Hamilton over 3 jaar weer terug naar Mclaren

Gestart door Tim.Els, 07 december 2012 - 12:29:40

« vorige - volgende »

zal Lewis Hamilton over 3 jaar weer terug naar Mclaren gaan

Ja hij keert terug
hij tekent bij bij Mercedes
hij gaat naar een ander team
weet ik echt niet

Folkert

Lewis wil met Mercedenaar de top. En dat zou best nog kunnen lukken. Zie hem niet zomaar vertrekken bij Mercedes. Tenzij ze persoonlijke conflicten of interne strijd krijgen.
Trotse vader van Rosalie(L)

Figge

Ik verwacht in 2014 zeker geen nivelering in het prestatieniveau van de teams. Eerder weer een dominant team dat zijn huiswerk het beste heeft gedaan. Tenminste, dat gebeurt meestal na een stevige reglementswijziging. Als de RBR is... zal Vettel mogelijk al records van Schumacher uit de boeken gaan rijden voor je er erg in hebt.
En als Lewis beter presteert van Rosberg en regelmatig podiums scoort en misschien wel 1 of 2 races wint volgend jaar, dan zal nooit iemand twijfelen aan de kwaliteiten van Hamilton.
Mocht em dat niet lukken... Dan loopt ie uiteraard het risico dat de wereld heel snel zal veranderen. Uit het oog uit het hart he. Voorbeelden genoeg van kampioenen die tot deelnemer zijn gedegradeerd. Hill, Villenveuve en ja... Ook Schumacher.

Wings

Kan. Lewis wilt racen, Lewis wilt winnen. Als Mercedes hem geen competitieve auto biedt is Lewis zo weer gevlogen.

0634

Citaat van: Wings op 08 december 2012 - 10:27:06
Kan. Lewis wilt racen, Lewis wilt winnen. Als Mercedes hem geen competitieve auto biedt is Lewis zo weer gevlogen.

Dit dus. Het enige dat telt voor Lewis: kan hij winnen in de Merc. De rest doet er echt niet toe.

Sabai

Citaat van: Wings op 08 december 2012 - 10:27:06
Kan. Lewis wilt racen, Lewis wilt winnen. Als Mercedes hem geen competitieve auto biedt is Lewis zo weer gevlogen.

Dat denk ik ook. Kan nog wel eens sneller gebeuren dan we denken. Alonso was na 1 jaartje ook al uitgekeken bij Mc laren al ging dit wel om totaal andere redenen. Maar niks in F1 is zo zeker dat alles onzeker is.

Folkert

Citaat van: Figge op 08 december 2012 - 09:34:14
Ik verwacht in 2014 zeker geen nivelering in het prestatieniveau van de teams. Eerder weer een dominant team dat zijn huiswerk het beste heeft gedaan. Tenminste, dat gebeurt meestal na een stevige reglementswijziging. Als de RBR is... zal Vettel mogelijk al records van Schumacher uit de boeken gaan rijden voor je er erg in hebt.
En als Lewis beter presteert van Rosberg en regelmatig podiums scoort en misschien wel 1 of 2 races wint volgend jaar, dan zal nooit iemand twijfelen aan de kwaliteiten van Hamilton.
Mocht em dat niet lukken... Dan loopt ie uiteraard het risico dat de wereld heel snel zal veranderen. Uit het oog uit het hart he. Voorbeelden genoeg van kampioenen die tot deelnemer zijn gedegradeerd. Hill, Villenveuve en ja... Ook Schumacher.
Maar als Mercedes het wel word, kan Hamilton ineens alle records uit de boeken rijden, of als ferrari Alonso de snelste geeft kan Vettel ineens 6 jaar niks meer winnen.
Misschien wilt hij dan ook wel weg bij RBR omdat ze hem daar de auto niet meer kunnen geven. Denk sowieso dat je moeilijk aan de kwaliteiten van Lewis, sebastian of Alonso kan twijfelen.
Trotse vader van Rosalie(L)

Figge

Citaat van: Folkert op 08 december 2012 - 12:44:09
Citaat van: Figge op 08 december 2012 - 09:34:14
Ik verwacht in 2014 zeker geen nivelering in het prestatieniveau van de teams. Eerder weer een dominant team dat zijn huiswerk het beste heeft gedaan. Tenminste, dat gebeurt meestal na een stevige reglementswijziging. Als de RBR is... zal Vettel mogelijk al records van Schumacher uit de boeken gaan rijden voor je er erg in hebt.
En als Lewis beter presteert van Rosberg en regelmatig podiums scoort en misschien wel 1 of 2 races wint volgend jaar, dan zal nooit iemand twijfelen aan de kwaliteiten van Hamilton.
Mocht em dat niet lukken... Dan loopt ie uiteraard het risico dat de wereld heel snel zal veranderen. Uit het oog uit het hart he. Voorbeelden genoeg van kampioenen die tot deelnemer zijn gedegradeerd. Hill, Villenveuve en ja... Ook Schumacher.
Maar als Mercedes het wel word, kan Hamilton ineens alle records uit de boeken rijden, of als ferrari Alonso de snelste geeft kan Vettel ineens 6 jaar niks meer winnen.
Misschien wilt hij dan ook wel weg bij RBR omdat ze hem daar de auto niet meer kunnen geven. Denk sowieso dat je moeilijk aan de kwaliteiten van Lewis, sebastian of Alonso kan twijfelen.

Volgens mij twijfelt op dit moment niemand aan de kwaliteiten de kwaliteiten van Vettel, Hamilton, Raikkonen of Alonso.
Maar toen Hill, Villeneuve en ook Schumacher vooraan reden, twijfelde ook niemand aan hun kwaliteiten.
Maar zeg nou zelf, als je van deze 3 naar de laatste jaren uit hun carriere kijkt, ging er dan nog enige dreiging van hen uit?

0634

Er zijn er zat die destijds (en nu nog steeds) twijfelden aan de kwaliteiten van Hill en Villeneuve. Zat.

Folkert

Citaat van: Figge op 08 december 2012 - 12:53:34
Citaat van: Folkert op 08 december 2012 - 12:44:09
Citaat van: Figge op 08 december 2012 - 09:34:14
Ik verwacht in 2014 zeker geen nivelering in het prestatieniveau van de teams. Eerder weer een dominant team dat zijn huiswerk het beste heeft gedaan. Tenminste, dat gebeurt meestal na een stevige reglementswijziging. Als de RBR is... zal Vettel mogelijk al records van Schumacher uit de boeken gaan rijden voor je er erg in hebt.
En als Lewis beter presteert van Rosberg en regelmatig podiums scoort en misschien wel 1 of 2 races wint volgend jaar, dan zal nooit iemand twijfelen aan de kwaliteiten van Hamilton.
Mocht em dat niet lukken... Dan loopt ie uiteraard het risico dat de wereld heel snel zal veranderen. Uit het oog uit het hart he. Voorbeelden genoeg van kampioenen die tot deelnemer zijn gedegradeerd. Hill, Villenveuve en ja... Ook Schumacher.
Maar als Mercedes het wel word, kan Hamilton ineens alle records uit de boeken rijden, of als ferrari Alonso de snelste geeft kan Vettel ineens 6 jaar niks meer winnen.
Misschien wilt hij dan ook wel weg bij RBR omdat ze hem daar de auto niet meer kunnen geven. Denk sowieso dat je moeilijk aan de kwaliteiten van Lewis, sebastian of Alonso kan twijfelen.

Volgens mij twijfelt op dit moment niemand aan de kwaliteiten de kwaliteiten van Vettel, Hamilton, Raikkonen of Alonso.
Maar toen Hill, Villeneuve en ook Schumacher vooraan reden, twijfelde ook niemand aan hun kwaliteiten.
Maar zeg nou zelf, als je van deze 3 naar de laatste jaren uit hun carriere kijkt, ging er dan nog enige dreiging van hen uit?
Ok, dan heb ik je denk ik verkeerd begrepen. Maar Hill en Villeneuve zijn toch van een ander kaliber dan Hamilton, of Alonso of Vettel. Maar als Schumacher in goede auto zat, was er altijd dreiging van hem. Zo ook Hamilton, er is altijd dreiging. iig imo.
Trotse vader van Rosalie(L)

Victor Monza 2008

Idd staan de kwaliteiten van de toppers buiten kijf, van dezen is het enkel Hamilton die van team verandert en dit naar een team dat tot nu weinig potten brak. Hij zit dus in een Schumachersituatie, vraag is natuurlijk of het zal evolueren zoals bij diens overstap naar Ferrari, waar zowel rijder als piloot de competitie 5 jaar overheersten, of zoals bij zijn comeback die voor beiden desastreus verliep.het grote verschil tussen beide Schumacherscenarios is echter dat bij de overgang naar Ferrari, Michael deel uitmaakte van een totaalpakket met Brawn e.a., in die tijd kon er ook nog onbeperkt getest worden en bij Mercedes waar het enkel om Michael ging. Tot op heden heb ik nog nergens wat gehoord over het aantrekken van een toptechneut door Mercedes en dan blijft de vraag of hetzelfde team ontwerpers, dat al drie jaar tevergeefs een competitieve wagen probeert op de rails te zetten, daar nu opeens wel zou in lukken.

Kootje

Citaat van: FolkertOk, dan heb ik je denk ik verkeerd begrepen. Maar Hill en Villeneuve zijn toch van een ander kaliber dan Hamilton, of Alonso of Vettel. Maar als Schumacher in goede auto zat, was er altijd dreiging van hem. Zo ook Hamilton, er is altijd dreiging. iig imo.

Geld ook voor Hill en Villeneuve. Dat zij niet meer dan één titel hebben gewonnen en het daarna bergafwaarts ging met hun carierre, lag niet aan hun gebrek aan talent, maar aan andere factoren. Hill wou meer salaris dan Sir Frank wenste te betalen en kon dus vertrekken, terwijl Villeneuve dacht dat hij wel ff 'n succesvol team uit de grond kon stampen. Dat beide heren wel degelijk de kwaliteit hadden om groots te zijn hebben ze voor mij in hun Wlliams periode wel bewezen. Hill was daar 3 jaar op rij de grootste "fear factor" in Schumi's leven, en in die periode van één titel bestolen en er ééntje gewonnen. Daarna heeft hij het beduidend mindere Jordan hun eerste overwinning geschonken, al was dat ook weer 'n kadootje van Eddie en Ralf aan Damon, en herhaalde hij dit bijna in 'n dramatische Arrows. Prestaties die van de door jou genoemde coureurs alleen door Vettel aan de dag gelegd zijn. Villeneuve werd, net als Lewis, in z'n debuutjaar direct Vice-WK en in z'n tweede seizoen direct al WK. Dat het daarna bergafwaarts ging lag niet aan z'n kwaliteiten, maar aan kwaliteitsgebrek van het nieuw op te bouwen team dat hij samen met manager Pollock opstartte. BAR was nu eenmaal geen groots team waarmee je dan ook geen grootste dingen kunt laten zien. En ik ben bang dat Lewis nu diezelfde weg gaat bewandelen met Mercedes, al hebben die ondertussen al wat jaartjes ervaring. Saillant detail: Mercedes  GP=Brawn GP=Honda=BAR. Maar goed ...... ik weet 100% zeker dat als je of Hill, of Villeneuve na hun Williams jaren in 'n McLaren of Ferrari had gezet, zij dan nog steeds titelpretendenten waren geweest en er dan nu heel anders over hun talent gesproken werd.

Wings

Citaat van: Jeroen op 08 december 2012 - 11:26:39
Citaat van: Wings op 08 december 2012 - 10:27:06
Kan. Lewis wilt racen, Lewis wilt winnen. Als Mercedes hem geen competitieve auto biedt is Lewis zo weer gevlogen.

Dit dus. Het enige dat telt voor Lewis: kan hij winnen in de Merc. De rest doet er echt niet toe.

Mee eens Jeroen.

Edwin90

Citaat van: Kootje op 07 december 2012 - 13:16:48
Citaat van: Edwin90 op 07 december 2012 - 13:06:34
Ik krijg steeds meer de indruk dat hij een beetje spijt heeft van zijn overstap.

Hoezo?
Omdat hij aangeeft ooit nog wel terug te willen keren?
Vind ik persoonlijk niets vreemds aan, uiteindelijk is dat gewoon z'n thuis.

Sorry voor de late reactie, maar hier heb ik niet specifiek een reden voor Kootje. Een beetje een gut feeling. Ik heb het idee dat dit meer een frustratie wissel is dan een waarbij hij zich echt goed voelt en wel even de top gaat halen (ala Schumacher en Ferrari).

Ik bedoel eigenlijk te zeggen dat hij, denk ik, diep in zijn hart liever bij McLaren was gebleven.

Kootje

Duidelijk  :)

In de lijn van die gedachte snap ik je punt, kan er zelfs wel inkomen. Maar toch ..... had al 'n tijdje het idee dat het niet meer zo boterde tussen hem en McLaren (ook 'n gutfeeling), dus ik denk eigenlijk dat hij er wel degelijk bewust voor gekozen heeft McLaren te verlaten. Sportief gezien zal hij idd nog weleens twijfelen of hij hiewr wel goed aan gedaan heeft, maar spijt? Nee .... dat denk ik niet, iig nog niet.

Tim.Els

zo mensen had niet verwacht dat er tot nu toe de meesten zouden stemmen dat Hamilton over 3 jaar terug keert.