Teams die terug moeten keren

Gestart door Tim.Els, 09 december 2012 - 10:57:21

« vorige - volgende »

welk Team moet terug keren in de Formule 1

Alfa romeo
Bmw
Benetton Formula Ltd
Brawn gp
Jaguar
Jordan grand prix
Renault
Porsche
Toyota
Honda
anders invullen?

0634

Life. Het waarschijnlijk allerslechtste F1-team ooit. Ging altijd stuk na een paar rondjes met zn W12 motor.

Tim.Els

Lola mastercard was al heel wat wisten ze start te halen!

Figge


Franky R.

Citaat van: Jeroen op 10 december 2012 - 06:54:14
Life. Het waarschijnlijk allerslechtste F1-team ooit. Ging altijd stuk na een paar rondjes met zn W12 motor.
Hoezo? Ging na een paar rondjes stuk? Dat ding had al moeite met de het uitrijden van de pitsstraat... :P

T.Nuvolari

In de tijd dat ik F1 begon te kijken had Mansell een snor, was Schumacher een aanstormend talent en de beste vriend van Ayrton Senna was Ayrton Senna. Larrousse, Ligier, Footwork en Minardi dingden ook mee naar de wereldtitel. Portugal, San Marino en Mexico hadden een GP. Moet er dara iets van terugkomen in de naam van nostalgie? Voor mij in ieder geval niet.
Soms heb ik wel eens heimwee naar de tijd van toen, maar dat heb ik met veel dingen en de tijd staat nu eenmaal niet stil.


Franky R.

Ontopic.


Ik zou March graag terug willen zien. Een mooie kleine auto, uiteraard doel ik wel op de Newey-March.



Simpele. maar prachtige kleuren ook... :-*

Franky R.

Citaat van: M@rc op 10 december 2012 - 12:44:54
In de tijd dat ik F1 begon te kijken had Mansell een snor, was Schumacher een aanstormend talent en de beste vriend van Ayrton Senna was Ayrton Senna. Larrousse, Ligier, Footwork en Minardi dingden ook mee naar de wereldtitel. Portugal, San Marino en Mexico hadden een GP. Moet er dara iets van terugkomen in de naam van nostalgie? Voor mij in ieder geval niet.
Soms heb ik wel eens heimwee naar de tijd van toen, maar dat heb ik met veel dingen en de tijd staat nu eenmaal niet stil.
Yup, het verleden komt nooit meer terug...Daarom noemen we het ook 'het verleden'... :P
;)

Benja

Ik had het altijd wel voor Minardi. Ondanks dat ze steevast achterin te vinden waren, kwamen ze bij mij over als een echt raceteam met een passie voor het racen.

Een team dat ook door iedereen gerespecteerd werd en er steeds voor bleef gaan. Ik denk dat iedereen Marc Webber die vijfde plaats van  in Australie gunde.

Dat is toch iets heel anders dan dat Spaanse team dat dit jaar achterin rondreed... Laat Minardi daar maar weer rondrijden, en nieuwe kampioenen in de sport introduceren.

Jehoentelaar

Elke echte privateer mag wat mij betreft op elk gewenst moment terugkeren. Minardi, Jordan, Ligier, Arrows, zelfs HRT. Ik heb een zwak voor teams die het moeten stellen zonder enorme budgetten en/of directe fabriekssteun.

Franky R.

Citaat van: Jehoentelaar op 10 december 2012 - 15:08:02
Elke echte privateer mag wat mij betreft op elk gewenst moment terugkeren. Minardi, Jordan, Ligier, Arrows, zelfs HRT. Ik heb een zwak voor teams die het moeten stellen zonder enorme budgetten en/of directe fabriekssteun.
Ha!
Helemaal mee eens!! Van mij mag het allemaal weer zo gezellig chaotisch als in de jaren negentig...Toen liepen er ruim 30 [wannaebee] F1-coureurs door de paddock.


Forti Corse, Coloni, Minardi, Onxy/Moneytron, EuroBrun, March, maar ook een Arrows of SuperAguri mag van mij terug. En ja, zelfs HRT want iemand moet de sukkel spelen in de F1... :P

Jehoentelaar

Forti Corse is destijds weggevallen doordat de nieuwe hoofdsponsor Shannon z'n betalingen niet nakwam. Zonde, want er zat een duidelijk stijgende lijn in het team. Waar Footwork terugviel na politieke veranderingen (Verstappen kon na zijn punt in Argentiniƫ nauwelijks meer imponeren) en Minardi door het budget een potentieel goede auto niet vooruit kon helpen, kwam Forti steeds dichterbij.

Gerard

Heb voor Minardi gekozen... Wat vond ik dat een mooi team zeg!
Nooit vergeten hoe Webber in zijn thuisrace een 5de plaats haalde, en dat gevierd werd alsofze een WK hadden gewonnen (datzelfde geldt voor Jordan op Spa in 98,maar helaas ging dat team als een brandend kaarsje langzaam uit)
Daarnaast toch wel wat goede coureurs de F1 in geloodsd, zoals b.v. Alonso en Webber!

Franky R.

CitaatForti Corse is destijds weggevallen doordat de nieuwe hoofdsponsor Shannon z'n betalingen niet nakwam. Zonde, want er zat een duidelijk stijgende lijn in het team.


FC had idd. kunnen uitgroeien tot een stabiele middenmoter a la Sauber. Tja, zo grillig is het pad door de jungle van de F1. Al ga je zelf goed met je geld om, 1 schurkachtige sponsor of investeringsmaatschappij [Thesan] en je kunt inpakken... :-X

SDG

Citaat van: Jeroen op 10 december 2012 - 06:54:14
Life. Het waarschijnlijk allerslechtste F1-team ooit. Ging altijd stuk na een paar rondjes met zn W12 motor.

Het grappige is dat dat Life-chassis nu overigens nog steeds bestaat en zelfs rijwaardig is; een paar jaar geleden maakte de wagen nog zijn opwachting op Goodwood Festival.

Franky R.

Citaat van: SDG op 12 december 2012 - 13:07:25
Citaat van: Jeroen op 10 december 2012 - 06:54:14
Life. Het waarschijnlijk allerslechtste F1-team ooit. Ging altijd stuk na een paar rondjes met zn W12 motor.

Het grappige is dat dat Life-chassis nu overigens nog steeds bestaat en zelfs rijwaardig is; een paar jaar geleden maakte de wagen nog zijn opwachting op Goodwood Festival.
Ja, dat weet ik nog...Voor het eerst reed dat ding meer dan 2 kilometer achter elkaar. Maar in 2010 ging het volgens mij weer mis? Ik had gelezen dat de huidige eigenaar de Life moest terugtrekken wegens technisch malheur...