Red Bull in 2013

Gestart door Sabai, 05 januari 2013 - 10:57:40

« vorige - volgende »

Moet Red Bull net als Ferrari openlijk en duidelijk een eerste en tweede coureur aanwijzen ?

ja
nee
Ik weet het niet
Dat moeten ze zelf weten

Sabai

maar al die zogenaamde f1 kenners + media wel

Kootje

Vettel maakt zichzelf al zwart door z'n acties en uitspraken rondom het Maleisië incident. Daar heeft hij ons en de media niet voor nodig. ;)

Fabian

Vettel speelt dit zelf niet handig. Hij maakt zichzelf zwart.

Franky R.

Citaat van: Fabian op 11 april 2013 - 17:52:16
Vettel speelt dit zelf niet handig. Hij maakt zichzelf zwart.
*kijkt in de spiegel*
Euh, wat is er mis met zwart zijn? Ben zelf al bijna veertig jaar zwart... :P ...Eerder zou ik zegen dat Vettel zichzelf te kijk zet. Webber zegt alles achter zich te [willen] laten en Vettel komt met dit?


Ach so!





Fabian

Er is ook niks mis met zwart zijn!

Maar Sabai heeft het er over dat Red Bull Vettel zwart maakt. Dat doet Vettel zelf(figuurlijk gesproken).

Franky R.

Citaat van: Fabian op 11 april 2013 - 18:00:03
Er is ook niks mis met zwart zijn!

Maar Sabai heeft het er over dat Red Bull Vettel zwart maakt. Dat doet Vettel zelf(figuurlijk gesproken).
Weet ik, maar was grappig bedoeld... ;)

Sabai

Ik zeg niet dat RBR Vettell afvalt. Maar ik stoor me meer aan de commentaren van oud rijders en rijders zoals Button en Alonso met hun politieke corecte antwoorden.Het hoort er allemaal bij en er zal waarschijnlijk ook nog wel een tijdje over door gesproken worden.

Franky R.

Citaat van: Sabai op 11 april 2013 - 18:08:29
Ik zeg niet dat RBR Vettell afvalt. Maar ik stoor me meer aan de commentaren van oud rijders en rijders zoals Button en Alonso met hun politieke corecte antwoorden.Het hoort er allemaal bij en er zal waarschijnlijk ook nog wel een tijdje over door gesproken worden.
Commentaar van outsiders hoort er ook bij. Anders had ik graag gezien dat lui als Derksen en Borst hun bek hielden... ;)

Jehoentelaar

Citaat van: Sabai op 11 april 2013 - 18:08:29
Ik zeg niet dat RBR Vettell afvalt. Maar ik stoor me meer aan de commentaren van oud rijders en rijders zoals Button en Alonso met hun politieke corecte antwoorden.Het hoort er allemaal bij en er zal waarschijnlijk ook nog wel een tijdje over door gesproken worden.
Hoezo? Is het verboden om het oneens te zijn met de acties c.q. uitspraken van een coureur? Waarom is dat politiek correct, maar zijn de botte actie van Vettel en zijn gespeelde excuus wel 'normaal'?

Super Seb

Het hoort allemaal bij het spelletje dat andere coureurs wat roepen. Niks mis om het vuurtje een beetje op te stoken. Laat ze allemaal maar lekker zeuren en zuigen over elkaar en het op de baan uitknokken. Dikke prima. Alonso is/was vroeger ook geen lieverdje en zo zijn er wel meer. Tussen Webber en Vettel was het al niks en nu komt de aap uit de mouw. Prima, sportiviteit overboord en iedereen racen voor wat hij waard is. Gaat niks boven rivaliteit.
"Keep calm and ignore Multi-21....."

0634

Citaat van: Sabai op 11 april 2013 - 18:08:29
Ik zeg niet dat RBR Vettell afvalt. Maar ik stoor me meer aan de commentaren van oud rijders en rijders zoals Button en Alonso met hun politieke corecte antwoorden.Het hoort er allemaal bij en er zal waarschijnlijk ook nog wel een tijdje over door gesproken worden.

Waarom mogen die jongens niet zeggen wat ze vinden als het ze gevraagd wordt? Dat snap ik nooit zo. Vettel doet iets, wij mogen er van alles over roepen, maar als andere rijders dat doen, zeg jij dat ze Vettel zwart maken? Dat snap ik niet zo.

Iceman2012

Citaat van: Jeroen op 11 april 2013 - 22:22:50
Citaat van: Sabai op 11 april 2013 - 18:08:29
Ik zeg niet dat RBR Vettell afvalt. Maar ik stoor me meer aan de commentaren van oud rijders en rijders zoals Button en Alonso met hun politieke corecte antwoorden.Het hoort er allemaal bij en er zal waarschijnlijk ook nog wel een tijdje over door gesproken worden.

Waarom mogen die jongens niet zeggen wat ze vinden als het ze gevraagd wordt? Dat snap ik nooit zo. Vettel doet iets, wij mogen er van alles over roepen, maar als andere rijders dat doen, zeg jij dat ze Vettel zwart maken? Dat snap ik niet zo.
mag ook, het wordt hun ook maar gevraagd en dan moet je toch wat roepen. Button en vooral Alonso proberen natuurlijk nog wat olie op het vuur te gooien. Hoe dan ook, het blijft wel de vraag of dat wat coureurs en oud-coureurs nu roepen  correspondeert met wat ze gedaan zouden hebben als ze in Vettel zn schoenen (auto) hadden gestaan (gezeten), inclusief de hele voorgeschiedenis. Maar goed, zo gaat dat idd nu eenmaal.  De enige aan wie ik me wel echt stoor is de heer Villeneuve, die is al een tijdje bezig met een soort van haatcampagne tegen Vettel lijkt het wel. Maar goed, die man heeft ook aandacht nodig natuurlijk.

0634

Oké, over Villeneuve heb je gelijk. Klopt.

Maar Button en Alonso maken Vettel toch zeker niet zwart? Ze geven hun mening op verzoek en zeggen wat ze zelf zouden hebben gedaan, dat is verre van zwart maken, waarvan ze hierboven (niet door jou) worden beschuldigd.

Super Seb

Vettel heeft zichzelf in een negatief daglicht gezet. Kan de leeftijd zijn of drie weken bedenktijd. Eerst geschrokken zijn van alle media aandacht en diep door het stof moeten. Kan zeker begrip tonen voor de uitspraken die hij nu heeft gedaan. Webber doet net alsof hij Vettel aan 3 titels geholpen heeft. Niks is minder waar, de beste man heeft nog nooit wat voor hem gedaan. Vettel is vaak genoeg weggezet als "Duitse kleuter". In dat licht gezien en het commentaar vanuit alle hoeken vind ik het best tof dat hij nu even denkt en zegt; "Ik heb hem nog nooit nodig gehad en als hij denkt beter te zijn pak ik hem de volgende keer weer".

De tegenstrijdigheid van communiceren toen en nu staat me tegen maar het signaal dat hij nu heeft afgegeven is niks mis mee. Het is namelijk niet uit de lucht gegrepen en te onderbouwen met feiten. Hij is, was en zal altijd beter zijn dan Webber. Daar veranderd een geleend voorvleugeltje geen donder aan.
"Keep calm and ignore Multi-21....."

T.Nuvolari

#149
Kom nu, Webber heeft Vettel nooit geholpen. Webber heeft in 2010 echt wel Vettel een paar keer niet ingehaald omdat hij niet mocht van Horner en co. 2011 en 2012 zijn andere verhalen, maar ik denk dat na 2010 Webber niet veel zin meer had in onderdaantje spelen.