Wie o wie voor Force India?

Gestart door Fabian, 10 februari 2013 - 12:51:41

« vorige - volgende »

Wie pakt het laatste vrije F1 stoeltje?

Jules Bianchi
Adrian Sutil
Jaime Alguersuari
Narain Karthikeyan
Iemand anders nl...

Bart VD

Citaat van: Jeroen op 10 februari 2013 - 13:43:06
Citaat van: SDG op 10 februari 2013 - 13:16:54
Citaat van: Enzo op 10 februari 2013 - 13:07:21
Ben bang dat het Bianchi gaat worden.
Ik hoop op Sutil om eerlijk te zijn...

En ik hoop dat het Karthikeyan NIET wordt...
Dit dus. Maar ik vrees toch echt dat het beslist gaat worden door de grootste portemonnee. Ze hebben geld nodig.

De vraag is dan: houden ze rekening met het sponsorgeld voor of na aftrek van de kosten van aan frut gereden wagens?
This space for rent

Fabian

Thanks voor t prachtige overzicht Kootje!

Citaat van: Franky R. op 10 februari 2013 - 16:44:53
Maar leuk voor Fabian, indien Narian weer een zitje weet te bemachtigen... :P
;)

Ik zou het prachtig vinden!

janke

Heeft Di Resta nog steeds geen contract Franky ??? Bianchi presteerde in de vierde dag toch goed. Maar net wat hier al is gezegd. Budget, budget en niets anders. Dat Mallya's zaken niet goed lopen weten we wel. Mar die vent van Sahara is toch ook stinkend rijk? Volgens mij is F1 voor dit soort gasten een hebbeding, verder niets. Loopt het niet dan maar langzaam creperen. Vind ik wel jammer. Force Sahara doet het door de jaren heen best redelijk.

Narain? Tja met een HRT kon je werkelijk niets laten zien natuurlijk. Grappen en grollen genoeg over deze coureur. Ben benieuwd.
Some things are too important to be left in the past.

Franky R.

Citaat van: janke op 10 februari 2013 - 17:35:32
Heeft Di Resta nog steeds geen contract Franky ??? Bianchi presteerde in de vierde dag toch goed. Maar net wat hier al is gezegd. Budget, budget en niets anders. Dat Mallya's zaken niet goed lopen weten we wel. Mar die vent van Sahara is toch ook stinkend rijk? Volgens mij is F1 voor dit soort gasten een hebbeding, verder niets. Loopt het niet dan maar langzaam creperen. Vind ik wel jammer. Force Sahara doet het door de jaren heen best redelijk.

Narain? Tja met een HRT kon je werkelijk niets laten zien natuurlijk. Grappen en grollen genoeg over deze coureur. Ben benieuwd.
Goede vraag, Janke.


En ik kan ze beantwoorden, daar ik de zaken rondom FI volg... Di Resta is idd. nog steeds niet bevestigd bij de FIA door Force India, dus officieel mogen ze in die auto zetten wie ze ook maar willen. Immers is er derhalve geen sprake van een contract voor 2013 voor Paul.


Verder zit niet alleen Mallya, maar ook Roy Sahara in de problemen. Die Sahara schijnt iets te veel te hebben geïnvesteerd in hotels wereldwijd, terwijl er in deze crisis flink wat minder zakelijke klanten zijn voor de hotelbranche. Tel erbij op dat ook Sahara geld heeft verloren aan de vliegtuigjes van Mallya en de toegenomen concurrentie op corporate-niveau...


Dus nee, ook Sahara zit in dezelfde hoek als die van Mallya. Het verschil is wel dat Roy Sahara er wel alles aan doet/verkoopt om erbovenop te komen, waar Mallya blijft feesten alsof er niets aan de hand is... ::)

janke

Some things are too important to be left in the past.

Fabian

Bij de FIA is di Resta inderdaad nog niet bevestigd. Wat ze bij Force India willen is beide rijders tegelijk bekend maken. De line-up wordt dus compleet bekend gemaakt.

Nu is het wel voor 99% zeker dat di Resta blijft. Anders zou ie denk ik ook niet aanwezig zijn bij de line-up. di Resta is dus eigenlijk wel een zekerheidje voor het komende seizoen.

janke

Some things are too important to be left in the past.

Franky R.

Citaat van: Fabian op 10 februari 2013 - 17:55:02
Bij de FIA is di Resta inderdaad nog niet bevestigd. Wat ze bij Force India willen is beide rijders tegelijk bekend maken. De line-up wordt dus compleet bekend gemaakt.

Nu is het wel voor 99% zeker dat di Resta blijft. Anders zou ie denk ik ook niet aanwezig zijn bij de line-up. di Resta is dus eigenlijk wel een zekerheidje voor het komende seizoen.
Klopt helemaal, maar we weten het, he! In de F1 is niets zeker...Senna valt mss. weg, maar als een sponsor zegt 'teken bij Force India en ik betaal' en Narain strikt een hele riedel sponsors uit India, dan staat Di Resta er zo naast, hoor!


Ook ik denk dat Paul dit jaar rijdt, maar het is Force India is goed ge[mis]bruik maakt van de situatie...

Fabian

Mwah. Lijkt me niet dat ze bij FI een Trullitje gaan doen. Di Resta is geen verkeerde rijder. Redelijk steady.

T.Nuvolari

Di Resta is een absolute F1-man, laat die maar blijven. Na Kobayashi en Kovalainen, hem ook nog zien verdwijnen zou helemaal triestig zijn.

Ik gok op Bianchi in wagen 2, al zal die niet veel geld meebrengen. Als ze dat zoeken, zou eender wie in die F1 Tikka Masala kunnen plaatsnemen.

Kootje

DiResta is weliswaar nog niet aan de FIA bevestigd, maar ga er maar vanuit dat die gewoon 'n contract heeft voor komend jaar. Op de site staat hij al vermeld, en ook bij de presentatie vd auto was hij aanwezig. Dit doe je niet als je niet van plan bent hem te gebruiken.

Iceman2012

Citaat van: Kootje op 11 februari 2013 - 16:34:44
DiResta is weliswaar nog niet aan de FIA bevestigd, maar ga er maar vanuit dat die gewoon 'n contract heeft voor komend jaar. Op de site staat hij al vermeld, en ook bij de presentatie vd auto was hij aanwezig. Dit doe je niet als je niet van plan bent hem te gebruiken.
http://www.formula1.com/teams_and_drivers/teams/
http://www.forceindiaf1.com/news/detail/general/qa-with-vijay-mallya

volgens mij is ie toch echt wel bevestigd

Kootje


Iceman2012

ach ja, wat is een bestiging precies waard?? Glock was ook bevestigd toch?? Di Resta is er gewoon bij in Australië, da's volgens mij al een tijdje bekend.

Jehoentelaar

Glock is nooit bevestigd voor 2013. Ja, door BMW in de DTM.