Wie moet Bernie opvolgen?

Gestart door 0634, 30 december 2012 - 13:29:17

« vorige - volgende »

Enzo

Citaat van: M@rc op 03 januari 2013 - 14:35:54
Eddie Jordan natuurlijk.  ::)

Nee man, iedereen behalve die kleine halve gare...

0634

Citaat van: Enzo op 03 januari 2013 - 23:30:14
Citaat van: M@rc op 03 januari 2013 - 14:35:54
Eddie Jordan natuurlijk.  ::)

Nee man, iedereen behalve die kleine halve gare...
Hé, beetje respect voor de man die jouw idool een stoeltje gaf... ;)

T.Nuvolari

Citaat van: Enzo op 03 januari 2013 - 23:30:14
Citaat van: M@rc op 03 januari 2013 - 14:35:54
Eddie Jordan natuurlijk.  ::)

Nee man, iedereen behalve die kleine halve gare...

Een kleine halve gare die een kleine halve gare komt vervangen, wat is daar mis mee?

Kootje

Citaat van: Jeroen op 04 januari 2013 - 06:56:29
Citaat van: Enzo op 03 januari 2013 - 23:30:14
Citaat van: M@rc op 03 januari 2013 - 14:35:54
Eddie Jordan natuurlijk.  ::)

Nee man, iedereen behalve die kleine halve gare...
Hé, beetje respect voor de man die jouw idool een stoeltje gaf... ;)

Daarmee ondersteun je juist Enzo's punt. :P

Figge

Het is best jammer dat Flavio een levenslange verbanning van de FIA moet uitzitten...
Flavio is boefje genoeg om Bernie op te volgen...

Sabai


0634

Citaat van: Figge op 05 januari 2013 - 11:21:31
Het is best jammer dat Flavio een levenslange verbanning van de FIA moet uitzitten...
Flavio is boefje genoeg om Bernie op te volgen...

Hij is helemaal niet levenslang geschorst. Dat was hij wel, maar dat is terug gedraaid door de rechter. Flavio mag vanaf dit jaar weer actief zijn in de F1.

Figge

O is dat zo!?!? Dat is goed nieuws!! Dan moet Flavio, Bernie maar opvolgen... :)

0634


Figge


0634


Franky R.

Citaat van: Jeroen op 05 januari 2013 - 21:46:57
Of appen, gaat nog sneller :D
Denk je dat die bejaarden überhaupt weten wat je bedoeld met 'appen'?! :P
;D

Fabian

Citaat van: Franky R. op 07 januari 2013 - 22:12:36
Citaat van: Jeroen op 05 januari 2013 - 21:46:57
Of appen, gaat nog sneller :D
Denk je dat die bejaarden überhaupt weten wat je bedoeld met 'appen'?! :P
;D
Vast wel. Denk dat Bernie best wel mee zal gaan met zijn tijd. Of ie appt weet ik niet, maar hij zal vast wel weten wat het is. En anders verteld Seb hem dat wel even. Of Nico, of Paul of Lewis of Fernando.... ;)

0634

Of hij gebruikt de telex nog steeds. Dat kan ook.

Arthur

Oud coureurs komen hier meestal niet voor in aanmerking. Het is meer [en zo niet enkel] een commerciele job waar geen enkele race skills voor nodig zijn. Kijk maar naar o.a. Prost [debacle]. Natuurlijk is het een pre om bekend te zijn binnen de F1 en de historie maar geen absolute must lijkt mij.

Briattore en Dennis lijken mij ook niet DE geschikte personen. Briattore spreekt voor zich [en die toch ook al bij die voetbalclub] en Dennis lijkt mij te gekleurd. Als het dan over ex-teambazen gaat [en ook los daarvan] denk ik dat Peter Sauber een hele goede kandidaat is. Lijkt mij een persoonlijkheid zonder arrogantie die zaken weet te bewerkstelligen [zie de issue nadat BMW vertrok]. In dat kader is Ross Brawn ook absoluut geschikt [zie het verhaal Honda]. Maar Brawn is niet beschikbaar [denk ik] waar Sauber dat wel is.

Natuurlijk, ook weer meer belegen personen, maar komt [meer] wijsheid niet met ouderdom?

Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel