Hamilton over 3 jaar weer terug naar Mclaren

Gestart door Tim.Els, 07 december 2012 - 12:29:40

« vorige - volgende »

zal Lewis Hamilton over 3 jaar weer terug naar Mclaren gaan

Ja hij keert terug
hij tekent bij bij Mercedes
hij gaat naar een ander team
weet ik echt niet

Tim.Els

Volgens Lewis Hamilton is het niet ondenkbaar dat hij ooit bij Mclaren terug keert.
denk zelf dat hij over 3 jaar probeert terug te keren bij Mclaren

SDG

Op zich niets bijzonders, er zijn immers nog coureurs teruggekeerd naar het team waar ze ooit voor reden: Gerhard Berger (Ferrari), Nigel Mansell (Williams), Ronnie Peterson (Lotus)... Uiteraard komt het wel vreemd over dat hij die uitspraak nu al doet, terwijl hij bij Mercedes nog moet beginnen.

Kootje

Weet ik echt niet, dat hij terugkeert sluit ik zeker niet uit, maar over 3 jaar al. ???
Veel zal afhangen of Mercedes hem in de komende jaren 'n competatieve auto geeft.

Franky R.

Welkom Tim.Els,


En over je vraag...Hamilton zal ooit wel weer terugkeren bij McLaren, maar wanneer dat gebeurd weet niemand. Van Coulthard werd hetzelfde gezegd, maar die beëindigde zijn carrière toch bij Red Bull.

Edwin90

Ik krijg steeds meer de indruk dat hij een beetje spijt heeft van zijn overstap. Ik zie hem nog wel terugkeren naar Mclaren. Misschien sneller dan verwacht.

Folkert

Ik denk dat Lewis ooit wel weer is terug komt bij Mclaren, maar niet over 3 jaar denk ik. Ook wel  beetje afhankelijk van de prestaties van Mercedes.

Wanneer het wel is? Geen idee, misschien wil hij eerst 1 of 2 titels bij Mercedes winnen voor hij terug keert naar Mclaren.
Trotse vader van Rosalie(L)

Kootje

Citaat van: Edwin90 op 07 december 2012 - 13:06:34
Ik krijg steeds meer de indruk dat hij een beetje spijt heeft van zijn overstap.

Hoezo?
Omdat hij aangeeft ooit nog wel terug te willen keren?
Vind ik persoonlijk niets vreemds aan, uiteindelijk is dat gewoon z'n thuis.

Tim.Els

Citaat van: Edwin90 op 07 december 2012 - 13:06:34
Ik krijg steeds meer de indruk dat hij een beetje spijt heeft van zijn overstap. Ik zie hem nog wel terugkeren naar Mclaren. Misschien sneller dan verwacht.

het kan best dat Button over 3 jaar stop met zijn carriere.
maar als Hamilton kans krijgt zie ik hem terug keren bij Mclaren tenzij Mercedes met goeden auto komt.

Fabian

Welkom Tim,

Het is natuurlijk een mogelijkheid voor Lewis. Mocht zijn uitstapje naar Mercedes uitlopen op een drama kan ie over drie jaar weer huilend aankloppen bij McLaren om Jenson te vervangen!

Figge

Tsja... Lewis zou kunnen terugkeren naar McLaren. Maar voor hij dat doet zal hij op dat moment eerst nog wel eens goed nadenken over de reden waarom hij er ook alweer vertrok. De komende 3 jaar heeft ie denk ik wel nodig om zijn "frustratie" te laten slijten. Als dat niet lukt zou het zomaar kunnen dat ie helemaal niet terugkeert bij McLaren.
Ik denk eerder dat een terugkeer te maken heeft met Whitmarsh dan met Button.

Victor Monza 2008

Op het moment dat hij tekent bij Mercedes, gaat het voor geen meter bij McLaren, Hamilton loopt gefrustreerd rond en heeft een ploegmaat die even populair is. Vorig jaar had hij prive de nodige besognes. Hopelijk voor hem slaagt Mercedes erin een competitieve wagen klaar te stomen, zo niet zou hij wel eens kunnen evolueren naar een one hit wonder.

Iceman2012

Citaat van: Victor Monza 2008 op 07 december 2012 - 23:01:52
Op het moment dat hij tekent bij Mercedes, gaat het voor geen meter bij McLaren, Hamilton loopt gefrustreerd rond en heeft een ploegmaat die even populair is. Vorig jaar had hij prive de nodige besognes. Hopelijk voor hem slaagt Mercedes erin een competitieve wagen klaar te stomen, zo niet zou hij wel eens kunnen evolueren naar een one hit wonder.
iemand die 6 jaar op rij meerdere races wint een one hit wonder??

Victor Monza 2008

Bedoel een wereldtitel, het zou niet de eerste piloot zijn die door de foute keuzes van de regen in de drop raakt. Alles hangt natuurlijk ook van de doorstroming van nieuwe talenten af. Neem nu dit seizoen: er waren in feite maar 8 zitjes met redelijk kans op succes. Buiten enkele uitschieters van Maldonado en andere Rosbergs zijn de podia steeds verdeeld tussen deze vier teams , wanneer nu deze teams succesvol blijven en Mercedes blijft knoeien zie ik niet in waarom deze 4 binnen 2 of 3 jaar Hamilton zouden inlijven aangezien zij reeds beschikken over goede piloten. Neem Barichello, een goede piloot , maar door omstandigheden steeds naast de hoofdprijzen gegrepen, op een bepaald moment moet hij dan afhaken want te duur voor het team en hij wordt vervangen door een piloot die zakken dollars meebrengt. Hopelijk brengt 2014 een nivellering van de wagens met zich mee, want dan zal dat scenario minder waarschijnlijk zijn. Ik denk toch dat hamilton meer ambitie heeft dan 1 GP per seizoen te winnen.

Folkert

Citaat van: Victor Monza 2008 op 08 december 2012 - 02:46:19
Bedoel een wereldtitel, het zou niet de eerste piloot zijn die door de foute keuzes van de regen in de drop raakt. Alles hangt natuurlijk ook van de doorstroming van nieuwe talenten af. Neem nu dit seizoen: er waren in feite maar 8 zitjes met redelijk kans op succes. Buiten enkele uitschieters van Maldonado en andere Rosbergs zijn de podia steeds verdeeld tussen deze vier teams , wanneer nu deze teams succesvol blijven en Mercedes blijft knoeien zie ik niet in waarom deze 4 binnen 2 of 3 jaar Hamilton zouden inlijven aangezien zij reeds beschikken over goede piloten. Neem Barichello, een goede piloot , maar door omstandigheden steeds naast de hoofdprijzen gegrepen, op een bepaald moment moet hij dan afhaken want te duur voor het team en hij wordt vervangen door een piloot die zakken dollars meebrengt. Hopelijk brengt 2014 een nivellering van de wagens met zich mee, want dan zal dat scenario minder waarschijnlijk zijn. Ik denk toch dat hamilton meer ambitie heeft dan 1 GP per seizoen te winnen.
Denk niet dat je Lewis kan vergelijken met een Rubens. Dat hij maar 1 titel heeft ligt niet bij hem.
Ik denk dat er genoeg teams bereid zijn hem in te lijven in plaats van nieuw talent. Omdat hij maar 1 titel heeft, maakt hem niet slechter dan Alonso of Vettel en dat topteams hem dan ineens niet meer willen.
Trotse vader van Rosalie(L)

Iceman2012

Citaat van: Folkert op 08 december 2012 - 02:59:59
Citaat van: Victor Monza 2008 op 08 december 2012 - 02:46:19
Bedoel een wereldtitel, het zou niet de eerste piloot zijn die door de foute keuzes van de regen in de drop raakt. Alles hangt natuurlijk ook van de doorstroming van nieuwe talenten af. Neem nu dit seizoen: er waren in feite maar 8 zitjes met redelijk kans op succes. Buiten enkele uitschieters van Maldonado en andere Rosbergs zijn de podia steeds verdeeld tussen deze vier teams , wanneer nu deze teams succesvol blijven en Mercedes blijft knoeien zie ik niet in waarom deze 4 binnen 2 of 3 jaar Hamilton zouden inlijven aangezien zij reeds beschikken over goede piloten. Neem Barichello, een goede piloot , maar door omstandigheden steeds naast de hoofdprijzen gegrepen, op een bepaald moment moet hij dan afhaken want te duur voor het team en hij wordt vervangen door een piloot die zakken dollars meebrengt. Hopelijk brengt 2014 een nivellering van de wagens met zich mee, want dan zal dat scenario minder waarschijnlijk zijn. Ik denk toch dat hamilton meer ambitie heeft dan 1 GP per seizoen te winnen.
Denk niet dat je Lewis kan vergelijken met een Rubens. Dat hij maar 1 titel heeft ligt niet bij hem.
Ik denk dat er genoeg teams bereid zijn hem in te lijven in plaats van nieuw talent. Omdat hij maar 1 titel heeft, maakt hem niet slechter dan Alonso of Vettel en dat topteams hem dan ineens niet meer willen.
nee, Rubens lijkt mij ook niet echt te vergelijken. Voor een coureur als Hamilton zal altijd wel plek zijn en zal altijd de voorkeur krijgen boven een betalende coureur. Maar idd de plekken bij de echte topteams zijn schaars. Net als Alonso die ook weg wilde bij McLaren moet Lewis het nu doen met een beduidend minder team (naar het lijkt). Bij Mercedes kan hij misschien afwachten tot er een plekje voor hem vrij komt bij een echt topteam of misschien met Mercedes zelf naar de top toe groeien.