Shot in the dark: wie is jouw titelfavoriet?

Gestart door 0634, 01 februari 2013 - 23:35:09

« vorige - volgende »

Doe ns een gok: wie wordt kampioen dit jaar?

Vettel
7 (25%)
Webber
0 (0%)
Button
2 (7.1%)
Perez
1 (3.6%)
Alonso
10 (35.7%)
Massa
1 (3.6%)
Hamilton
2 (7.1%)
Raikkonen
5 (17.9%)
Iemand anders nl...
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 24

0634

Zelf heb ik het idee dat het uit gaat draaien op een strijd tussen McLaren en Red Bull. Button en Vettel dus waarschijnlijk... Al vlak ik die duivelse Alonso niet uit. Een ander zie ik op dit moment eigenlijk niet serieus meedoen.

Nyoxios

ik heb gestemd op Alonso.

maar het zou me niks verbazen als Raikkonen de titel opeens pakt!
"Sorry, mijn vinger schoot van de koppeling"


rafael25


Enzo

Vettel lijkt me de meest logische keuze, samen met Alonso en Hamilton de beste coureurs van het veld imo.
Gezien de geringe regelwijzigingen verwacht ik Red Bull weer als snelste team, hoewel het nog dichter bij elkaar zal zitten in vergelijk met 2012.

jende


Enzo


Kootje

#7
VETTEL


Ik denk dat McLaren de sterkste auto zal hebben, maar net niet sterk genoeg om het klasseverschil tussen Jens en Seb in hun voordeel om te buigen.
Ik verwacht wel 'n zéér spannende strijd tussen bovengenoemden en ook Alonso zal gerust weer meedoen, maar uiteindelijk gaat Vettel er wederom met de felbegeerde titel en bijbehorende trofee vandoor.

0634

#8
Ik ga definitief voor Button. Ik heb het gevoel dat we een ijzersterk McLaren krijgen.

Al is het ook echt een shot in the dark natuurlijk.

robbert

Vettel, aangezien de regels niet zoveel veranderen, zal redbull het snelste team blijven

Figge

Als de RBR compititief is denk ik dat Vettel een 4e titel gaat pakken. Gewoon omdat ie zo goed is.
Alonso kan om dezelfde reden als Vettel kampioen worden, maar dan moet de Ferrari toch wel van hetzelfde niveau zijn als de RBR. Iets off the pace tov de RBR en Alonso kan het vergeten al is het maar op 3 puntjes na.
Button kan alleen kampioen worden als de McLaren superieur is. Jenson is OK, maar niet van het niveau Vettel of Alonso...
Kimi en Lewis... Tsja eerst eens het materiaal afwachten...

Fabian

Ik heb mijn stem aan Jenson gegeven. Simpelweg omdat ik vier jaar Vettel echt niet kan hendelen. Ik denk dat McLaren en Red Bull t uit zullen gaan maken al verwacht ik ook wat van Alonso...

Nyoxios

waarom vinden jullie Button een OK coureur? ik vind hem echt wel 1 van de betere, ik vind juist Vettel en Hamilton minder. maargoed misschien is dat niet objectief.

oke Vettel is driemaal kampioen geworden, en dat is ook heel erg knap, maar ik vind Alonso en Button betere coureurs.

ik denk als je 1 van die twee, ipv Vettel in de RBR had, dat zij ook minimaal 3 keer kampioen zouden worden.
"Sorry, mijn vinger schoot van de koppeling"

0634

Ik heb Button heel hoog zitten, maar ik vind Vettel en Alonso een toefje beter om eerlijk te zijn.

JB is overigens de meest ervaren coureur op de grid inmiddels, niet de oudste overigens. Toch 'pas' 33.

Wallie

Nobody wins, unless everybody wins - bruce springsteen