Wie moet Bernie opvolgen?

Gestart door 0634, 30 december 2012 - 13:29:17

« vorige - volgende »

Fabian

Steve Jobs gaat het in ieder geval niet meer worden...  ;)

Fabian

Wat betreft oud rijders denken wij verschillend Figge. Tuurlijk zijn rijders egocentrisch, maar als je de juiste uitzoekt en die ervaring laat op doen dan kan het goed komen. Vandaar dat ik Coulthard wel geschikt vond.

Figge

Citaat van: Fabian op 31 december 2012 - 13:28:22
Wat betreft oud rijders denken wij verschillend Figge. Tuurlijk zijn rijders egocentrisch, maar als je de juiste uitzoekt en die ervaring laat op doen dan kan het goed komen. Vandaar dat ik Coulthard wel geschikt vond.

Hahaha...
Ik zeg ook niet dat jij er volledig naast zit oid hoor. Het lijkt mij alleen uitgesloten. Ik heb er nog geen enkele oud coureur suc6vol stappen zien zetten op het runnen van bijvoorbeeld een team, laat staan een heel imperium als F1.
Tuurlijk er zijn (oud) coureurs die met hun verdiende geld in andere bedrijven zijn gaan investeren en daar suc6vol in zijn, maar vraag je dan af in hoeverre zij de middelen hebben die anderen voor hen gunstig inzetten... Bovendien, in hoeverre gaat het dan om het runnen van een business...
Het gaat bij de rol die Bernie achter zal laten niet alleen om een bestuurlijke functie, maar vooral ook een harde commerciele functie.
Heeft Vettel eigenlijk al een manager of regelt hij al zijn zaakjes nog steeds zelf? Dan is hij misschien wel geschikt... Alleen is de tijd dan nog niet rijp :)


Wallie

Ik zie Gerard Berger het wel doen, met steun van de teams. Zeg maar een soort van Fota die dan de kalender gaat opstellen etc.
Nobody wins, unless everybody wins - bruce springsteen

0634

Citaat van: Figge op 31 december 2012 - 13:40:17
Citaat van: Fabian op 31 december 2012 - 13:28:22
Wat betreft oud rijders denken wij verschillend Figge. Tuurlijk zijn rijders egocentrisch, maar als je de juiste uitzoekt en die ervaring laat op doen dan kan het goed komen. Vandaar dat ik Coulthard wel geschikt vond.

Hahaha...
Ik zeg ook niet dat jij er volledig naast zit oid hoor. Het lijkt mij alleen uitgesloten. Ik heb er nog geen enkele oud coureur suc6vol stappen zien zetten op het runnen van bijvoorbeeld een team, laat staan een heel imperium als F1.

Hé, Bernie heeft ook twee F1-races gereden ;)

Kootje

Citaat van: Jeroen op 31 december 2012 - 17:03:10
Citaat van: Figge op 31 december 2012 - 13:40:17
Ik heb er nog geen enkele oud coureur suc6vol stappen zien zetten op het runnen van bijvoorbeeld een team, laat staan een heel imperium als F1.

Hé, Bernie heeft ook twee F1-races gereden ;)

En heeft als teambaas 2 WK's binnen gesleept. ::)
Hoezo: Er is altijd de uitzondering die de regel bevestigd. ???

KVDracer

Vroeger heb ik ook nog gezegd dat bernie beter zou opstappen, maar nu denk ik dat hij toch gemist zal worden. Hij heeft niet altijd populaire beslissingen genomen, maar heeft wel hzel veel gedaan voor de f1.Al werd hem de laatste jaren teveel verweten om europa achter zich e laten voor het grote geld buiten europa. Maar als iemand anders in zijn plaats komt wordt die wrs aangestels door CVC. En dan is het hek helemaam van de dam, want die dznken alleen maar aan het geld. En da  zou europa wel eenq voor een groot deel gemeden kunnen worden. Of ze moeten mosley terug halen :-)

Franky R.

Trouwens,


Ik meen dat er geen betere opvolger is van Bernie Ecclestone, dan mijn persoontje... :P
;) ;) ;)


Nee, serieus gesproken denk ik eerder aan een Flavio of Ron Dennis. Gerhard Berger kan ook, Mosley liever niet!

janke

Some things are too important to be left in the past.

Gerard

#39
Zou Bernie daar niet allang aan gedacht hebben en èen van zijn medewerkers al ingewerkt hebben? Dit geintje speelt natuurlijk al even... Dus wie? Ik denk iemand die wij niet kennen...

0634

Volgens Bernie niet. Volgens hem houdt CVC zich bezig met Bernie's opvolging.

maartenf1

Om Bernie een steek in de rug te geven zou het geniaal zijn Adam Parr op die positie te zetten,

een type Gerhard Berger is bij mij favoriet, puur omdat dit iemand is die hart voor de sport heeft.

Maar laten we wel wezen, indien Bernie een opvolger krijgt, zal hij deze ook gegarandeerd zelf uitkiezen. Daar is hij machtig genoeg voor.

Kootje

Citaat van: maartenf1 op 02 januari 2013 - 16:54:01
Om Bernie een steek in de rug te geven zou het geniaal zijn Adam Parr op die positie te zetten,

Zou idd 'n mooie zijn.  ;D


Citaateen type Gerhard Berger is bij mij favoriet, puur omdat dit iemand is die hart voor de sport heeft.

Zou voor ons fans idd 'n goede keuze zijn 8), maar ik gok toch dat CVC gaat voor iemand die over lijken gaat. Berger lijkt me daar de persoon niet naar, die is volgens mij te lief voor de rol van Bernie. :-\


CitaatMaar laten we wel wezen, indien Bernie een opvolger krijgt, zal hij deze ook gegarandeerd zelf uitkiezen. Daar is hij machtig genoeg voor.
Vraag ik me echt af. Hij zal daar best in geconsulteerd worden, maar de uiteindelijke beslissing ligt toch echt bij CVC, niet bij Bernie. Dat is tegenwoordig ook maar gewoon 'n loonslaaf, 'n zéér goed betaalkde, maar desalniettemin toch 'n loonslaaf. :-X

T.Nuvolari


Franky R.

Eddie Jordan zou een goede kunnen zijn. Die was in zijn tijd ook wel zo'n ritselaar...Maar Adam Parr is  een geweldige suggestie. Dat zou een ultieme wraakoefening zijn richting Bernie... :P


[maar toch hoop ik dat ze voor mij kiezen..]