Hamilton over 3 jaar weer terug naar Mclaren

Gestart door Tim.Els, 07 december 2012 - 12:29:40

« vorige - volgende »

zal Lewis Hamilton over 3 jaar weer terug naar Mclaren gaan

Ja hij keert terug
hij tekent bij bij Mercedes
hij gaat naar een ander team
weet ik echt niet

Fabian

Citaat van: Folkert op 11 december 2012 - 14:26:21
Sommige volgens mij ook gewoon in werkachtige kleren.
Das ook niet zo vreemd. Die gasten zijn gewoon aan het werk!  ;)

Franky R.

Citaat van: Fabian op 11 december 2012 - 15:03:08
Citaat van: Folkert op 11 december 2012 - 14:26:21
Sommige volgens mij ook gewoon in werkachtige kleren.
Das ook niet zo vreemd. Die gasten zijn gewoon aan het werk!  ;)
:P :P :P

Iceman2012

Citaat van: Franky R. op 11 december 2012 - 14:04:42
Citaat van: Jeroen op 11 december 2012 - 06:44:25
Citaat van: Iceman2012 op 10 december 2012 - 23:41:15
Citaat van: rafael25 op 10 december 2012 - 15:52:52
Voorstellen aan nieuw team......

zo kom je toch niet binnen bij je nieuwe team??
DAt was dus ook wat ik dacht.. Niet dat het veel uitmaakt, misschien ben ik een ouwe lul aan het worden, maar ik kom zo op mijn eerste werkdag iig niet binnenwandelen.


Een rare opmerking van jullie...We hebben een discussie lopen over karakters in de F1. Maar Lewis had je met een 'dasje-jasje' bij Mercedes verwacht? Ik zie gewoon Lewis zoals hij in het echt ook is. Een James Hunt was verschenen in een gescheurde jeans en een leren jack, maar dan noemt men dat opeens karakter? ???


En hij kan niet in Mercedes-kleding komen, want officieel nog onder contract bij McLaren.  ::)
hoezo rare opmerking? dat was iig het eerste wat in mij op kwam. En als er hier mensen zo denken, grote kans dat er misschien ook wel monteurs zo denken. t is uiteindelijlk een teamsport en als je je dan als semi-rapper komt presenteren, dan vraag ik mij af of dat verstandig is. Jij mag het een rare opmerking vinden, ik vind het een vreemd outfit voor een F1 coureur

Kootje

Wat is dan 'n normale outfit voor 'n F1 coureur?


Franky R.

Citaat van: Iceman2012 op 11 december 2012 - 19:07:14

hoezo rare opmerking? dat was iig het eerste wat in mij op kwam. En als er hier mensen zo denken, grote kans dat er misschien ook wel monteurs zo denken. t is uiteindelijlk een teamsport en als je je dan als semi-rapper komt presenteren, dan vraag ik mij af of dat verstandig is. Jij mag het een rare opmerking vinden, ik vind het een vreemd outfit voor een F1 coureur
Dus elke zwarte man met een petje op, ziet eruit als een semi-rapper? ???  Dat zegt dan meer over jou, dan Lewis of welke zwarte/donkere man ook...


En laat mij het eens zien waar het staat hoe een F1-coureur zich zou moeten kleden. Dan komt je toch een beetje in het gedrang qua 'coureurs moeten gewoon zichzelf zijn'...


Er zullen destijds vast wel mensen schande hebben gesproken van een James Hunt met zijn afgeknipte jeans, maar denk je dat die man zich daar ooit wat van aan trok? En nu noemt men dat karakter...

Enzo

Of Schumacher met z'n Western pakjes..., dat kon ook echt niet... ;D

Iceman2012

Citaat van: Franky R. op 11 december 2012 - 19:15:43
Citaat van: Iceman2012 op 11 december 2012 - 19:07:14

hoezo rare opmerking? dat was iig het eerste wat in mij op kwam. En als er hier mensen zo denken, grote kans dat er misschien ook wel monteurs zo denken. t is uiteindelijlk een teamsport en als je je dan als semi-rapper komt presenteren, dan vraag ik mij af of dat verstandig is. Jij mag het een rare opmerking vinden, ik vind het een vreemd outfit voor een F1 coureur
Dus elke zwarte man met een petje op, ziet eruit als een semi-rapper? ???  Dat zegt dan meer over jou, dan Lewis of welke zwarte/donkere man ook...
ik zei idd dat ie eruit ziet als een rapper, zoals meerdere mensen hier. Als jij daar verdere conclusies uit wilt trekken moet je dat zelf weten, maar ik zou daarmee oppassen

0634

Citaat van: Franky R. op 11 december 2012 - 14:04:42
Een rare opmerking van jullie...We hebben een discussie lopen over karakters in de F1. Maar Lewis had je met een 'dasje-jasje' bij Mercedes verwacht? Ik zie gewoon Lewis zoals hij in het echt ook is. Een James Hunt was verschenen in een gescheurde jeans en een leren jack, maar dan noemt men dat opeens karakter? ???


En hij kan niet in Mercedes-kleding komen, want officieel nog onder contract bij McLaren.  ::)
Hoezo is dat een rare opmerking? Ik waardeer Lewis als persoon en ik vind hem best een karakter, van mij mag hij het ook best aantrekken, maar ik vind die kleding geen porem. Dat mag toch? Villeneuve was ook een karakter (veel meer nog) maar hij heeft uitspraken zat gedaan waarvan ik dacht: 'tjonge jonge, moet dat nou?' Ik vind het prima als zij doen wat ze willen, vooral ook gewoon blijven doen, maar ik hoef het zelf niet allemaal even mooi of leuk te vinden.

SanderD

Maar dat maakt iemand een karakter. Dan hoef je het nog niet goed te vinden en ik kan best begrijpen dat mensen het merkwaardig vinden dat hij zo voor de eerste keer naar de fabriek gaat. Het hoort gewoon bij zijn levensstyle.

0634

Daarom zeg ik: ik vind het prima dat hij dat doet, ik veroordeel hem er echt niet over, het doet er ook totaal niet toe, al gaat hij in zijn pyama of in een shrek outfit. Maar ik persoonlijk vind het geen porem. Dat mag ik dan weer vinden ;).

Maar goed, verder lijkt het mij niet echt boeiend genoeg om er pagina's mee te vullen :).

SanderD

Citaat van: Jeroen op 11 december 2012 - 22:07:58
Daarom zeg ik: ik vind het prima dat hij dat doet, ik veroordeel hem er echt niet over, het doet er ook totaal niet toe, al gaat hij in zijn pyama of in een shrek outfit. Maar ik persoonlijk vind het geen porem. Dat mag ik dan weer vinden ;).

Maar goed, verder lijkt het mij niet echt boeiend genoeg om er pagina's mee te vullen :).

Ik doelde ook niet persé op jou hoor ;)
Ik ben het namelijk voor een groot deel met je eens.

Matthijs

Citaat van: Franky R. op 11 december 2012 - 14:04:42
Citaat van: Jeroen op 11 december 2012 - 06:44:25
Citaat van: Iceman2012 op 10 december 2012 - 23:41:15
Citaat van: rafael25 op 10 december 2012 - 15:52:52
Voorstellen aan nieuw team......

zo kom je toch niet binnen bij je nieuwe team??
DAt was dus ook wat ik dacht.. Niet dat het veel uitmaakt, misschien ben ik een ouwe lul aan het worden, maar ik kom zo op mijn eerste werkdag iig niet binnenwandelen.


Een rare opmerking van jullie...We hebben een discussie lopen over karakters in de F1. Maar Lewis had je met een 'dasje-jasje' bij Mercedes verwacht? Ik zie gewoon Lewis zoals hij in het echt ook is. Een James Hunt was verschenen in een gescheurde jeans en een leren jack, maar dan noemt men dat opeens karakter? ???


En hij kan niet in Mercedes-kleding komen, want officieel nog onder contract bij McLaren.  ::)

Je kunt best jezelf blijven, maar je toch aanpassen aan de situatie. Je kunt best iets 'netters' aantrekken, zonder dat je jezelf verloochend. Op mijn werk trek ik ook andere kleren aan dan 's avonds voor de buis. Maar ik denk niet dat de meeste mensen van Mercedes het erg gevonden hebben.

SDG

Ik heb destijds de beelden van de begrafenis van Marco Simoncelli gezien en daar zat iedereen in gewone kleren in de kerk. Alle aanwezige MotoGP-coureurs stonden daar gewoon in hun vrijetijdskleding, dus met jeans en hoodie aan. Niemand die daar op het idee kwam om een net pak aan te trekken. Die no nonsense-mentaliteit sprak me geweldig aan heeft er trouwens mee toe bijgedragen dat ik zo'n liefhebber van de MotoGP geworden ben. Zeker wanneer je ziet hoe Formule 1 in de omgekeerde richting volledig over de top gegaan is, vind ik het gewoon verfrissend dat er nog iemand is als Hamilton die zich van al dat protocol geen reet aantrekt.

Franky R.

Citaat van: SDG op 12 december 2012 - 12:53:44
Ik heb destijds de beelden van de begrafenis van Marco Simoncelli gezien en daar zat iedereen in gewone kleren in de kerk. Alle aanwezige MotoGP-coureurs stonden daar gewoon in hun vrijetijdskleding, dus met jeans en hoodie aan. Niemand die daar op het idee kwam om een net pak aan te trekken. Die no nonsense-mentaliteit sprak me geweldig aan heeft er trouwens mee toe bijgedragen dat ik zo'n liefhebber van de MotoGP geworden ben. Zeker wanneer je ziet hoe Formule 1 in de omgekeerde richting volledig over de top gegaan is, vind ik het gewoon verfrissend dat er nog iemand is als Hamilton die zich van al dat protocol geen reet aantrekt.
Kijk, dat bedoel ik. Maakte dat het verdriet en/of respect tijdens de begrafenis minder? Nee! Die lui waren gewoon zichzelf. Sterker...nu pas zie ik dat ze niet bepaald in "begrafenis-kleding" liepen...Zelfs zijn vader droeg een hoodie! Maakt dat zijn verdriet minder?


Iedereen heeft gemist dat Lewis in zijn vrije tijd een bezoek bracht aan Mercedes AMG! En idd. mag je je mening geven zoals Jeroen dat doet.


CitaatIk waardeer Lewis als persoon en ik vind hem best een karakter, van mij mag hij het ook best aantrekken, maar ik vind die kleding geen porem. Dat mag toch?


Inderdaad hoef je niet alles leuk te vinden.


Maar er is wel een verschil tussen een mening en een kwalificatie. "semi-rapper" vind ik een kwalificatie, wat nergens op slaat. Kimi Raikkonen ziet eruit als een skate-boarder die zijn mond nauwelijks optrekt, maar dat is zijn zaak, toch?


Maar om dan te zeggen dat Lewis een 'net pak' had kunnen aantrekken, of een ronduit achterlijke opmerking als "ik vind het een vreemd outfit voor een F1 coureur"...Lewis Hamilton is nog altijd eerst een mens en dan pas een F1-coureur.


En dan nog janken dat ik moet oppassen met mijn conclusie's?! Mss. eerst nog wat nadenken voordat je iets typt, "Iceman2012"... ::)


En je hebt de vraag van Kootje nog steeds niet beantwoordt.

Iceman2012

Franky, sorry voor mijn domme jankerige opmerkingen. t is maar een mening hè!?  Waarom Jeroen wel en ik niet?
Verder snap ik niet zo goed wat die begrafenis van simmoncelli hier nou mee te maken heeft.