Het grote pre-season wintertest topic 2013

Gestart door Enzo, 10 december 2012 - 22:21:48

« vorige - volgende »

gloudiesaurus

Citaat1.   es Fernando Alonso   Ferrari   01:21.875   97
2.   de Nico Hülkenberg   Sauber   01:22.160   91
3.   fr Romain Grosjean   Lotus Renault   01:22.188   119
4.   de Nico Rosberg   Mercedes Grand Prix   01:22.611   108
5.   ve Pastor Maldonado   Williams   01:22.675   79
6.   fi Valtteri Bottas   Williams   01:22.826   68
7.   uk Jenson Button   McLaren   01:22.840   71
8.   de Adrian Sutil   Force India F1   01:22.877   78
9.   au Mark Webber   Red Bull   01:23.024   108
10.   fr Jean-Eric Vergne   Scuderia Toro Rosso   01:23.366   106
11.   uk Max Chilton   Marussia   01:25.690   58
12.   nl Giedo van der Garde   Caterham   01:26.177   93

De tijden van Caterham baren we mat zorgen.... Ver van het middenveld en zelfs Marussia is tot nu toe sneller...

GPPits.net: als Formule 1 een passie is

T.Nuvolari

Tuurlijk is Marussia sneller, Marussia was al even snel toen ze nog zonder KERS rondreden, en aangezien het hier om doorontwikkelingen gaat...

NielsD

Niet teveel vast houden aan de testtijden denk ik. Alonso was voornamelijk bezig met de banden en ik denk dat Giedo, gezien het aantal ronden, een race afstand heeft gedaan.

We weten het pas echt in Melbourne.
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Jozef

Iemand een idee van het weer van de afgelopen dagen in Barcelona? Want het is wel leuk voor Hamilton dat hij vandaag de snelste tijd neerzet, hij was wel bijna anderhalve seconde langzamer dan Alonso gisteren en Kimi de dag ervoor.

Franky R.

Citaat van: Jozef op 22 februari 2013 - 17:57:21
Iemand een idee van het weer van de afgelopen dagen in Barcelona? Want het is wel leuk voor Hamilton dat hij vandaag de snelste tijd neerzet, hij was wel bijna anderhalve seconde langzamer dan Alonso gisteren en Kimi de dag ervoor.
Vandaag was er regen bij een redelijk laag temperatuur.

rafael25


NielsD

Erg jammer dat het regende vandaag. Wel leuk de testsessie op Sky gekeken!
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Iceman2012

#172
*Link verwijderd, als we nog lang willen genieten van streamsites zoals deze, dan moet je ze zo min mogelijk openbaar posten.

ze zijn weer live!

SDG

Citaat van: NielsD op 28 februari 2013 - 18:44:49
Erg jammer dat het regende vandaag. Wel leuk de testsessie op Sky gekeken!

Ik moet nog altijd wat wennen aan de nieuwe kleurstelling van Sauber. Ik dacht heel even een HRT uit 2010 te zien rondrijden...  ;D

Iceman2012

Citaat van: Iceman2012 op 01 maart 2013 - 15:18:51
*Link verwijderd, als we nog lang willen genieten van streamsites zoals deze, dan moet je ze zo min mogelijk openbaar posten.

ze zijn weer live!
die link stond anders gewoon op een andere nieuwssite, bovendien is het een engelse stream en dit een nederlandstalig forum. Maar goed, op zich ben ik het wel met je eens, alleen in dit geval leek het mij geen probleem.

Wallie

Sauber is ook leuk bezig in Barcelona:

;D
Nobody wins, unless everybody wins - bruce springsteen

Sabai

Kimi is vandaag blijkbaat te ziek om te rijden en word vervangen door de testrijder maar ze hopen dat hij morgen gewoon weer in de wagen zit. Zou hij een kater hebben ;D

Franky R.

Citaat van: Sabai op 02 maart 2013 - 10:19:54
Kimi is vandaag blijkbaat te ziek om te rijden en word vervangen door de testrijder maar ze hopen dat hij morgen gewoon weer in de wagen zit. Zou hij een kater hebben ;D
http://www.gppits.net/nieuws/voedselvergiftiging_kimi/


Geen kater, wellicht voedselvergiftiging...

Sabai

#178
Citaat van: Franky R. op 02 maart 2013 - 10:21:10
Citaat van: Sabai op 02 maart 2013 - 10:19:54
Kimi is vandaag blijkbaat te ziek om te rijden en word vervangen door de testrijder maar ze hopen dat hij morgen gewoon weer in de wagen zit. Zou hij een kater hebben ;D
http://www.gppits.net/nieuws/voedselvergiftiging_kimi/


Geen kater, wellicht voedselvergiftiging...

Auw dan zal hij zich goed beroert voelen .Een paar weken geleden heb ik zelf ook weer mogen ervaren helaas . 24 uur overgeven en 4 dagen ziek geweest . Als hij dat echt heeft dan zal hij morgen wellicht ook niet gaan rijden.

0634

Als ik het zo zie krijgt Giedo er nog een hele kluif aan om de Marussia's achter zich te laten in Melbourne.