Wie o wie voor Force India?

Gestart door Fabian, 10 februari 2013 - 12:51:41

« vorige - volgende »

Wie pakt het laatste vrije F1 stoeltje?

Jules Bianchi
Adrian Sutil
Jaime Alguersuari
Narain Karthikeyan
Iemand anders nl...

Fabian

#105
Ook het laatste stoeltje is vergeven. Adrian Sutil is zo goed als zeker weer terug bij Force India.

rafael25

Sutil heeft, en brengt ervaring mee voor het team. Karthikeyan is in mijn ogen toch een mindere coureur dan Sutil,. Bianchi is nog te onervaren om dit team naar voren te brengen. Mallya deed er goed aan om voor Sutil te kiezen als hij naar voren wil. Samen met DiResta 2 jongens die willen racen.

Fabian


Gerard

Sutil... net zo'n grijze muis als di Resta... Ik heb er niet veel mee...

Kootje

Ik ook niet, maar ja .... alles beter dan Bianchi.  ;)

Jehoentelaar

Ik had het zo met hem te doen dat hij in Monaco bijna punten haalde met Force India dat ik meteen een zwak voor 'm had. Ben makkelijk met dat soort dingen. :P

Franky R.

Citaat van: Gerard op 28 februari 2013 - 16:24:20
Sutil... net zo'n grijze muis als di Resta... Ik heb er niet veel mee...
Hahahahaha, ene Eric Lux zal dat niet met je eens zijn, hoor! :P

Figge

Prima... Dat dat nou zo lang moest duren. Ik weet niet hoe het komt, maar ik vind Sutil erg goed...

Arthur

Ik denk dat we voor de sport het beste af zijn met Sutil. Nu maar hopen dat hij geen domme dingen meer doet [niet op en niet buiten de baan...]
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Franky R.

Citaat van: Arthur op 07 maart 2013 - 23:40:20
Ik denk dat we voor de sport het beste af zijn met Sutil. Nu maar hopen dat hij geen domme dingen meer doet [niet op en niet buiten de baan...]
Dat zal wel meevallen...Voor Sutil geldt hetzelfde als voor Grosjean. Er wordt extra op hem gelet. Al zou ik niet weten waarom men verwacht dat Sutil rare dingen zou kunnen doen op de baan?

Iceman2012

Citaat van: Franky R. op 08 maart 2013 - 13:02:53
Citaat van: Arthur op 07 maart 2013 - 23:40:20
Ik denk dat we voor de sport het beste af zijn met Sutil. Nu maar hopen dat hij geen domme dingen meer doet [niet op en niet buiten de baan...]
Dat zal wel meevallen...Voor Sutil geldt hetzelfde als voor Grosjean. Er wordt extra op hem gelet. Al zou ik niet weten waarom men verwacht dat Sutil rare dingen zou kunnen doen op de baan?
misschien heeft het hier iets mee te maken?

Franky R.

Citaat van: Iceman2012 op 08 maart 2013 - 14:19:00
Citaat van: Franky R. op 08 maart 2013 - 13:02:53
Citaat van: Arthur op 07 maart 2013 - 23:40:20
Ik denk dat we voor de sport het beste af zijn met Sutil. Nu maar hopen dat hij geen domme dingen meer doet [niet op en niet buiten de baan...]
Dat zal wel meevallen...Voor Sutil geldt hetzelfde als voor Grosjean. Er wordt extra op hem gelet. Al zou ik niet weten waarom men verwacht dat Sutil rare dingen zou kunnen doen op de baan?
misschien heeft het hier iets mee te maken?
:P
Het is niet verboden om als een 'gay' te rennen...althans, nog niet! En het doet mij eerder denken aan C3PO van Star Wars, met zijn vuistjes... ;D