Wie o wie voor Force India?

Gestart door Fabian, 10 februari 2013 - 12:51:41

« vorige - volgende »

Wie pakt het laatste vrije F1 stoeltje?

Jules Bianchi
Adrian Sutil
Jaime Alguersuari
Narain Karthikeyan
Iemand anders nl...

Kootje

Citaat van: Iceman2012 op 11 februari 2013 - 17:49:40
ach ja, wat is een bestiging precies waard?? Glock was ook bevestigd toch??

Nee ..... Glock was niet officieel bevestigd maar had wel 'n contract wat "in goed overleg" is ontbonden.


CitaatDi Resta is er gewoon bij in Australië, da's volgens mij al een tijdje bekend.

DiResta is ook nog niet officieel bevestigd en heeft slechts hoogstwaarschijnlijk 'n contract. Zekerheid daarin is er echter nog niet. Daarnaast kan dat contract natuurlijk ook nog ontbonden worden, maar daar geloof ik niet in. Zolang ik het tegendeel iig niet hoor, ga ik er ook vanuit dat DiResta in 2013 Force India coureur is.

Iceman2012

Citaat van: Kootje op 11 februari 2013 - 17:58:58
Citaat van: Iceman2012 op 11 februari 2013 - 17:49:40
ach ja, wat is een bestiging precies waard?? Glock was ook bevestigd toch??

Nee ..... Glock was niet officieel bevestigd maar had wel 'n contract wat "in goed overleg" is ontbonden.


CitaatDi Resta is er gewoon bij in Australië, da's volgens mij al een tijdje bekend.

DiResta is ook nog niet officieel bevestigd en heeft slechts hoogstwaarschijnlijk 'n contract. Zekerheid daarin is er echter nog niet. Daarnaast kan dat contract natuurlijk ook nog ontbonden worden, maar daar geloof ik niet in. Zolang ik het tegendeel iig niet hoor, ga ik er ook vanuit dat DiResta in 2013 Force India coureur is.
en wat is een bevestiging precies waard dan?? in feite ook niks lijkt mij.
en k weet niet waar jullie alle informatie vandaan hebben, maar volgens dit lijstje was Glock wel degelijk bevestigd, wat dat ook moge betekenen:
http://www.gpupdate.net/nl/f1-nieuws/288339/achtergrond-de-strijd-om-de-laatste-racezitjes/

Kootje

#32
Citaaten wat is een bevestiging precies waard dan?? in feite ook niks lijkt mij.

Een bevestiging is idd niet zoveel waard, net zomin als dat het hebben van 'n contract dit is.


Citaaten k weet niet waar jullie alle informatie vandaan hebben

Gerenomeerde F1 sites, blogs van insiders, twitter, sites van teams en coureurs etc.
In principe dezelfde media als dat jij tot je beschikking hebt, we zijn ook maar amateurs hé.


Citaatmaar volgens dit lijstje was Glock wel degelijk bevestigd, wat dat ook moge betekenen:

Glock staat in dat lijstje omdat hij wél in het bezit was van 'n contract. De bevestiging naar de FIA was er echter nog niet en zal er zoals we weten ook niet meer komen.

Iceman2012

Citaat van: Kootje op 11 februari 2013 - 18:53:42
Citaaten wat is een bevestiging precies waard dan?? in feite ook niks lijkt mij.

Een bevestiging is idd niet zoveel waard, net zomin als dat het hebben van 'n contract dit is.


Citaaten k weet niet waar jullie alle informatie vandaan hebben

Gerenomeerde F1 sites, blogs van insiders, twitter, sites van teams en coureurs etc.
In principe dezelfde media als dat jij tot je beschikking hebt, we zijn ook maar amateurs hé.


Citaatmaar volgens dit lijstje was Glock wel degelijk bevestigd, wat dat ook moge betekenen:

Glock staat in dat lijstje omdat hij wél in het bezit was van 'n contract. De bevestiging naar de FIA was er echter nog niet en zal er zoals we weten ook niet meer komen.
en als Di Resta nou wel op f1.com in het rijtje met rijders staat??
en die bevestiging van de FIA, waar kunnen we dat dan precies terugvinden en wanneer gebeurd dat?? wanneer zijn Alonso, Vettel, Hamilton, Rosberg, Webber, Massa etc dan officiëel bevestigd??

Kootje

#34
Op deze pagina kun je de laatste officiele FIA inschrijvingslijst vinden. Zolang deze lijst niet geupdate is, is 'n coureur nog niet officieel bevestigd door de FIA. Uiteraard staat dit los van 'n eventuele bevestiging door het team zelf. Maar ook daar is DiResta nog niet officieel door bevestigd, al laat je link naar het Mallya interview op de Force India site weinig te raden over.

http://www.fia.com/news/fia-2013-formula-one-world-championship-entry-list

Jehoentelaar

Wellicht hanteert de FIA de regel dat je een team en zijn coureurs per seizoen moet inschrijven voor de Grands Prix, zeg maar net zoals het in de dagen van vroeger ging. In dat geval is het officiële papiertje nog niet aangekomen in Parijs.

Iceman2012

Citaat van: Kootje op 11 februari 2013 - 20:22:32
Op deze pagina kun je de laatste officiele FIA inschrijvingslijst vinden. Zolang deze lijst niet geupdate is, is 'n coureur nog niet officieel bevestigd door de FIA. Uiteraard staat dit los van 'n eventuele bevestiging door het team zelf. Maar ook daar is DiResta nog niet officieel door bevestigd, al laat je link naar het Mallya interview op de Force India site weinig te raden over.

http://www.fia.com/news/fia-2013-formula-one-world-championship-entry-list
zo lang de lijst niet is geupdate is n coureur niet officieel bevestigd?? die lijst is al ruim 2 maanden niet geupdate. Op F1.com staan inmiddels 23 vd 24 rijders, misschien handiger om dat aan te houden, da's ook een officiële site toch? Wat mij betreft is ie van beide kanten bevestigd.

Jehoentelaar

Die van F1.com zou ik in dat geval helemaal niet aanhouden, omdat er slechts 22 coureurs van start zullen gaan dit seizoen. ;)

Iceman2012

Citaat van: Jehoentelaar op 11 februari 2013 - 22:21:43
Die van F1.com zou ik in dat geval helemaal niet aanhouden, omdat er slechts 22 coureurs van start zullen gaan dit seizoen. ;)
oh ja, 21 vd 22 dan. Maar goed, alleen de 2e coureur van FI is nog leeg met de tekst 'to be confirmed', dus dan zijn die andere 21 inmiddels wel bevestigd

Fabian

Ach ja. Zoals ik al eerder aangaf zal de inschrijving van Force India doorgegeven worden aan de FIA als ze beide rijders hebben.

Iceman2012

Citaat van: Fabian op 11 februari 2013 - 22:30:24
Ach ja. Zoals ik al eerder aangaf zal de inschrijving van Force India doorgegeven worden aan de FIA als ze beide rijders hebben.
en waar heb je die info vandaan ??

Fabian

Citaat van: Iceman2012 op 11 februari 2013 - 22:32:35
Citaat van: Fabian op 11 februari 2013 - 22:30:24
Ach ja. Zoals ik al eerder aangaf zal de inschrijving van Force India doorgegeven worden aan de FIA als ze beide rijders hebben.
en waar heb je die info vandaan ??

Dat denk ik. Ze zullen het wel in een keer regelen...

Iceman2012

Citaat van: Fabian op 11 februari 2013 - 22:39:42
Citaat van: Iceman2012 op 11 februari 2013 - 22:32:35
Citaat van: Fabian op 11 februari 2013 - 22:30:24
Ach ja. Zoals ik al eerder aangaf zal de inschrijving van Force India doorgegeven worden aan de FIA als ze beide rijders hebben.
en waar heb je die info vandaan ??

Dat denk ik. Ze zullen het wel in een keer regelen...
en waar baseert F1.com, als officiële site, haar lijst op dan??

Fabian

Citaat van: Iceman2012 op 11 februari 2013 - 22:47:33
Citaat van: Fabian op 11 februari 2013 - 22:39:42
Citaat van: Iceman2012 op 11 februari 2013 - 22:32:35
Citaat van: Fabian op 11 februari 2013 - 22:30:24
Ach ja. Zoals ik al eerder aangaf zal de inschrijving van Force India doorgegeven worden aan de FIA als ze beide rijders hebben.
en waar heb je die info vandaan ??

Dat denk ik. Ze zullen het wel in een keer regelen...
en waar baseert F1.com, als officiële site, haar lijst op dan??
Weet ik niet. Voor die vraag moet je niet bij mij zijn, maar bij F1.com.

Iceman2012

Citaat van: Fabian op 11 februari 2013 - 22:52:51
Citaat van: Iceman2012 op 11 februari 2013 - 22:47:33
Citaat van: Fabian op 11 februari 2013 - 22:39:42
Citaat van: Iceman2012 op 11 februari 2013 - 22:32:35
Citaat van: Fabian op 11 februari 2013 - 22:30:24
Ach ja. Zoals ik al eerder aangaf zal de inschrijving van Force India doorgegeven worden aan de FIA als ze beide rijders hebben.
en waar heb je die info vandaan ??

Dat denk ik. Ze zullen het wel in een keer regelen...
en waar baseert F1.com, als officiële site, haar lijst op dan??
Weet ik niet. Voor die vraag moet je niet bij mij zijn, maar bij F1.com.
oh ja, stom ;)