dan komt hij nog niet aan wat coureurs zoals lewis alonso of een vettel in een jaar laten zien. Maarja dat is mijn mening  :)

Kootje

CitaatMaar als je al zijn leuke dingen en goede resultaten over zijn hele loopbaan neemt dan komt hij nog niet aan wat coureurs zoals lewis alonso of een vettel in een jaar laten zien. Maarja dat is mijn mening 

das geen mening, das 'n feit

maar niemand hier schaart Trulli in het rijtje Vettel, Alonso, Hamilton
als iemand pas 'n goed coureur genoemd mag worden indien hij vergelijkbare resultaten als hen heeft behaald, dan zijn er sowieso maar weinig goede coureurs geweest in de geschiedenis van F1

Vieze baas

Citaat van: Sabai op 17 februari 2013 - 14:50:08
zo heb ik hem vaak genoeg een goede kwali zien rijden en ook dan goede race tot zo'n 10 -15 ronden voor het eind om vevolgens weg te zakken in het middenveld. Tuurlijk heeft hij leuke dingen laten zien .Maar als je al zijn leuke dingen en goede resultaten over zijn hele loopbaan neemt dan komt hij nog niet aan wat coureurs zoals lewis alonso of een vettel in een jaar laten zien. Maarja dat is mijn mening  :)

Voornamelijk in het begin van zn Jordan tijd zijn hem veel goede resultaten door zn neus geboord door erg onbetrouwbare autos

Gerard

Kijk, dit gezeik heb je nou met die paydrivers...

Die Razia heeft straks nog geen meter gereden in die bak, maar mengt zich wel in het geweld van de race
Of erger, er stapt alsnog iemand anders in, en dan hadden ze net zo goed Glock kunnen behouden...
:-\ :'(


Jehoentelaar

Best kans dat we dan weer zo'n soap krijgen zoals die er zoveel waren in de jaren '90. Een team dat verschillende coureurs uitprobeert voor een paar races, om zo toch maar weer geld binnen te halen. Ik zou als ik Narain was mijn telefoon niet op stil zetten.