Hamilton over 3 jaar weer terug naar Mclaren

Gestart door Tim.Els, 07 december 2012 - 12:29:40

« vorige - volgende »

zal Lewis Hamilton over 3 jaar weer terug naar Mclaren gaan

Ja hij keert terug
hij tekent bij bij Mercedes
hij gaat naar een ander team
weet ik echt niet

Franky R.

Citaat van: Arthur op 20 maart 2013 - 23:09:29
Citaat van: Jeroen op 20 maart 2013 - 23:06:05
Was ie ook. Maar wel een godsgruwelijk geweldige teambaas hoor. We hebben hier een topic over karakters, maar dat was er eentje hoor. Net als Bernie, of Flavio. Sorry, maar ik heb voor dat soort gasten een zwak. Blaaskaken wellicht, maar ook een voorbeeld voor al die andere slappe happers als Whitmarsh of Domenicali.

Opgeklommen als monteur [als mijn geheugen de juiste informatie spuugt].. Niet slecht dus  ;)
Ja, bij Brabham...Die noemde Ron Dennis 'een jongen die niet helemaal goed bij zijn hoofd was'...Wat wil je met een monteur die smetvrees heeft. Het zal er al vroeg in bij Ronnie... ;D ;D ;D

Arthur

Citaat van: Franky R. op 20 maart 2013 - 23:15:31
Citaat van: Arthur op 20 maart 2013 - 23:09:29
Citaat van: Jeroen op 20 maart 2013 - 23:06:05
Was ie ook. Maar wel een godsgruwelijk geweldige teambaas hoor. We hebben hier een topic over karakters, maar dat was er eentje hoor. Net als Bernie, of Flavio. Sorry, maar ik heb voor dat soort gasten een zwak. Blaaskaken wellicht, maar ook een voorbeeld voor al die andere slappe happers als Whitmarsh of Domenicali.

Opgeklommen als monteur [als mijn geheugen de juiste informatie spuugt].. Niet slecht dus  ;)
Ja, bij Brabham...Die noemde Ron Dennis 'een jongen die niet helemaal goed bij zijn hoofd was'...Wat wil je met een monteur die smetvrees heeft. Het zal er al vroeg in bij Ronnie... ;D ;D ;D

Volgens mij gaat het hier over Hamilton en niet over karakters [maakt niet uit] dat is een ander topic ;) Maar laten we het weer over Hamilton hebben ;D
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Franky R.

Citaat van: Arthur op 20 maart 2013 - 23:23:13
Citaat van: Franky R. op 20 maart 2013 - 23:15:31
Citaat van: Arthur op 20 maart 2013 - 23:09:29
Citaat van: Jeroen op 20 maart 2013 - 23:06:05
Was ie ook. Maar wel een godsgruwelijk geweldige teambaas hoor. We hebben hier een topic over karakters, maar dat was er eentje hoor. Net als Bernie, of Flavio. Sorry, maar ik heb voor dat soort gasten een zwak. Blaaskaken wellicht, maar ook een voorbeeld voor al die andere slappe happers als Whitmarsh of Domenicali.

Opgeklommen als monteur [als mijn geheugen de juiste informatie spuugt].. Niet slecht dus  ;)
Ja, bij Brabham...Die noemde Ron Dennis 'een jongen die niet helemaal goed bij zijn hoofd was'...Wat wil je met een monteur die smetvrees heeft. Het zal er al vroeg in bij Ronnie... ;D ;D ;D

Volgens mij gaat het hier over Hamilton en niet over karakters [maakt niet uit] dat is een ander topic ;) Maar laten we het weer over Hamilton hebben ;D
Idd. over Hamilton gesproken...ik denk dat die uitspraken ook zijn gedaan door het kinderachtig gedrag van McLaren / Ron Dennis...IMHO.

Iceman2012

Citaat van: Franky R. op 20 maart 2013 - 22:58:17
Citaat van: Jeroen op 20 maart 2013 - 22:46:46
Citaat van: Franky R. op 20 maart 2013 - 22:32:21
Citaat van: Jeroen op 20 maart 2013 - 22:27:42
Nou, hij hoeft van mij zijn mond niet te houden hoor, maar hij zou zich niets moeten aantrekken van wat opiniemakers, journalisten of oudrijders van zijn keuze vinden. Hij had zijn redenen. Hij wist alle details. Hij maakte die keuze. De rest vormt een eigen mening op basis van wat ze van iets verder af kunnen zien. Laat dat dan lekker zo. Je kan de mening van anderen toch niet veranderen.
Dan is het in dit geval best dubbel, want de uitspraken van HAM kunnen ook een antwoord op een vraag van een journalist zijn.
Dat kan natuurlijk. Maar dan kan je ook zeggen:

'you know, I don't give a rat's ass what other people think about my decision to leave McLaren. They don't know everything that was going on. They're just guessing about it.'

Overigenssssssss: las ik laatst dus (en ik weet ff niet meer waar) dat de situatie onhoudbaar was geworden tussen Ron Dennis en Hamilton en dat een breuk het enige was dat nog restte. Mocht dat zo zijn, deed Lewis dus sowieso het juiste.


Dat zou idd. kunnen. McLaren deed heel erg zijn best om Hamilton 'uit te wissen', McLaren cartoon...historie tijdens de introductie van de MP4/28...En de uitspraken van Dennis 'als je geen Mclaren-bloed hebt, moet je vertrekken'...Heel kinderachtig van zo'n renstal, IMHO.
dan kan dit topic gesloten worden ;)

rafael25


Arthur

Blijkbaar vond Hamilton dat hij binnen 3 races alweer terug moest gaan naar McLaren  ;D
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

rafael25


rafael25

Twitter: Feel free to pop in and say "hi" any time, @LewisHamilton!

Wings

Wie heeft het op z'n twitter geplaatst?

Edwin90

Nou, dit topic is achterhaald. Het duurde welgeteld twee maand en vierentwintig dagen. ;)

Arthur

Citaat van: Edwin90 op 24 maart 2013 - 23:35:41
Nou, dit topic is achterhaald. Het duurde welgeteld twee maand en vierentwintig dagen. ;)

Die drie jaar zijn echter nog niet voorbij... Dus we moeten nog 'even' wachten of de stelling bewaarheid wordt ;D
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

0634

T was een grappig momentje. Dat soort dingen kunnen gebeuren.

Franky R.

Citaat van: Jeroen op 25 maart 2013 - 09:12:10
T was een grappig momentje. Dat soort dingen kunnen gebeuren.
Inderdaad...Ook een STR [Jaime?] stopte eens bij RBR. Dat was begrijpelijk, met die outfit van toen. En Button...maar dat leek eerder een 'tactische' move dan een foutje... :P
;)

Jehoentelaar

Haha ja, Jaime heeft 'm in Abu Dhabi eens bij Red Bull gezet. En ik kan me nog een derde moment herinneren van een coureur die naar het verkeerde team reed...

Franky R.

Hopelijk gebeurt het Hamilton niet nog een keer [bij McLaren stoppen]...Want dan barst het zeker los van de 'practical jokes' op het internet... :P
;)