Zijn er nog karakters in de sport?

Gestart door 0634, 08 december 2012 - 09:59:17

« vorige - volgende »

SDG

Citaat van: robbert op 24 mei 2013 - 07:11:41
Citaat van: Enzo op 24 mei 2013 - 01:54:09
Las net een onofficieel bericht dat Lewis in Monaco met een Jet-Ski aan het werk was en hierbij expres wat camera lui heeft natgemaakt. Merc neemt de schade van €150.000 op zich...  ::)



tja, die cameraman moet weten dat het een risico is, om daar te filmen.

Ik dacht dat het voor een reportage was voor de 'F1 Show' van SkySports en dat het dus de juist bedoeling was om Hamilton met zijn jetski te filmen. Maar blijkbaar had hij zin in een geintje...  ::)

Franky R.

Ik vermoed een paar valse claims...150.000 euro schade? Hoeveel man stond er op dat vlot met een handycam in hun knuistjes? ::)




Franky R.

Citaat van: Matthijs op 24 mei 2013 - 11:56:28
Citaat van: Maikel0230 op 24 mei 2013 - 10:53:31
De GP is van donderdag tot zondag. Geef die mens toch een beetje privacy in de tijd die daar tussen ligt. De actie van Hamilton keur ik zeker niet goed maar het tovert toch een klein lachje op mijn gezicht. Die paparazzi denken volgende keer twee keer na.  ;D ;D
Hoezo paparazzi? Ja, als ze thuis in Engeland door de gordijnen gluren om te kijken hoe hij met zijn vriendin ligt te vozen, maar dit is gewoon ter plaatse van de gp.
Eerder had Alonso in Spanje [op het GP-terrein!!!] een fotograaf een fikse douw gegeven. Schade 6000 euro, maar toen werd er opeens wel van paparazzi gesproken? Een beetje meten met twee maten, vind ik dan... ::)

Franky R.

Citaat van: SDG op 24 mei 2013 - 12:24:26
Citaat van: robbert op 24 mei 2013 - 07:11:41
Citaat van: Enzo op 24 mei 2013 - 01:54:09
Las net een onofficieel bericht dat Lewis in Monaco met een Jet-Ski aan het werk was en hierbij expres wat camera lui heeft natgemaakt. Merc neemt de schade van €150.000 op zich...  ::)



tja, die cameraman moet weten dat het een risico is, om daar te filmen.

Ik dacht dat het voor een reportage was voor de 'F1 Show' van SkySports en dat het dus de juist bedoeling was om Hamilton met zijn jetski te filmen. Maar blijkbaar had hij zin in een geintje...  ::)


Hey, ik las dat 'Blick' het "verhaaltje schreef...Dus ben ik verder gaan zoeken...Blijkt het toch anders te liggen...
[size=78%]http://www.auto123.com/en/racing-news/f1-monaco-mercedes-amg-clarifies-lewis-hamilton-jet-ski-incident?artid=156089[/size]

SDG

Hm, dat is toch helemaal iets anders. Ik dacht aanvankelijk dat het een uit de hand gelopen grap tijdens de shoot betrof, maar uiteindelijk lijkt het erop dat het allemaal nog meevalt en dat alles nogal sterk is aangedikt. 'Een storm in een glas water'... zelfs letterlijk deze keer.

Enzo

Daarom zei ik erbij dat het een onofficieel bericht was, had al een vermoeden dat het iets genuanceerder zat... ;D

Franky R.

Citaat van: SDG op 24 mei 2013 - 13:02:22
Hm, dat is toch helemaal iets anders. Ik dacht aanvankelijk dat het een uit de hand gelopen grap tijdens de shoot betrof, maar uiteindelijk lijkt het erop dat het allemaal nog meevalt en dat alles nogal sterk is aangedikt. 'Een storm in een glas water'... zelfs letterlijk deze keer.
Tja, Blick he...Een graadje erger dan de televaag...De Britten staat echter al jaren op kop, qua riooljournalistiek.. :-X

KVDracer

Hoe zou ge zelf zijn? Als ik op een jetski sta, dan probeer ik mij ook te amuseren zonder altijd te moeten nadenken aan de gevolgen. Ik vind dat er hier redelijk hard gereageerd wordt op Hamilton. Hij neemt een bocht iets te scherp (voor de fun) en er gaat wat water over de camera's. Er heeft zelfs niemand schade, buiten één freelance journalist.

Maikel0230

Wie komt dan in godsnaam met die 150 000€ op de proppen vraag ik mij af. Als het canon D4 was geweest met een paar lenzen van enkele duizenden euros dan is 10 000€ nog veel

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Franky R.

Citaat van: Maikel0230 op 24 mei 2013 - 17:25:47
Wie komt dan in godsnaam met die 150 000€ op de proppen vraag ik mij af. Als het canon D4 was geweest met een paar lenzen van enkele duizenden euros dan is 10 000€ nog veel
Lulverhaal van een rioolrat van Blick...Je moet je voorstellen dat die camaramensen weten dat ze het water opgaan. Dan sleep je toch geen equipment mee ten waarde van 150.000 euro?


http://www.gppits.net/nieuws/mercedes_over_vermeend_jetski-incident/

Wings

Fantastisch om te zien hoe de aanhang steigert! ;D

Franky R.

Citaat van: Wings op 24 mei 2013 - 17:36:46
Fantastisch om te zien hoe de aanhang steigert! ;D
Tja, goedkoop scoren van oa. f1today...En hoe bedoel je dat zelf? richt je je op de aanhang of de berichtgeving?

Wings



0634

Het gekke is: Blick is doorgaans over F1 helemaal geen slecht geinformeerd blad.

Maar goed, we waren er niet bij. In ieder geval wordt er blijkbaar ook getwijfeld aan Merc's uitleg...

CitaatCameraman Sorry For Failing To Protect Camera From Lewis Hamilton

As Travis so perfectly illustrated in his Hater's Guide to Lewis Hamilton, nothing is ever the Mercedes driver's fault. Ever. Even when he apparently destroys camera equipment while riding a jet ski.
Related
The Hater's Guide To 2008 Formula One Champion Lewis Hamilton

There is no denying that Lewis Hamilton is one of the most brilliant Formula One drivers and motorsports talents of all time. Hamilton was a child... Read...

The F1 Times has a story that "clarifies exactly what happened" when Hamilton and Nico Rosberg were out jet-skiing around Monaco not too long ago. Reports said that Hamilton decided to "prank" a group of Sky TV cameramen by splashing them with a wake from his jet ski, apparently causing some $120,000 in damage.

But according to the Times, Mercedes had this to say about the incident:

    "One photographer who failed to protect his camera equipment got some water inside it. But not specifically from something Lewis did. As he is a freelancer, we will make the goodwill gesture of helping to repair/replace the equipment."

That's right — he failed to protect his camera equipment. Maybe it was from something Hamilton did, maybe not. At least Mercedes is fixing it, which is pretty stand up of them.

Either way, once again, not Hamilton's fault. Isn't it funny how that works?

http://jalopnik.com/cameraman-sorry-for-failing-to-protect-camera-from-lewi-509597736