Auto's 2013, what's up...

Gestart door T.Nuvolari, 28 januari 2013 - 10:02:18

« vorige - volgende »

Enzo

Citaat van: Iceman2012 op 31 januari 2013 - 23:02:35
Citaat van: Enzo op 31 januari 2013 - 22:48:10
Citaat van: M@rc op 31 januari 2013 - 20:57:52
Marussia presenteert ook komende dinsdag. 5feb, blij dat de achterhoede teams ook hun zaken voor mekaar hebben.

Nah, vaak genoeg gezien dat ze gewoon de oude auto (spec) met nieuwe livery presenteren.
Het moment van presenteren verteld tegenwoordig weinig over hoe de zaken er werkelijk voor staan, behalve dan dat ze de intentie hebben om het aankomende seizoen deel te nemen.
tja, als je m een half uur voor het begin van de tests presenteert, dan zal het toch in principe wel de nieuwe auto zijn

Ja sure, schreef het een beetje knullig op, ik bedoelde de vroege presentaties idd.

gloudiesaurus

Sowiezo hebben de topteams, zoals McLaren, voor de 1e race hun 1e grote update alweer op de auto zitten. Dus er zal nog wel het een en ander veranderen....
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

T.Nuvolari

Marussia presenteert hun eerste volledige windtunnelwagen Pat Symonds zat mee achter de tafel als consultant. Ik vind dat een OK evolutie. Dat ze hun wagen presenteren op de eerste testdag stoort me niet, verteld mij alleen dat ze geen geld hebben of willen spenderen aan presentaties zoals de toppers. Dat ze meedoen vanaf testdag 1 is ook al een overwinning op zich.

Trouwens dat zwart op nieuwe Ferrari geeft de auto wel een aanzienlijk Marussia gehalte vind ik.  :-\

Sabai

#63
Wat is die nieuwe Ferrari lelijk !! Knap dat ze die neus nog lelijker dan vorig jaar gekregen hebben.

SanderD

Citaat van: Sabai op 01 februari 2013 - 11:45:08
Wat is die nieuwe Ferrari lelijk !! Knap dat ze die neus nog lelijker dan vorig jaar gekregen hebben.

Vind je? Ik vind hem er gaaf uit zien!

gloudiesaurus

En de nieuwe Force India:

http://www.gppits.net/nieuws/force_india_presenteert_vjm06/

Meer van hetzelfde als je het mij vraagt  :)



Wel de eerste launch die ik zie waarbij maar 1 coureur aanwezig is....
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

SDG

Blij dat de meeste auto's er weer 'normaal' uitzien!

Sabai

Citaat van: SanderAlonso op 01 februari 2013 - 12:49:56
Citaat van: Sabai op 01 februari 2013 - 11:45:08
Wat is die nieuwe Ferrari lelijk !! Knap dat ze die neus nog lelijker dan vorig jaar gekregen hebben.

Vind je? Ik vind hem er gaaf uit zien!


Zo zie je maar weer smaken verschillen. De livery maakt het er voor mij ook niet echt mooier op net als de Lotus . De Force India vind ik wel mooi net als de McLaren.

gloudiesaurus

Jep de neus van de Force India ziet er netjes uit  :) Beter dan vorig jaar iig.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

rafael25


Jehoentelaar

Het rood van de Ferrari is een beetje apart, maar op circuits ziet het er toch altijd weer anders uit, dus dat maakt niet echt uit. Beide auto's erg mooi, vooral de Force India is weer een beauty. En geen dwaze neuzen, waardoor op dat gebied enige afwisseling ontstaat. We zijn goed onderweg tot nu toe. 8)

janke

Ik kwam deze nog tegen. :)

[verwijderd door de beheerder]
Some things are too important to be left in the past.

Fabian

Ik vind de Ferrari en Force India er beiden goed uitzien ditmaal. Vind de livery van Ferrari helemaal niet verkeerd. Ook de Force India ziet er top uit met een normale neus.

robbert

vind ook dat de ferrari er deze keer goed uit ziet. En nu nog snel zijn, en het is helemaal in orde

0634

Citaat van: Sabai op 01 februari 2013 - 11:45:08
Wat is die nieuwe Ferrari lelijk !! Knap dat ze die neus nog lelijker dan vorig jaar gekregen hebben.

Lelijkerrrrr?? Die bochel is weg!