Wie o wie voor Force India?

Gestart door Fabian, 10 februari 2013 - 12:51:41

« vorige - volgende »

Wie pakt het laatste vrije F1 stoeltje?

Jules Bianchi
Adrian Sutil
Jaime Alguersuari
Narain Karthikeyan
Iemand anders nl...

Kootje

Citaat van: Iceman2012 op 11 februari 2013 - 22:16:02
zo lang de lijst niet is geupdate is n coureur niet officieel bevestigd?? die lijst is al ruim 2 maanden niet geupdate.

Lezen Iceman, lezen.
Ik zeg niet dat 'n coureur dan nog niet bevestigd is, maar dat hij nog niet door de FIA bevestigd is.
Dat is waar je naar vroeg toch?

Citaaten die bevestiging van de FIA, waar kunnen we dat dan precies terugvinden en wanneer gebeurd dat?? wanneer zijn Alonso, Vettel, Hamilton, Rosberg, Webber, Massa etc dan officiëel bevestigd??

Dat kun je dus allemaal in die ene lijst terugvinden. Dat die lijst al 2 maanden oud is doet er niet toe/ Het is de laatst vrijgegeven uitvoering, dus eenieder die op die lijst ontbreekt is nog niet officieel door de FIA bevestigd. Wellicht wel bij, maar niet door. ::)



CitaatOp F1.com staan inmiddels 23 vd 24 rijders, misschien handiger om dat aan te houden, da's ook een officiële site toch? Wat mij betreft is ie van beide kanten bevestigd.

F1.com is de officiele site van de Formule 1 ja, maar niet van de FIA. Waar zij zich op baseren weet ik niet. Waarschijnlijk zijn deze namen wel al bij de FIA aangemeld en baseren zij zich daarop, of anders op de aankondigingen vd teams zelf en 'n stukje speculatie. Ze baseren zich iig niet op de officiële FIA inschrijvingslijst. Wel is hun lijst wat meer up to date, dus ja ..... prima dat je deze aanhoud hoor. Zoals gezegd ga ik er ook vanuit dat DiResta gewoon rijd, maar daar ging de discussie niet om.

Gerard

Bianchi, simpel..
Er duiken verhalen op over Narain, maar daar geloof ik niet zo in....

@Franky, inmiddels is di Resta wel bevestigd....

Iceman2012

Citaat van: Kootje op 12 februari 2013 - 06:45:04
Citaat van: Iceman2012 op 11 februari 2013 - 22:16:02
zo lang de lijst niet is geupdate is n coureur niet officieel bevestigd?? die lijst is al ruim 2 maanden niet geupdate.

Lezen Iceman, lezen.
Ik zeg niet dat 'n coureur dan nog niet bevestigd is, maar dat hij nog niet door de FIA bevestigd is.
Dat is waar je naar vroeg toch?

Citaaten die bevestiging van de FIA, waar kunnen we dat dan precies terugvinden en wanneer gebeurd dat?? wanneer zijn Alonso, Vettel, Hamilton, Rosberg, Webber, Massa etc dan officiëel bevestigd??

Dat kun je dus allemaal in die ene lijst terugvinden. Dat die lijst al 2 maanden oud is doet er niet toe/ Het is de laatst vrijgegeven uitvoering, dus eenieder die op die lijst ontbreekt is nog niet officieel door de FIA bevestigd. Wellicht wel bij, maar niet door. ::)



CitaatOp F1.com staan inmiddels 23 vd 24 rijders, misschien handiger om dat aan te houden, da's ook een officiële site toch? Wat mij betreft is ie van beide kanten bevestigd.

F1.com is de officiele site van de Formule 1 ja, maar niet van de FIA. Waar zij zich op baseren weet ik niet. Waarschijnlijk zijn deze namen wel al bij de FIA aangemeld en baseren zij zich daarop, of anders op de aankondigingen vd teams zelf en 'n stukje speculatie. Ze baseren zich iig niet op de officiële FIA inschrijvingslijst. Wel is hun lijst wat meer up to date, dus ja ..... prima dat je deze aanhoud hoor. Zoals gezegd ga ik er ook vanuit dat DiResta gewoon rijd, maar daar ging de discussie niet om.
ok, als jij graag die lijst van 2 maanden oud wilt aanhouden, prima, maar dan zijn er dus nog veel meer coureurs niet officieel bevestigd. Tuurlijk baseert f1.com zich op officiële bronnen, of denk je dat ze de livetiming ook via via binnen halen??

Kootje

Ik zeg toch nergens dat ik die lijst aan wil houden of wel? Nu moet je niet de rollen om gaan draaien m'n beste Iceman. De lijst van F1.com staat volledig los van de officiele FIA inschrijvingslijst. Dat die lijst meer up to date is dan de officiele FIA lijst veranderd daar niets aan. Nogmaals, ik ga er ook vanuit dat DiResta gewoon aan de start verschijnt in Australië, maar dat was niet je vraag. Je vraag was waar je de bevestiging van de FIA vandaan haalt en daar geef ik je antwoord op, niets meer niets minder.  ::)


Franky R.

Citaat van: Gerard op 12 februari 2013 - 12:34:21
Bianchi, simpel..
Er duiken verhalen op over Narain, maar daar geloof ik niet zo in....

@Franky, inmiddels is di Resta wel bevestigd....
Ok, dat is dan een zorg minder voor Paul... ;D
Thanks, Gerard. ;)

Gerard

LoL, het zou zomaar anders gegaan kunnen zijn hebben enzo... uuhh laat maar... ;D

Franky R.

Citaat van: Gerard op 12 februari 2013 - 16:29:26
LoL, het zou zomaar anders gegaan kunnen zijn hebben enzo... uuhh laat maar... ;D
;)

Iceman2012

Citaat van: Kootje op 12 februari 2013 - 15:47:29
Ik zeg toch nergens dat ik die lijst aan wil houden of wel? Nu moet je niet de rollen om gaan draaien m'n beste Iceman. De lijst van F1.com staat volledig los van de officiele FIA inschrijvingslijst. Dat die lijst meer up to date is dan de officiele FIA lijst veranderd daar niets aan. Nogmaals, ik ga er ook vanuit dat DiResta gewoon aan de start verschijnt in Australië, maar dat was niet je vraag. Je vraag was waar je de bevestiging van de FIA vandaan haalt en daar geef ik je antwoord op, niets meer niets minder.  ::)
je bent zelf over die lijst begonnen, en dat Di Resta nog niet offcieel is bevestigd door de FIA, maar dat zijn dan dus de helft van de coureurs nog niet. Op de site van de FIA staan bij teams and drivers zelfs nog alle coureurs van vorig jaar, dus t is helemaal niet relevant wat daar wel en niet op staat. Dat die lijst van f1.com los staat van de FIA inschrijvingslijst, dat roep je nou wel zonder ook maar enig idee te hebben, maar dat lijkt me vrij onwaarschijnlijk.
Meer woorden wil ik er ook niet meer vuil aan maken.

Kootje

Citaat van: Iceman2012 op 12 februari 2013 - 16:51:13
je bent zelf over die lijst begonnen,

Pas nadat jij de vraag stelde waar je de officiele bevestiging vd FIA kon vinden, géén seconde eerder. ::)


Citaaten dat Di Resta nog niet offcieel is bevestigd door de FIA, maar dat zijn dan dus de helft van de coureurs nog niet.

Beweerde ik ergens het tegendeel dan. De discussie ging echter over DiResta, niet over de rest. ::)


CitaatOp de site van de FIA staan bij teams and drivers zelfs nog alle coureurs van vorig jaar, dus t is helemaal niet relevant wat daar wel en niet op staat.

Dat ze dit nog niet veranderd hebben zegt mij alleen maar dat ze nog wachten op de naamsbevestiging van tenminste één coureur. Maar idd, dat onderdeel vd site is niet relevant. Relevant is alleen de officiele FIA inschrijvingslijst, want dat is waar je naar vroeg nietwaar? ???


CitaatDat die lijst van f1.com los staat van de FIA inschrijvingslijst, dat roep je nou wel zonder ook maar enig idee te hebben, maar dat lijkt me vrij onwaarschijnlijk.

Dit moet je in de juiste context plaatsen. Natuurlijk is de lijst van F1.com (iig deels) gebasseerd op bij de FIA aanwezige gegevens. Dat heb ik in 'n eerdere post ook al gemeld. Maar het is géén officiele lijst. Officieel is het key-word hier, want daar hadden we het over. F1.com is in principe net zoiets als F1Times, PlanetF1, F1Today etc. Gewoon 'n nieuwssite dus, met als enige verschil dat zij direct onder het auteursrecht van de FIA vallen en zo net iets dichter op het officiele FIA nieuws zitten dan de rest. Dat maakt hun lijst echter nog steeds niet de officiele lijst, die vind je onder de link die ik eerder postte. Op die wijze staan ze dus los van elkaar. Dat is in ieder geval zoals ik het bedoelde, snappie? ???


CitaatMeer woorden wil ik er ook niet meer vuil aan maken.

Komt mooi uit, ik ook niet. ;)

Iceman2012

#54
Citaat van: Kootje op 12 februari 2013 - 17:16:03



Dit moet je in de juiste context plaatsen. Natuurlijk is de lijst van F1.com (iig deels) gebasseerd op bij de FIA aanwezige gegevens. Dat heb ik in 'n eerdere post ook al gemeld. Maar het is géén officiele lijst. Officieel is het key-word hier, want daar hadden we het over. F1.com is in principe net zoiets als F1Times, PlanetF1, F1Today etc. Gewoon 'n nieuwssite dus, met als enige verschil dat zij direct onder het auteursrecht van de FIA vallen en zo net iets dichter op het officiele FIA nieuws zitten dan de rest. Dat maakt hun lijst echter nog steeds niet de officiele lijst, die vind je onder de link die ik eerder postte. Op die wijze staan ze dus los van elkaar. Dat is in ieder geval zoals ik het bedoelde, snappie? ???

tuurlijk snap ik dat. t probleem is echter dat je t zelf verzonnen hebt. Gewoon een nieuwssite??

de rest reageer ik niet meer op, lees ff terug en kijk wie er over de officiëlle bevestiging van de FIA begon

Kootje

#55
Citaattuurlijk snap ik dat. t probleem is echter dat je t zelf verzonnen hebt. Gewoon een nieuwssite??

Ik verzin helemaal niks. F1.com is weliswaar de officiele Formule 1 site, maar dat maakt het nog steeds niet de officiele FIA site. Zie je het verschil? Ik wel, en héél erg duidelijk ook. Op F1.com lees je dezelfde nieuwtjes als op iedere andere F1 nieuwssite, en vaak nog niet eens als eerste. Oké .... ze zijn iets uitgebreider in hun subgenres dan de meeste andere sites, dus je zou het ook 'n soort fansite/teamsite ofzo kunnen noemen. Maar hoe je het beestje ook noemen wilt, het is niet het platform waarop de FIA officiele documenten plaatst. Dat doen ze op http://www.fia.com/, de officiele FIA site.


Citaatde rest reageer ik niet meer op, lees ff terug en kijk wie er over de officiëlle bevestiging van de FIA begon

En toch stiekem wel reageren hé? ;) Mag hoor, maar dan doe ik 't ook, heb nu eenmaal graag 't laatste woord. :D

Ja .... ik ben begonnen met het woord officieel. So what? Jij gaat toch vervolgens de discussie met me aan door te vragen waar ik die officiele informatie vandaan haal, of niet soms? Of was dat soms 'n retorische vraag? Zoja .... geef dat dan voortaan ff aan zodat ik niet de tijd en erergie hoef te steken in het zoeken naar en geven van 'n duidelijk antwoord dat je blijkbaar toch niet wilt horen.


Oh ja ..... voor de duidelijkheid: Mijn vragen waren wel retorish. Je hoeft dus niet te reageren, mag uiteraard wel. Verwacht van mij echter geen reactie meer, want ik ben er nu echt klaar mee. No hard feelings en op naar de volgende enerverende discussie wat mij betreft.  ;D

Fabian

Weer effe terug on topic. Het duurt wel lang voordat die gasten een keuze maken zeg. Of gaan ze met een auto rijden omdat dat de kosten drukt?

Jehoentelaar

Je bent verplicht om met twee auto's te rijden, dus dat zal niet. Misschien zit er wat ruis op de lijn en is volgens de administratie van Force India Paul di Resta allang gekozen als coureur.

Fabian

Dat met di Resta zit wel goed denk ik. Blijf het toch gek vinden dat die Alguersuari riep dat ie een contract had getekend, maar nu nog steeds geen stoeltje heeft...

0634

Zal wel een contract met Pirelli bedoelen ;).