Hamilton over 3 jaar weer terug naar Mclaren

Gestart door Tim.Els, 07 december 2012 - 12:29:40

« vorige - volgende »

zal Lewis Hamilton over 3 jaar weer terug naar Mclaren gaan

Ja hij keert terug
hij tekent bij bij Mercedes
hij gaat naar een ander team
weet ik echt niet

Wings

Mensen schreeuwen altijd voor dat überhaupt een beeld geschept kan worden. Zie ook Massa topic.

Edwin90

Citaat van: Wings op 17 maart 2013 - 09:15:45
Mensen schreeuwen altijd voor dat überhaupt een beeld geschept kan worden. Zie ook Massa topic.

Daar is het ook een forum voor hé. Om alle mogelijke scenario's te bespreken. Aan het eind van het jaar lezen we het even terug en lachen we smakelijk om onszelf.

So be it.

Franky R.

Citaat van: Edwin90 op 17 maart 2013 - 09:18:56
Citaat van: Wings op 17 maart 2013 - 09:15:45
Mensen schreeuwen altijd voor dat überhaupt een beeld geschept kan worden. Zie ook Massa topic.

Daar is het ook een forum voor hé. Om alle mogelijke scenario's te bespreken. Aan het eind van het jaar lezen we het even terug en lachen we smakelijk om onszelf.

So be it.
Zo is het maar net...En de mensen schreeuwen niet. Althans niet op dit forum... 8)

Arthur

De kop is eraf voor Hamilton. Ik vond het nog allemaal nog niet zo slecht. Gedurende het seizoen moet blijken of Lewis de auto verder naar voren kan brengen. Als dat niet lukt en hij blijft rond plek 5/6 hangen dan zal de frustratie enorm zijn! En het zou niet goed zijn als dat niet zo was ;)
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Wings

#109
Citaat van: Franky R. op 17 maart 2013 - 09:34:11
Citaat van: Edwin90 op 17 maart 2013 - 09:18:56
Citaat van: Wings op 17 maart 2013 - 09:15:45
Mensen schreeuwen altijd voor dat überhaupt een beeld geschept kan worden. Zie ook Massa topic.

Daar is het ook een forum voor hé. Om alle mogelijke scenario's te bespreken. Aan het eind van het jaar lezen we het even terug en lachen we smakelijk om onszelf.

So be it.
Zo is het maar net...En de mensen schreeuwen niet. Althans niet op dit forum... 8)

Je snapt natuurlijk dat ik dat niet letterlijk bedoel. ;)

Iceman2012

Citaat van: Wings op 17 maart 2013 - 09:15:45
Mensen schreeuwen altijd voor dat überhaupt een beeld geschept kan worden. Zie ook Massa topic.
zou je dat toe kunnen lichten??

Oh wacht, je doelt op jezelf;  jij zegt nl dat het Massa topic na vandaag wel gesloten kan worden.

Wings

Waarom moet ik toelichten wat jij heel goed weet?

Kootje

Waarom zxou Hamilton, op vandaag gebasseerd, überhaupt terug willen naar McLaren? Hij had lang uitzicht opo het podium, helaas werkte z'n eenna laatste setje niet, terwijl de Macs moesten hopen op 'n puntenfinish. Nu snap ik ook nog wel dat één race nog niets zegt, maar vooralsnog heeft hij het gelijk aan z'n zijde.

Wings

Offdraadje maar waarom is de topicstarter eigenlijk vertrokken? Of gebanned?

Kootje

Citaat van: Wings op 17 maart 2013 - 12:25:41
Offdraadje maar waarom is de topicstarter eigenlijk vertrokken? Of gebanned?

Naar mijn weten is hij zelf vertrokken. Waarom weet ik niet, al staat me bij dat er iemand vertrokken is uit woede omdat 2 topics van hem waren samengevoegd. Weet echter niet zeker of hij dat was.

0634

Citaat van: Arthur op 17 maart 2013 - 10:00:01
De kop is eraf voor Hamilton. Ik vond het nog allemaal nog niet zo slecht. Gedurende het seizoen moet blijken of Lewis de auto verder naar voren kan brengen. Als dat niet lukt en hij blijft rond plek 5/6 hangen dan zal de frustratie enorm zijn! En het zou niet goed zijn als dat niet zo was ;)
Het was ook niet slecht. Mercedes heeft echter de afgelopen die jaar zich zelf steeds gedurende het jaar niet kunnen ontwikkelen waardoor ze steeds verder terugvielen. Tijd dat ze dat nu maar wel eens gaan doen. Zonde van Rosberg verder, anders hadden ze een mooi aantal punten binnen geharkt.

Wings

Was Mercedes nu onderweg met een tweestop strategie?

Kootje

Ik kreeg wel de indruk dat dat het oorspronkelijke plan was na Hammi's boordradio dat z'n banden echt geen 27 rondjes meer mee konden.

Arthur

Citaat van: Kootje op 17 maart 2013 - 12:31:03
Citaat van: Wings op 17 maart 2013 - 12:25:41
Offdraadje maar waarom is de topicstarter eigenlijk vertrokken? Of gebanned?

Naar mijn weten is hij zelf vertrokken. Waarom weet ik niet, al staat me bij dat er iemand vertrokken is uit woede omdat 2 topics van hem waren samengevoegd. Weet echter niet zeker of hij dat was.

Je bedoelt nog niet mij Kootje?
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Kootje

Nee, jou bedoelde ik niet. De persoon die ik bedoel taaide echt af nadat dit gebeurd was, jij niet. Toch? ??? Wellicht weet Fabian nog of dat idd Tim.Els was. Volgens mij was het Fabian die de topics samenvoegde toendertijd. :-\