Het grote pre-season wintertest topic 2013

Gestart door Enzo, 10 december 2012 - 22:21:48

« vorige - volgende »

Enzo

Citaat van: Fabian op 19 februari 2013 - 21:54:25
Citaat van: Franky R. op 19 februari 2013 - 21:40:41
Citaat van: Sabai op 19 februari 2013 - 20:52:46
Met z'n conditie zit het in elk geval goed  ;)
Joh, die vent heeft getraind als een beest...maar er wordt ook gezegd dat Alonso geblesseerd zou zijn geweest en dat hij daarom niet in Jerez was.
Die geruchten over een blessure werden overigens ontkent door Ferrari. Maar das natuurlijk ook niet zo raar....

Yep, ze zeggen dat hij z'n ribben heeft gekneusd tijdens Massa's kartevenement. Dat klinkt iig logischer dan een Alonso die niet op tijd fit is oid... ::)

0634

Ja, maar waarom zeggen ze dat dan niet? Waarom hou je zoiets geheim?

Kootje

Tsja ..... waarom loog Montoya toendertijd over z'n motorcross ongeval, waarom verzweeg Webber z'n valpartij op z'n MTB? Joost mag 't weten.

T.Nuvolari

Webber kon dat nou moeilijk verzwijgen niet? Als ik het me goed voor de geest haal een gebroken rib of iets dergelijks.

Kootje

#154
Citaat van: M@rc op 20 februari 2013 - 07:59:51
Webber kon dat nou moeilijk verzwijgen niet? Als ik het me goed voor de geest haal een gebroken rib of iets dergelijks.

Na '10 is hij in '11 ten 2e male onderuit gegaan tijdens z'n Mark Webber Challenge. Toen was er iets met z'n schouder dacht ik. Dat maakte hij pas na het seizoen bekend, waarna hij te horen kreeg niet langer aan die challenge mee te mogen doen.

jaartallen onder voorbehoud

0634

Citaat van: Kootje op 20 februari 2013 - 06:40:34
Tsja ..... waarom loog Montoya toendertijd over z'n motorcross ongeval, waarom verzweeg Webber z'n valpartij op z'n MTB? Joost mag 't weten.
Dat van jpm was tijdens het seizoen. Dan snap ik het wel. Niet zo professioneel.

Sabai

Citaat van: Jeroen op 20 februari 2013 - 12:35:43
Citaat van: Kootje op 20 februari 2013 - 06:40:34
Tsja ..... waarom loog Montoya toendertijd over z'n motorcross ongeval, waarom verzweeg Webber z'n valpartij op z'n MTB? Joost mag 't weten.
Dat van jpm was tijdens het seizoen. Dan snap ik het wel. Niet zo professioneel.

Ik dacht altijd dat jpm het tijdens een potje tennis was opgelopen. Dan was dat het leugentje zeker.

Gerard

Perez snelste vandaag... En een aantal rijdets hebben 100+ ronden gereden.... Indrukwekkend...




Fabian

http://www.gppits.net/nieuws/problemen_voor_lotus/

Lotus dus problemen gehad. Weten we in ieder geval wat die morgen gaan doen!

Kootje

Citaat van: Sabai op 20 februari 2013 - 16:37:50
Citaat van: Jeroen op 20 februari 2013 - 12:35:43
Citaat van: Kootje op 20 februari 2013 - 06:40:34
Tsja ..... waarom loog Montoya toendertijd over z'n motorcross ongeval, waarom verzweeg Webber z'n valpartij op z'n MTB? Joost mag 't weten.
Dat van jpm was tijdens het seizoen. Dan snap ik het wel. Niet zo professioneel.

Ik dacht altijd dat jpm het tijdens een potje tennis was opgelopen. Dan was dat het leugentje zeker.

Dat was idd het leugentje.
Een potje tennis is nu eenmaal wat beter te verantwoorden dan motorcross. ;D

jende


janke

Iig de beide rijders van Williams doen niet voor elkaar onder qua tijd/snelheid. En de Caterham een dikke seconden langzamer dan Marussia. Ik dacht trouwens dat vd Garde woensdag en donderdag zou rijden?
Some things are too important to be left in the past.