Wie o wie voor Force India?

Gestart door Fabian, 10 februari 2013 - 12:51:41

« vorige - volgende »

Wie pakt het laatste vrije F1 stoeltje?

Jules Bianchi
Adrian Sutil
Jaime Alguersuari
Narain Karthikeyan
Iemand anders nl...

Franky R.

#75
Citaat van: Iceman2012 op 14 februari 2013 - 17:49:14

dat ze een bedrag van 4 miljard dollar terug moeten betalen, wil toch niet zeggen dat het daar niet goed gaat?? het gaat pas niet goed als ze het niet terug kunnen betalen. Leningen hebben nou eenmaal een bepaalde looptijd en moeten op een gegeven moment terug betaald worden


Die 4 miljard is gebruikt om het bedrijf uit te breiden...Net nu het vastgoed ook in India minder waard wordt evenals de hotels die Roy heeft gekocht.


Oftewel, de lening dekt de waarde[stijging] van het vastgoed niet. Verder groeit het bedrijf van Sahara niet conform de voorspellingen. Ja, dan is 4 miljard een zware last, dacht ik zo...

Jehoentelaar

Sutil brengt wel wat mee van die knakkers van Medion, maar ik dat valt natuurlijk in het niet bij de problemen die de heren hebben op financieel gebied. Misschien dat ze nog wat uit de hoge hoed toveren, maar ik vrees ook dat het avontuur over een aantal jaar voorbij is. En dan staan we in het slechtste geval opeens met twintig man op de grid.

Franky R.

Citaat van: Jehoentelaar op 14 februari 2013 - 18:40:17
Sutil brengt wel wat mee van die knakkers van Medion, maar ik dat valt natuurlijk in het niet bij de problemen die de heren hebben op financieel gebied. Misschien dat ze nog wat uit de hoge hoed toveren, maar ik vrees ook dat het avontuur over een aantal jaar voorbij is. En dan staan we in het slechtste geval opeens met twintig man op de grid.


Of Mallya neemt zijn verlies en verkoopt de boel. Mss. dat Dave Richards na poging 123456 nu eindelijk weer terugkeert in de F1. ;D

Jehoentelaar

Dat zou het schoolvoorbeeld van doorzettingsvermogen zijn. 8)

Sabai

Als dit allemaal waar is dan denk ik dat dit team of afvalt of voor het einde van het jaar met een andere naam rondrijd.

Sphinx

CitaatOf Mallya neemt zijn verlies en verkoopt de boel. Mss. dat Dave Richards na poging 123456 nu eindelijk weer terugkeert in de F1.

Dromen mag, maar Richards kun je echt vergeten. Die kan in de rallysport maar nauwelijks zijn Prodrive Mini team aan de start krijgen. Fabriekssteun kwijt, geen sponsoren gevonden en nu mag ie overleven door rallyauto's te verkopen aan betalende teams als Lotos WRC (dat Michal Kociuszko er mee laat rijden) of aan Jarkko Nikara, die John Deere als sponsor achter zich heeft staan.

There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

Franky R.

Ok,


dat is dus exit voor Richards... :-X

Jehoentelaar

Haha, ik heb geloof ik niet helemaal op zitten letten. Was in de veronderstelling dat een van die vele kandidaten een mogelijke vervanger van Di Resta zou zijn, maar het zou juist de teamgenoot van hem worden. En daarnaast is Di Resta zelf dus ook niet helemaal zeker... nou ja, dat ruis-op-de-lijn verhaal dus.

Goed, nu dat helder is, zag ik op GPUpdate.net (sorry) dat Sutil een stoeltje heeft gebakken bij Force India. "The line-up is not finalised, but there is a possibility Adrian could be involved," aldus een woordvoerder van Force India over de aanstaande tweede wintertest. Volledig artikel: http://www.gpupdate.net/en/f1-news/290598/sutil-preparing-for-force-india-test-outing/


gloudiesaurus

Sutil is wel van anders kaliber dan bijvoorbeeld Karthikeyan...  :)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Fabian

Citaat van: gloudiesaurus op 16 februari 2013 - 00:34:05
Sutil is wel van anders kaliber dan bijvoorbeeld Karthikeyan...  :)
Dat zeker. Lang niet zo veel talent die Sutil!  ;) ;) ;)

Fabian

Maar alle gekheid op een kippenstokkie. Het seizoen begint al over ongeveer een maand. Je kan nu niet zeggen dat de tweede rijder van Force India een optimale voorbereiding zal hebben...

Kootje

Weet je niet. Misschien is bv Bianchi binnen het team allang bevestigd maar mag hij er nog niets over zeggen.

Iceman2012

Citaat van: Kootje op 16 februari 2013 - 13:37:45
Weet je niet. Misschien is bv Bianchi binnen het team allang bevestigd maar mag hij er nog niets over zeggen.
want? en waarom laten ze Sutil een stoeltje passen dan?

Fabian

Lijkt me niet dat er al iemand bevestigd is want waarom zou je dan wachten met het naar buiten brengen?

Al heb je in t geval van Bianchi misschien wel gelijk. Misschien is FI nog in onderhandeling met Ferrari over het leveren van motoren voor 2014, maar dan kom ik ook gelijk bij het punt van Iceman uit. Stel dat dit het scenario zou zijn waarom laat je dan Sutil een stoeltje passen? Omdat je bang bent dat de deal afketst?