Luca is chagrijnig.

Gestart door Victor Monza 2008, 05 december 2012 - 13:31:11

« vorige - volgende »

Victor Monza 2008

Niet alleen Bernie is de gebeten hond, nu moet ook Michael Schumacher het ontgelden omdat hij Vettel in Sao Paolo geen strobreed in de weg legde in zijn opmars naar de titel. In zijn ogen is het not done na hun successen samen, tegenargument is natuurlijk de jarenlange vriendschap van beid Duitsers.In 2010 zag de man ook reeds een complot tegen zijn scuderia. Heeft De Montezemolo hier een punt of is hij alleen maar een slecht verliezer? De Italian Connection of de Kerpen-Heppenheimische Freundschaft?

Fabian

Zouden Luca di Montezemolo en Helmut Marko in hetzelfde gekkenhuis zitten??

Edwin90

Onzin natuurlijk, pure frustratie. Net als het incident om de gele vlag.

Ik kan me zelfs jaren herinneren dat andere coureurs juist gevraagd werden de titelstrijd niet in de weg te zitten.

Jehoentelaar

Wat een mafkees die vent. In Den Haag zouden we zeggen dat 'ie even z'n maandverbandje moet wisselen. ???

T.Nuvolari

Di Montezeverlo ben ik al lang beu gehoord.

Gerard

Gewoon gefrustreerd inderdaad... Typiche Italiaan, met een naar karakter als hij verliest...

Wings

Het gebaar van Schumacher is nobel maar hoort niet bij racerij. Hier kon zomaar een titel cadeau worden gegeven. Het verbaasde mij dat er zo min over wordt gesproken maar Luca heeft wél een punt aangaande deze situatie. Aan de andere kant heeft het uiteindelijk niks gebracht. En is Schumacher klaar. Dus, erg druk zou ik me er niet om maken. Ferrari zal vast en zeker ook wel eens het voordeel van de twijfel hebben gekregen en ook in het verleden schoven de mannen makkelijk voor Schumacher (Ferrari) dan voor Häkkinen (McLaren). No big deal, lijkt me.

Wallie

Ach ja Luca...als hij weer even een pers momentje heeft dan blaat hij wat om alles op scherp te zetten. Same story every year.
Nobody wins, unless everybody wins - bruce springsteen

Sphinx

Tja.... hij noemt Bernie te oud, maar als je hem zo te keer hoort gaan begint ie zelf ook een Grumpy Old Man te worden.
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

Folkert

Luca en Helmut zouden een levenslange verbanning moeten krijgen van de F1. Briatore vond ik ook wel erg in 2008, maar op de een of andere manier stoorde ik me nooit zo erg aan hem, als ik dat wel doe met Luca en Helmut.
Trotse vader van Rosalie(L)

Wings

Citaat van: Sphinx op 05 december 2012 - 15:35:05
Tja.... hij noemt Bernie te oud, maar als je hem zo te keer hoort gaan begint ie zelf ook een Grumpy Old Man te worden.

Altijd geweest. En Luca is inmiddels ook 65. Iets met een pot en ketel dus. ;)