Het grote pre-season wintertest topic 2013

Gestart door Enzo, 10 december 2012 - 22:21:48

« vorige - volgende »

Jozef

Citaat van: Franky R. op 02 maart 2013 - 10:21:10
Citaat van: Sabai op 02 maart 2013 - 10:19:54
Kimi is vandaag blijkbaat te ziek om te rijden en word vervangen door de testrijder maar ze hopen dat hij morgen gewoon weer in de wagen zit. Zou hij een kater hebben ;D
http://www.gppits.net/nieuws/voedselvergiftiging_kimi/

Geen kater, wellicht voedselvergiftiging...
Ach, een kater is toch ook een soort voedselvergiftiging? :D

Franky R.

Citaat van: Jozef op 02 maart 2013 - 21:25:04
Citaat van: Franky R. op 02 maart 2013 - 10:21:10
Citaat van: Sabai op 02 maart 2013 - 10:19:54
Kimi is vandaag blijkbaat te ziek om te rijden en word vervangen door de testrijder maar ze hopen dat hij morgen gewoon weer in de wagen zit. Zou hij een kater hebben ;D
http://www.gppits.net/nieuws/voedselvergiftiging_kimi/

Geen kater, wellicht voedselvergiftiging...
Ach, een kater is toch ook een soort voedselvergiftiging? :D
:P ...pun intended... :P

Franky R.

http://www.gppits.net/nieuws/barcelona_dag_4_andermaal_mercedes/


Hoe snel is die Mercedes nu echt? Dat vraag ik mij af. Brawn is er de man niet naar om zijn coureurs showrondjes te laten rijden. Niet dat Mercedes erboven uit steekt, maar ze gaan harder dan dat ik voor mogelijk had gehouden.

Fabian

Heb geen idee Franky hoe snel die Mercedes is. In Melbourne zullen we het echt zien.

robbert

ja wie weet zijn zij nog de titelkandidaat. Ik hoop het toch

Enzo

Citaat van: Franky R. op 03 maart 2013 - 17:28:28
http://www.gppits.net/nieuws/barcelona_dag_4_andermaal_mercedes/


Hoe snel is die Mercedes nu echt? Dat vraag ik mij af. Brawn is er de man niet naar om zijn coureurs showrondjes te laten rijden. Niet dat Mercedes erboven uit steekt, maar ze gaan harder dan dat ik voor mogelijk had gehouden.

Ze lijken veel progressie geboekt te hebben. Al zijn er berichten vanuit Barcelona, dat zowel Hamilton als Rosberg de hele lap een DRS hebben gebruikt. Alonso's tijd zou zonder DRS zijn.

Ergens doet het me een beetje denken aan pre-season testen van 2012. Toen leek de Merc ook supersnel, maar bleek de bandendegradatie te erg.
We gaan het zien, hoe ze ervoor staan in Melbourne. Verwacht persoonlijk toch gewoon RedBull vooraan.

0634

Naja, ze zijn in ieder geval, net als Lotus, op het eerste oog behoorlijk competitief. Zou leuk zijn als er vijf teams bovenin meedoen. Laten we t hopen. In ieder geval lijkt niemand er op voorhand bovenuit te steken. Maar goed, het zegt allemaal nog niet zo heel veel natuurlijk.

robbert

ik denk toch dat mercedes redbull het moeilijk kan maken.

Franky R.

Citaat van: robbert op 03 maart 2013 - 20:30:06
ik denk toch dat mercedes redbull het moeilijk kan maken.
Misschien wel, maar kunnen ze het een heel jaar volhouden?


Jehoentelaar

Dat hangt denk ik meer af van een eventuele terugval van Red Bull dan een enorme verbetering van Mercedes...

Fabian

Ik vind het altijd lastig om uit te gaan van deze testen. Je weet nooit waar een team mee bezig is. Ik wacht lekker de vrije trainingen in Melbourne af en dan heb ik een iets duidelijker beeld. Zou wel mooi zijn mocht Mercedes mee gaan doen voorin. Met Hamilton en Rosberg hebben ze twee goede rijders in huus!

Franky R.

Citaat van: Jehoentelaar op 03 maart 2013 - 20:37:53
Dat hangt denk ik meer af van een eventuele terugval van Red Bull dan een enorme verbetering van Mercedes...
Ik zie RBR niet zo een-twee-drie terugvallen. Maar het is 'makkelijker' voor Mercedes om sneller te worden, dan voor RedBull om snel te blijven.

robbert

ja en hamilton die dan wereldkampioen word. Zou nog schoon zijn, dat hij om de titel kan strijden, terwijl de meeste dachten dat hij het niet ging halen bij mercedes ;D

Fabian

Weet niet of een wereldtitel meteen haalbaar is. Dat is een ander verhaal denk ik. Maar als Merc constant mee kan doen voor de podiumplekken dan doen ze het goed. Dan hebben ze een stap vooruit gezet. Een titel is een heel ander verhaal op dit moment denk ik...

Franky R.

Citaat van: robbert op 03 maart 2013 - 20:54:12
ja en hamilton die dan wereldkampioen word. Zou nog schoon zijn, dat hij om de titel kan strijden, terwijl de meeste dachten dat hij het niet ging halen bij mercedes ;D
Robbert, jongen...Als dat eens zou gebeuren... :D