Auto's 2013, what's up...

Gestart door T.Nuvolari, 28 januari 2013 - 10:02:18

« vorige - volgende »

Fabian

Nou. Ik zie weinig verschil. Alleen de achtervleugel...

0634

Lijkt ook wat ranker. Iig mooi weer, heeeeerlijke neus ook ;).

Bovendien een absolute titelkandidaat gok ik.

Franky R.

Citaat van: Fabian op 31 januari 2013 - 12:16:43
Nou. Ik zie weinig verschil. Alleen de achtervleugel...
Ja, ik zag ook weinig verschil. Lotus gaf het al aan: De teams zullen met het oog op 2014 geen fratsen uithalen met hun auto's voor 2013.


Mss. alleen Mercedes omdat die een lange weg omhoog te gaan hebben en het aantrekken van  Hamilton.


rafael25

De neus lijkt een beetje op de MP4-25, in de manier waarop het dips naar beneden in de richting van de voorkant.

T.Nuvolari

#50
Ze mogen eens van die chromé look afstappen, maar dat zeg ik al een paar jaar. Naar aanleiding van 50jaar McLaren had ik er één in de originele McLaren kleur verwacht, oranje. Spijtig.

rafael25

Citaat van: M@rc op 31 januari 2013 - 14:47:49
Ze mogen eens van die chromé look afstappen, maar dat zeg ik al een paar jaar. Nara aanleiding van 50jaar McLaren had ik er één in de originele McLaren kleur verwacht, oranje. Spijtig.
Ik ben absoluut met je eens! ;)

gloudiesaurus

Ik vind die chrome look juist vet  8)
Zeker in de nachtraces in bijv. Singapore...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

robbert

ja die chrome mogen ze behouden van mij. Maar ik zie eigenlijk ook niet veel verschil met de 2012 versie. Er zal wel veel verandering zichtbaar zijn in de eerste race. Ik gok dat zij grote kans maken op de titel, ze waren immers vorig seizoen ook 1 van de snellere

rafael25


T.Nuvolari

Marussia presenteert ook komende dinsdag. 5feb, blij dat de achterhoede teams ook hun zaken voor mekaar hebben.

Fabian

Citaat van: M@rc op 31 januari 2013 - 20:57:52
Marussia presenteert ook komende dinsdag. 5feb, blij dat de achterhoede teams ook hun zaken voor mekaar hebben.
http://www.gppits.net/nieuws/ook_marussia_maakt_launchdatum_bekend/

Inderdaad. Caterham presenteert een half uurtje later..

robbert

volgens een journalist zal mclaren toch met een getrapte neus rijden

Enzo

Citaat van: M@rc op 31 januari 2013 - 20:57:52
Marussia presenteert ook komende dinsdag. 5feb, blij dat de achterhoede teams ook hun zaken voor mekaar hebben.

Nah, vaak genoeg gezien dat ze gewoon de oude auto (spec) met nieuwe livery presenteren.
Het moment van presenteren verteld tegenwoordig weinig over hoe de zaken er werkelijk voor staan, behalve dan dat ze de intentie hebben om het aankomende seizoen deel te nemen.

Iceman2012

Citaat van: Enzo op 31 januari 2013 - 22:48:10
Citaat van: M@rc op 31 januari 2013 - 20:57:52
Marussia presenteert ook komende dinsdag. 5feb, blij dat de achterhoede teams ook hun zaken voor mekaar hebben.

Nah, vaak genoeg gezien dat ze gewoon de oude auto (spec) met nieuwe livery presenteren.
Het moment van presenteren verteld tegenwoordig weinig over hoe de zaken er werkelijk voor staan, behalve dan dat ze de intentie hebben om het aankomende seizoen deel te nemen.
tja, als je m een half uur voor het begin van de tests presenteert, dan zal het toch in principe wel de nieuwe auto zijn