Auto's 2013, what's up...

Gestart door T.Nuvolari, 28 januari 2013 - 10:02:18

« vorige - volgende »

Gerard

Thankx Fabian!!
De auto wordt  dus pas op 19 Feb gepresenteerd....

Nieuwe livery, Jehoentelaar.. ziet er strak uit!!

Fabian

Mwah echt een nieuwe livery heeft Williams niet. Auto ziet er wel weer goed uit...

Edwin90

Die Caterham is mooi zeg! Mooiste van de getrapte neuzen. Vorig jaar ook al trouwens.

0634

Citaat van: Jehoentelaar op 05 februari 2013 - 13:27:06
Twee absolute beauty's wat mij betreft. Beide auto's zijn qua ontwerp duidelijk doorontwikkelingen, dus laten we hopen dat ze dat allebei op de juiste manier hebben gedaan. De Caterham is zeer hoekig, terwijl de Marussia juist heel smooth oogt.


De Marussia MR02 ziet er in ieder geval al snel uit. Qua design én livery doet deze rakker voorin mee, al is het witte vlak bovenop de neuskegel (op de foto nauwelijks te zien) wat minder.


Hm, die mogen wel iets meer sponsors werven willen ze nog wat langer in de F1 actief blijven zo te zien.... ???

0634

Citaat van: Gerard op 05 februari 2013 - 15:04:08
Ik vind de Caterham de lelijkste auto tot nu toe... die kleur, die neus.. en hijm is voorlopig 3 sec langzamer dan de toppers.. het zijn wel de eerste tests,maar dan nog.... nee, ik vind het niks...

Nou, ik vind het groen wel heel mooi moet ik zeggen. Maar het ontwerp van de auto is niet heel fraai nee (neusssssss! ;))

Fabian

De kleur van de Caterham is prachtig. Ik vind het echt een mooie wagen

Franky R.

Die Marussia lijkt wel een beetje op een Indy-car van enkele jaren terug. Moet nog steeds wennen aan de zeer lange achterkant van de auto. De ruimte achter de coureur, bedoel ik.

gloudiesaurus

Citaat van: Fabian op 05 februari 2013 - 18:46:28
De kleur van de Caterham is prachtig. Ik vind het echt een mooie wagen

Vind ik ook. En er staan weinig sponsoren op de auto zeg, dat valt wel op...
Waar is AirAsia gebleven bijv?

Mooie auto, alleen die getrapte neus he...
Zonder getrapte neus was het een beauty  ;)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

0634

Eh. misschien heb ik iets gemist, maar waar is de naam van Virgin eigenlijk gebleven?

robbert

ik vind die caterham maar een eenvoudige wagen. Niet de mooiste

Fabian

Citaat van: Jeroen op 06 februari 2013 - 07:05:42
Eh. misschien heb ik iets gemist, maar waar is de naam van Virgin eigenlijk gebleven?
Dat vraag ik me ook af....

Iceman2012

Citaat van: Fabian op 06 februari 2013 - 12:43:59
Citaat van: Jeroen op 06 februari 2013 - 07:05:42
Eh. misschien heb ik iets gemist, maar waar is de naam van Virgin eigenlijk gebleven?
Dat vraag ik me ook af....
tja, virgin is een 'naam' die je vroeg of laat een keer kwijt raakt ;)

Fabian

Citaat van: Iceman2012 op 06 februari 2013 - 12:49:49
tja, virgin is een 'naam' die je vroeg of laat een keer kwijt raakt ;)
;D ;D ;D ;D

T.Nuvolari

Die Marussia doet me wat denken aan een Alpha-Jet.

Enzo