Auto's 2013, what's up...

Gestart door T.Nuvolari, 28 januari 2013 - 10:02:18

« vorige - volgende »

0634

Je streelt me Franky, maar daar ben ik niet mee opgegroeid hoor. Ik groeide op met auto's van een decennium eerder dan dat. ;)

Franky R.

Citaat van: Jeroen op 04 februari 2013 - 20:41:10
Je streelt me Franky, maar daar ben ik niet mee opgegroeid hoor. Ik groeide op met auto's van een decennium eerder dan dat. ;)
Oh?
Ik dacht dat je vanaf 1988 naar de F1 keek? Ik i.i.g. wel, maar als ik aan 'vroeger' denk zijn het juist de auto's uit de jaren negentig.
Vandaar... :)

0634

Nee, 1984. Dit waren dus ongeveer de eerste auto's die ik zag:



En die zijn een decenniumpje eerder dan die van Rubens enzo die je net liet zien.

Iceman2012

Citaat van: Jeroen op 04 februari 2013 - 20:28:09
Sja, je hebt natuurlijk gelijk: over smaak is geen zinnige discussie te voeren.

Maar ik hou van rustigere livery's waar een idee achter zit en niet van die prop-maar-vol-reclamezuilen van RBR.
volgens mij zit er bij mercedes en red bull zo'n beetje hetzelfde idee achter, ze gebruiken hun eigen kleuren + kleur van een sponsor

T.Nuvolari

Sponsor en eigen is dat niet hetzelfde bij Red Bull? ;)

0634

Citaat van: Iceman2012 op 04 februari 2013 - 23:06:14
Citaat van: Jeroen op 04 februari 2013 - 20:28:09
Sja, je hebt natuurlijk gelijk: over smaak is geen zinnige discussie te voeren.

Maar ik hou van rustigere livery's waar een idee achter zit en niet van die prop-maar-vol-reclamezuilen van RBR.
volgens mij zit er bij mercedes en red bull zo'n beetje hetzelfde idee achter, ze gebruiken hun eigen kleuren + kleur van een sponsor
Dat is meestal zo. Maar de vormgeving van de livery is natuurlijk bij beiden compleet anders.

T.Nuvolari

#141
De nieuwe Marussia ziet er redelijk conservatief uit. Daar moeten we, mijn inziens, geen grote inhaal beweging van verwachten. Wat me opvalt is dat Virgin helemaal verdwenen is van de auto's, ik had niet gehoord of gelezen dat ze zich volledig gingen terugtrekken.

Caterham heeft al wel een prijs gewonnen, dezelfde als vorig jaar, namelijk die van lelijkste wagen van het seizoen.

BAH!

Vieze baas

Jammer dat alleen Sauber een ietwat andere livery heeft. Maar die is dan weer grijs net als McLaren en Mercedes. Dan maar hopen dat Williams een ander design heeft...

Iceman2012

Citaat van: M@rc op 05 februari 2013 - 05:18:27
Sponsor en eigen is dat niet hetzelfde bij Red Bull? ;)
Ze gebruiken ook kleuren van Total en Infiniti.
Citaat van: Jeroen op 05 februari 2013 - 06:51:22
Citaat van: Iceman2012 op 04 februari 2013 - 23:06:14
Citaat van: Jeroen op 04 februari 2013 - 20:28:09
Sja, je hebt natuurlijk gelijk: over smaak is geen zinnige discussie te voeren.

Maar ik hou van rustigere livery's waar een idee achter zit en niet van die prop-maar-vol-reclamezuilen van RBR.
volgens mij zit er bij mercedes en red bull zo'n beetje hetzelfde idee achter, ze gebruiken hun eigen kleuren + kleur van een sponsor
Dat is meestal zo. Maar de vormgeving van de livery is natuurlijk bij beiden compleet anders.
Tja, achter beiden zit toch een commercieel idee, wat de keuze voor de uiteindelijk livery dus al behoorlijk beperkt. Ik persoonlijk vind de combinatie van dat petronas groen en het grijs van mercedes erg suf, maar t is wel herkenbaar iig

Jehoentelaar

Twee absolute beauty's wat mij betreft. Beide auto's zijn qua ontwerp duidelijk doorontwikkelingen, dus laten we hopen dat ze dat allebei op de juiste manier hebben gedaan. De Caterham is zeer hoekig, terwijl de Marussia juist heel smooth oogt.


De Marussia MR02 ziet er in ieder geval al snel uit. Qua design én livery doet deze rakker voorin mee, al is het witte vlak bovenop de neuskegel (op de foto nauwelijks te zien) wat minder.


Een lekker donkere wagen met lichte accenten. De zwarte velgen sluiten mooi aan met de andere zwarte elementen (waaronder inderdaad ook de banden). Hij valt niet op, maar dat maakt de auto in de chaos van flitsende livery's juist zo opvallend.

Fabian

Williams rijdt bij de test ook zonder getrapte neus...
Livery niet veranderd...

Gerard

Ik vind de Caterham de lelijkste auto tot nu toe... die kleur, die neus.. en hijm is voorlopig 3 sec langzamer dan de toppers.. het zijn wel de eerste tests,maar dan nog.... nee, ik vind het niks...
Williams heb ik nog niet gezien, als enige volgens mij....
Rijden die nu met de 2012 auto??

Fabian

Citaat van: Gerard op 05 februari 2013 - 15:04:08
Ik vind de Caterham de lelijkste auto tot nu toe... die kleur, die neus.. en hijm is voorlopig 3 sec langzamer dan de toppers.. het zijn wel de eerste tests,maar dan nog.... nee, ik vind het niks...
Williams heb ik nog niet gezien, als enige volgens mij....
Rijden die nu met de 2012 auto??

Weet niet wat Williams aan het doen is. De launch is pas later, maar foto's op een concurrerende site laten zien dat ze met een gewone neus rijden. Tijdens deze test zouden ze met de nieuwe livery rijden. Maar echt veel verschil zie ik niet.

Fabian

Google maar even Williams FW35 dan zie je het bij de afbeeldingen. Zit nu op school dus kan geen pics plaatsen...

Jehoentelaar

Het is de oude auto met een aangepaste neuskegel en met de nieuwe livery. Qua design is er op de verdwenen getrapte neus niks veranderd t.o.v. 2012.