Zijn er nog karakters in de sport?

Gestart door 0634, 08 december 2012 - 09:59:17

« vorige - volgende »

0634

Maar wat is dan de nuance? Ik zei toch ook dat Reutemann geen egiistische klootzak was?

Arthur

Citaat van: Jeroen op 20 maart 2013 - 21:44:29
Maar wat is dan de nuance? Ik zei toch ook dat Reutemann geen egiistische klootzak was?

Dat Frank Williams juist een zwak heeft voor egoistische klootzakken. Daarom lag zijn voorkeur niet bij Carlos Reutemann  8)
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Franky R.

Citaat van: Jeroen op 20 maart 2013 - 21:44:29
Maar wat is dan de nuance? Ik zei toch ook dat Reutemann geen egiistische klootzak was?
De nuance ligt IMHO elders...Denk terug aan Mansell en Piquet bij Williams. Twee van die "schoften" bij elkaar. Williams had het er maar druk mee... :P ...Er speelde vast ook wel een persoonlijke voorkeur mee. Dat bedoel ik te zeggen.

0634

Citaat van: Franky R. op 20 maart 2013 - 21:55:25
Citaat van: Jeroen op 20 maart 2013 - 21:44:29
Maar wat is dan de nuance? Ik zei toch ook dat Reutemann geen egiistische klootzak was?
De nuance ligt IMHO elders...Denk terug aan Mansell en Piquet bij Williams. Twee van die "schoften" bij elkaar. Williams had het er maar druk mee... :P ...Er speelde vast ook wel een persoonlijke voorkeur mee. Dat bedoel ik te zeggen.
Ja, maar dat kwam pas daarna. De vete tussen Jones en Reutemann was eerder en toen koos hij wel partij. Voor de egoistische klootzak (met alle respect).

Franky R.

Citaat van: Jeroen op 20 maart 2013 - 22:01:44
Citaat van: Franky R. op 20 maart 2013 - 21:55:25
Citaat van: Jeroen op 20 maart 2013 - 21:44:29
Maar wat is dan de nuance? Ik zei toch ook dat Reutemann geen egiistische klootzak was?
De nuance ligt IMHO elders...Denk terug aan Mansell en Piquet bij Williams. Twee van die "schoften" bij elkaar. Williams had het er maar druk mee... :P ...Er speelde vast ook wel een persoonlijke voorkeur mee. Dat bedoel ik te zeggen.
Ja, maar dat kwam pas daarna. De vete tussen Jones en Reutemann was eerder en toen koos hij wel partij. Voor de egoistische klootzak (met alle respect).
Ok, ik heb je begrepen...Maar eerder was er toch ook iets tussen Jones en Clay Regazzoni. Clay die de 'verkeerde winnaar' werd genoemd, daar men liever Jones had zien winnen [eerste overwinning Williams].


Mss. een mooie klusje voor SDG... :P
;)

Arthur

Citaat van: Jeroen op 20 maart 2013 - 22:01:44
Citaat van: Franky R. op 20 maart 2013 - 21:55:25
Citaat van: Jeroen op 20 maart 2013 - 21:44:29
Maar wat is dan de nuance? Ik zei toch ook dat Reutemann geen egiistische klootzak was?
De nuance ligt IMHO elders...Denk terug aan Mansell en Piquet bij Williams. Twee van die "schoften" bij elkaar. Williams had het er maar druk mee... :P ...Er speelde vast ook wel een persoonlijke voorkeur mee. Dat bedoel ik te zeggen.
Ja, maar dat kwam pas daarna. De vete tussen Jones en Reutemann was eerder en toen koos hij wel partij. Voor de egoistische klootzak (met alle respect).

Gezonde concurrentie tussen coureurs binnen een team, niets mis mee, moet zelfs, bestrijdt elkaar maar op de baan tot op het bot!! Geen onzin van "we zitten in hetzelfde team"  maar er is team A en B in een team die elkaar volop bestrijden. DAT is wat we willen. Maar dat zit er uiteindelijk bij geen enkel team meer in vrees ik...  :'(
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

0634

Oh ja, dat was weer daarvoor. Dat viel ook niet goed bij Sir Frank, die liep niet eens het podium op.

Maar daar hebben SDG niet voor nodig, daar heb ik al eens die buitengewoon fenomenale literaire hoogtepuntje over geschreven zie: http://www.gppits.net/magazine/de_onverwoestbare_clay_regazzoni/

Franky R.

Citaat van: Jeroen op 20 maart 2013 - 22:16:07
Oh ja, dat was weer daarvoor. Dat viel ook niet goed bij Sir Frank, die liep niet eens het podium op.

Maar daar hebben SDG niet voor nodig, daar heb ik al eens die buitengewoon fenomenale literaire hoogtepuntje over geschreven zie: http://www.gppits.net/magazine/de_onverwoestbare_clay_regazzoni/
:P :P :P
;D

Enzo

Las net een onofficieel bericht dat Lewis in Monaco met een Jet-Ski aan het werk was en hierbij expres wat camera lui heeft natgemaakt. Merc neemt de schade van €150.000 op zich...  ::)


0634

Als dat zo is ben je een kinderachtige idioot die eens heel snel volwassen moet worden. Dat soort dingen slaan werkelijk nergens op.

robbert

Citaat van: Enzo op 24 mei 2013 - 01:54:09
Las net een onofficieel bericht dat Lewis in Monaco met een Jet-Ski aan het werk was en hierbij expres wat camera lui heeft natgemaakt. Merc neemt de schade van €150.000 op zich...  ::)



tja, die cameraman moet weten dat het een risico is, om daar te filmen.

Matthijs

Omgekeerde wereld, Hamilton moet weten dat er cameramensen zijn in de week van de GP van Monaco. Dankzij deze camera's heeft Hamilton deze toffe baan.

Fabian

Niet zo'n handige actie van Lewis...

Maikel0230

De GP is van donderdag tot zondag. Geef die mens toch een beetje privacy in de tijd die daar tussen ligt. De actie van Hamilton keur ik zeker niet goed maar het tovert toch een klein lachje op mijn gezicht. Die paparazzi denken volgende keer twee keer na.  ;D ;D

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Matthijs

Citaat van: Maikel0230 op 24 mei 2013 - 10:53:31
De GP is van donderdag tot zondag. Geef die mens toch een beetje privacy in de tijd die daar tussen ligt. De actie van Hamilton keur ik zeker niet goed maar het tovert toch een klein lachje op mijn gezicht. Die paparazzi denken volgende keer twee keer na.  ;D ;D
Hoezo paparazzi? Ja, als ze thuis in Engeland door de gordijnen gluren om te kijken hoe hij met zijn vriendin ligt te vozen, maar dit is gewoon ter plaatse van de gp.