Het F1-droomkalender topic!

Gestart door 0634, 19 januari 2013 - 11:50:54

« vorige - volgende »

0634

Plus, los van F1 hebben de meesten ook nog een leven ;).

Iceman2012

Ik vind 20 races eigenlijk wel prima, één meer of minder mag ook wel  hoor, maar als je de kalender een beetje logisch indeelt, dan zal het met die kosten ook wel meevallen. Worden de kosten echt veel minder als je 4 races minder gaat doen?? ik denk het niet. Ja, wel als je australie, canada, USA en Brazilië er uit haalt, maar daar zit natuurlijk niemand op te wachten.
Vind t wel belangrijk dat er lange winterstop is en ff een pauze in t midden van t seizoen, maar ik heb de afgelopen seizoenen altijd weer naar de volgende race uitgekeken.

Iceman2012

Citaat van: Jehoentelaar op 24 januari 2013 - 17:58:09
Hahahaha ja, maar in de winter valt er weinig te genieten. :P
daarom wil eccelstone ook weg uit europa denk ik, zodat wij in de zomer gewoon zondagsmiddags kunnen doen wat we willen. Nee, uiteindelijk bepaal je toch zelf wat je wilt doen op zondagmiddag??

SDG

Citaat van: Jehoentelaar op 24 januari 2013 - 17:53:18
Mwah, ieder z'n voorkeur. Persoonlijk vind ik twintig races echt over de grens gaan, er zijn simpelweg niet genoeg zondagen in een jaar om het hele spul te kijken. Zeker niet voor zo'n allrounder als ik die ook wel eens wat anders wil zien, en geregeld het circuit opzoekt voor andere raceklassen. 8)

Merk ook op hoe andere raceklassen bewust hun kalender afstemmen op die van de F1, om concurrentie te vermijden. Leg bijvoorbeeld maar eens de kalender van de F1 en de MotoGP naast elkaar, om maar iets te noemen...

robbert

Citaat van: Iceman2012 op 24 januari 2013 - 18:29:36
Citaat van: Jehoentelaar op 24 januari 2013 - 17:58:09
Hahahaha ja, maar in de winter valt er weinig te genieten. :P
daarom wil eccelstone ook weg uit europa denk ik, zodat wij in de zomer gewoon zondagsmiddags kunnen doen wat we willen. Nee, uiteindelijk bepaal je toch zelf wat je wilt doen op zondagmiddag??

en omdat er in europa niks meer te verdienen valt voor die ouwe

Jehoentelaar

Citaat van: Iceman2012 op 24 januari 2013 - 18:29:36
Citaat van: Jehoentelaar op 24 januari 2013 - 17:58:09
Hahahaha ja, maar in de winter valt er weinig te genieten. :P
daarom wil eccelstone ook weg uit europa denk ik, zodat wij in de zomer gewoon zondagsmiddags kunnen doen wat we willen. Nee, uiteindelijk bepaal je toch zelf wat je wilt doen op zondagmiddag??
Tuurlijk, maar de viewer ratings worden er niet beter op met zoveel races. Then again, geen hond bij de FOM die dat boeit. :P

Edwin90

17 of 18 races is prima.

Ik vond afgelopen seizoen eigenlijk iets te lang. Als Korea en India nou niet geweest waren. Dan was het eind van het seizoen net zo gaaf geweest als het begin!

T.Nuvolari

Blijkbaar veel fans die denken dat 20 races miscshien wat veel is. Ikzelf ben trouwens één van hen.

Sabai

Voor mij zouden 17 of 18 races ook meer dan voldoende zijn .Ik heb net als Jeroen vaak scheve gezichten als ik zondagmiddag f1 wil gaan kijken. ( wat ik ook wel weer begrijp)

Sabai

#54
Maar dit is mijn lijstje.

Albert park
Sepang
Singapoure
Canada
Austin
Silverstone
Monaco
Monza
Spa
Nurburgring de oude Northersleife
Valencia
China
Japan suzuka
Thailand
Abu dhabi
Zuid Afrika
Mexico
Brasil Interlagos

T.Nuvolari

Hangt er vanaf hier. Als het slecht weer is kan het, maar dan eisen mijn dochters meestal de aandacht op waardoor ik de race maar met een half oog en oor kan volgen. Goed weer is sowieso een nog go, maar daar ben ik het volledig mee eens. Ik kijk de race dan meestal zondagavond vanaf 22u ofzo. Aangezien ik er tussen 5u en 5u30 uitkom is een moeilijke start van de week meestal het resultaat. Liever moe dan in de krant lezen wie gewonnen heeft en de race niet gezien hebben.

Kootje

#56
Ben niet getrouwd, woon ook niet samen, maar m'n vriendin weet dat ze me tijdens F1 races met rust moeg laten en heeft daar ook geen enkel probleem mee. Zij snapt dat ik daar graag naar kijk net zoals ik haar d'r GTST gun. Eerlijk gezegd snap ik ook niet wat het probleem van jullie vrouwen is, want waar hebben we 't nu eigenlijk over? Als je zowel Q als R kijkt incl. voor- en nabeschouwingen, dan komt daat neer op max. 5 uur per race, is 100 uur over 20 races. Dat is bij 'n gem. nachtrust van 8 uur nog geen 6 van de 365 dagen die 'n jaar telt. Poehpoeh ..... is dat nu echt zo erg. ;D

T.Nuvolari

Nee, maar een mooie zondag waarop je eens iets met het gezin kan doen i.p.v. weer eens achter de lichtbak te kruipen. Ik snap mijn vrouw wel. Al is het maar met de kinderen in de tuin ravotten. Ik vind dat persoonlijk ook belangrijker dan wat racekarren over je scherm zien gaan.

SDG

#58
Citaat van: Kootje op 25 januari 2013 - 10:08:04
Ben niet getrouwd, woon ook niet samen, maar m'n vriendin weet dat ze me tijdens F1 races met rust moeg laten en heeft daar ook geen enkel probleem mee. Zij snapt dat ik daar graag naar kijk net zoals ik haar d'r GTST gun. Eerlijk gezegd snap ik ook niet wat het probleem van jullie vrouwen is, want waar hebben we 't nu eigenlijk over? Als je zowel Q als R kijkt incl. voor- en nabeschouwingen, dan komt daat neer op max. 5 uur per race, is 100 uur over 20 races. Dat is bij 'n gem. nachtrust van 8 uur nog geen 6 van de 365 dagen die 'n jaar telt. Poehpoeh ..... is dat nu echt zo erg. ;D

Komkom, tel alle tijd die je op dit forum zit daar gerust ook maar bij, hoor.  ;)

Kootje

#59
Citaat van: SDG op 25 januari 2013 - 11:47:02
Citaat van: Kootje op 25 januari 2013 - 10:08:04
Ben niet getrouwd, woon oom nief samen, maar m'n vrkenxin weet dat ze me tijdens F1 races met rust mldg laten en heeft daar ook geen enkel probleem mee. Zij snapt dat ik daar graag naar kijk net zoals ik haar d'r GTST gun. Eerlijk gezegd snap ik ook niet wat het probleem van jullie vrouwen is, want waar hebben we 't nu eigenlikk over? Als je zowel Q als R kijkt incl. voor- en nabeschouwingen, dan komt daat neer op max. 5 uur per race, is 100 uur over 20 races. Dat is bij 'n gem. nachtrust van 8 uur nog geen 6 van de 365 dagen die 'n jaar telt. Poehpoeh ..... is dat nu echt zo erg. ;D

Komkom, tel alle tijd die je op dit forum zit daar gerust ook maar bij, hoor.  ;)

Mag het als redactielid vast niet zeggen, maar als de totale tijd die ik aan F1 spendeer het probleem zou zijn, dan zag je me hier niet zoveel meer. Sinds ik deze vriendin heb ben ik sowieso al minder actief. Voorheen zat ik hele dagen op de Pits en scbreef ik 2 á 3 artikelen per dag. Tegenwoordig besteed ik nog maar 'n uurtje, misschien 2 per dag aan Pitten, en dat zijn de uurtjes waarin m'n meissie er (nog) niet is. Maar van m'n races blijt ze af. ;)