Hamilton over 3 jaar weer terug naar Mclaren

Gestart door Tim.Els, 07 december 2012 - 12:29:40

« vorige - volgende »

zal Lewis Hamilton over 3 jaar weer terug naar Mclaren gaan

Ja hij keert terug
hij tekent bij bij Mercedes
hij gaat naar een ander team
weet ik echt niet

0634

Citaat van: KVDracer op 17 maart 2013 - 22:28:48
Citaat van: Enzo op 17 maart 2013 - 21:14:34
Citaat van: Wings op 17 maart 2013 - 15:08:31
Dat is inderdaad lullig. Maar goed, om er een ontopicshot aan te geven, Mercedes lijkt competitiever dan voorheen. En McLaren de weg kwijt? Het seizoen staat in de kinderschoenen maar denk dat Hamilton niet rauwig is. Het vertrek van Ron Dennis heeft McLaren geen goed gedaan.

Het aangekondigde vertrek van Paddy en Vodaphone werkt ook niet echt mee, tevens de relatiebreuk tussen Mercedes en McLaren speelt in het nadeel.
Dan een nieuw design waarmee ze nog vollop mee in de leer zijn en Perez die zichzelf nog niet echt bewezen heeft...

McLaren heeft een echt uitdaging dit jaar, dat is zeker....

Eigenlijk versta ik niet goed dat ze ook niet gewoon voor een doorontwikkeling zijn gegaan. De McLaren van vorig jaar was toch geen slechte wagen.

Volgens Button was die uitontwikkeld heb ik ooit eens gelezen.

Franky R.

Citaat van: Jeroen op 18 maart 2013 - 09:46:38
Citaat van: KVDracer op 17 maart 2013 - 22:28:48
Citaat van: Enzo op 17 maart 2013 - 21:14:34
Citaat van: Wings op 17 maart 2013 - 15:08:31
Dat is inderdaad lullig. Maar goed, om er een ontopicshot aan te geven, Mercedes lijkt competitiever dan voorheen. En McLaren de weg kwijt? Het seizoen staat in de kinderschoenen maar denk dat Hamilton niet rauwig is. Het vertrek van Ron Dennis heeft McLaren geen goed gedaan.

Het aangekondigde vertrek van Paddy en Vodaphone werkt ook niet echt mee, tevens de relatiebreuk tussen Mercedes en McLaren speelt in het nadeel.
Dan een nieuw design waarmee ze nog vollop mee in de leer zijn en Perez die zichzelf nog niet echt bewezen heeft...

McLaren heeft een echt uitdaging dit jaar, dat is zeker....

Eigenlijk versta ik niet goed dat ze ook niet gewoon voor een doorontwikkeling zijn gegaan. De McLaren van vorig jaar was toch geen slechte wagen.

Volgens Button was die uitontwikkeld heb ik ooit eens gelezen.
Ja, zie mijn nabeschouwing van Albert Park. IMHO, een bull shit verhaal, want aan de mp4/27 viel het nodige te verbeteren. Heel dom om als enige topteam met een totaal nieuwe auto voor slechts een seizoen nota bene, te komen.

En ik had begrepen dat die snelle tijd van Button, eigenlijk een ongelukje was. Ze hadden het eea verkeerd gemonteerd. Dat verwacht je van HRT, niet van McLaren!!

T.Nuvolari

Ik heb gehoord dat ze verwachten dat de rest binnen een aantal races niet meer kan ontwikkelen, omdat je éénmaal niet kan blijven ontwikkelen, en dat Mclaren dan een coup d'état pleegt op het WK door als enige wel te kunnen doorontwikkelen. We shall see.

Sabai

#138
Maar tegen de tijd dat Mc Laren die 2 sec heeft goed gemaakt die ze nu missen zijn hun ook weer uitontwikkeld en zal het hoogstwaarschijnlijk al te laat zijn en kunnen ze alleen nog voor een dag succes gaan.

0634

Citaat van: M@rc op 18 maart 2013 - 13:50:18
Ik heb gehoord dat ze verwachten dat de rest binnen een aantal races niet meer kan ontwikkelen, omdat je éénmaal niet kan blijven ontwikkelen, en dat Mclaren dan een coup d'état pleegt op het WK door als enige wel te kunnen doorontwikkelen. We shall see.
Lijkt mij sterk. Hoe kan McLaren dat dan allemaal weten? Plus: eerst maar eens die twee seconden terugvinden. Button verklaarde al dat dat een long time gaat duren.

T.Nuvolari

Dat een je wagen niet eindeloos kan blijven doorontwikkelen lijkt me geen moeilijk vraagstuk en daar zal Mclaren ook wel het antwoord op weten. Het idee erachter is niet eens zo dom, maar dan moet alles juist zitten van bij het begin. Nu beginnen ze gewoon met een veel te grote achterstand zoals Sabai al aangaf.

Jehoentelaar

Tja, je kan de gok wagen om het een seizoen eens helemaal anders te doen. In 2014 begint iedereen praktisch op nul, dus nu een achterstand hebben heeft nauwelijks gevolgen voor het volgende jaar. Voor hetzelfde geld had die auto het hele veld zoekgereden, dan had iedereen weer hosannah geroepen.

0634

Hoe groot is die kans dan, met een geheel nieuwe wagen tov alleen maar bewezen concurrenten?

Plus: ze hádden een auto die het veld zoek reed (oké, wat chargerend, maar you get the point).

Kootje

Ik snap de beslissing 'n compleet nieuwe auto te bouwen ook niet helemaal. De auto van vorig jaar was de snelste van het veld en had dat ook nog wel ff gebleven. Enige probleem was de betrouwbaarheid. Zou deze auto nu al 2014 geschikt zijn, dan kan ik er nog inkomen. Dit lijkt me gezien de aankomende regelveranderingen echter niet het geval.

Jehoentelaar

Citaat van: Jeroen op 18 maart 2013 - 18:00:41
Hoe groot is die kans dan, met een geheel nieuwe wagen tov alleen maar bewezen concurrenten?

Plus: ze hádden een auto die het veld zoek reed (oké, wat chargerend, maar you get the point).
Ik weet niet wat die kans was, ben zelf ook geen technisch figuur. Doe slechts een suggestie. :)

Franky R.

Citaat van: M@rc op 18 maart 2013 - 13:50:18
Ik heb gehoord dat ze verwachten dat de rest binnen een aantal races niet meer kan ontwikkelen, omdat je éénmaal niet kan blijven ontwikkelen, en dat Mclaren dan een coup d'état pleegt op het WK door als enige wel te kunnen doorontwikkelen. We shall see.
Dat is wel forse onderschatting van de concurrentie door McLaren. Nou ja, ze hebben nu een fors probleem waar ze hun tanden in kunnen zetten.

Arthur

Het lijkt mij nogal naief van McLaren om een geheel nieuwe auto te bouwen terwijl je weet dat je een goede auto had in 2012 en in 2014 het reglement helemaal op de schop gaat en je dus wederom met een leeg vel moet beginnen. Beetje kapitaal vernietigen?
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Kootje


Arthur

Of was die 2012 om Hamilton heen gebouwd? ;D
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Franky R.

Citaat van: Arthur op 19 maart 2013 - 19:19:33
Of was die 2012 om Hamilton heen gebouwd? ;D
Zelfs dan nog was die auto beter dan de huidige MP4/28...Zogenaamd om Button gebouwd en Jenson kan er niets mee...Yeah, right! ::)