Auto's 2013, what's up...

Gestart door T.Nuvolari, 28 januari 2013 - 10:02:18

« vorige - volgende »

Jehoentelaar

Om mijn vorige post te ontkrachten:
CitaatAdam Cooper (‏@adamcooperf1)

#F1 We shouldn't get too excited as the team has a habit of using show cars for launches so perhaps we haven't quite seen a 2013 car yet

Fabian

http://www.gppits.net/nieuws/de_lotus_e21/

Ach ja. In ieder geval hebben we de eerste launch gehad en zijn we al aardig lekker gemaakt. Er komen nog meer foto's in het artikel te staan, maar dat duurt even....

0634

Citaat van: Jehoentelaar op 28 januari 2013 - 20:39:52
Om mijn vorige post te ontkrachten:
CitaatAdam Cooper (‏@adamcooperf1)

#F1 We shouldn't get too excited as the team has a habit of using show cars for launches so perhaps we haven't quite seen a 2013 car yet
Het is iig wel de livery zoals ie is en blijft. En dat is jammer. Daar gaat het zwartgoud.

Fabian

Citaat van: Jeroen op 28 januari 2013 - 21:13:40
Het is iig wel de livery zoals ie is en blijft. En dat is jammer. Daar gaat het zwartgoud.
Tja ik vind de livery niet verkeerd. Maar ik kan goed begrijpen dat er liefhebbers zijn die het zonde vinden dat het zwartgoud aangetast wordt om het zo maar te zeggen...

KovalainenFanForever

Ik vind em wel mooi :D. Het is ook de enige wagen waarbij je die vertrapte neus niet zo ziet. Zal denk ik door het zwart komen. Ik vind em wel mooi met dat rood. Alleen de zijkanten van de achtervleugel is zo kaal. Normaal staan daar ook sponsors op...  ???

gloudiesaurus

Vond de 2012 - bolide in het zwart/ goud mooier. Dat rode... waarom?

En weinig sponsoren, Burn staat er bijv. ook relatief klein op...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Fabian

Misschien kunnen ze nog wat sponsoring kwijt in het rode stukje op de engine cover waar nu de naam van de rijder staat?!

Kootje

Citaat van: Jeroen op 28 januari 2013 - 20:37:39
Leljjk ding. Veel te veel rood, alain prost neus. Bleh.

En daar is alles mee gezegd. ;)

T.Nuvolari

#23
Die "alsof er een heel jaar een boek heeft opgelegen" neus weg en ik zou het een mooie wagen noemen. Dat rood stoort mij persoonlijk in de verste verte niet. Wagen van 2012? Er is gezegd dat we sowieso veel doorontwikkelingen gaan zien van de wagens van vorig seizoen. Geen grote regel veranderingen en in crisis tijd is doorontwikkelen nou niet bepaald duurder dan weer van 0 beginnen. Althans dat lijkt me toch. Bij Mercedes en Ferrari is dit waarcshijnlijk een ander verhaal, maar die zitten nu niet verlegen om een €uro meer of minder. 

Er zijn ook al wat kleine verschillen merkbaar op de foto's. Misschien hebben ze wagens 2012 en 2013 gebruikt voor de shoot.
Bovenste luchthapper is niet hetzelfde.
Zijvleugels, naast de sidepods hebben een andere vorm.






Edwin90

Mooie wagen, jammer van die getrapte neus. Dat rode stoor ik mij eigenlijk niet zo aan.

Jehoentelaar

Door het extra rood is het op dat gebied wel beter dan slechts twee rare vlakken voor en achter op de auto van 2012. Nu is er meer een balans in de kleuren.

Enzo

Foto's van de nieuwe Ferrari zijn gelekt.... 8)
 
Foto 1
Foto 2

TheIceman

Citaat van: Enzo op 29 januari 2013 - 20:03:13
Foto's van de nieuwe Ferrari zijn gelekt.... 8)
 
Foto 1
Foto 2


Die ziet er wel megavet uit!


T.Nuvolari

Ook duidelijk een doorontwikkeling van 2012.