WSR - Formula Renault 3.5

Gestart door Jehoentelaar, 03 december 2012 - 21:32:34

« vorige - volgende »

Maikel0230

Een paar plaatjes van de Red Bull demo tijdens de World Series by Renault op Spa





We zijn de rest van de plaatjes nog aan het verwerken, ik zal er binnekort nog wat meer posten

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Sphinx

There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

gloudiesaurus

Leuk stukje en mooie foto's!
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Sphinx

even deze maar eens een kick geven:

Ik dacht dat we voor het eerst geen RBR-talent in de WSR zouden zien, maar Dean Stoneman is bevestigd als zowel de teamgenoot van Nyck de Vries, als de nieuwste aanwinst in de Red Bull Junior familie.
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

Perton

Iets waar ik heel erg blij mee ben. Prima teamgenoot voor De Vries om zich mee te meten.

Kootje

Is wel ten koste van Alex Lynn die uit de Red Bull opleiding gezet/gestapt is.

Sphinx

#111
Naja, Lynn is goed geland bij DAMS in de GP2, dus dat valt mee. Interessant zinnetje lees ik in een Autosport-interview met Alex Lynn over hoe hij bij DAMS uitkwam: "at that time DAMS were already full. But then I think the deal fell through with Esteban Ocon. I got first dibs on it."

Ocon had dus gewoon voor DAMS in de Gp2 kunnen rijden naast Gasly. Geen idee waar het op geklapt is.

Maar goed, Rowland, Stoneman, de Vries, Latifi naar Arden, Tom Dillman + Sean Gelael naar Carlin, Bonifacio naar Draco. Toch een redelijke bezetting dit jaar. Fortec heeft ook nog een stoeltje vrij, hopelijk kan Ocon daar nog terecht nu het bij Charouz Lotus al vol zit.
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

Perton

Volgens mij heeft Ocon niet zoveel moneyz. En Lynn, tsja, uiteindelijk niet echt héél overtuigend kampioen en in de belevingswereld van veel / enkele mensen waren de prestaties van Stoneman eigenlijk wat indrukwekkender. Als Red Bull datzelfde idee had, dat Stoneman eigenlijk de betere coureur was in 2014, dan is het niet zo gek dat ze juist met hem verder willen.

Over Draco gesproken, weet jij of dat nog steeds van de familie Negrão is, nu zoontjelief in de GP2 rijdt?

gloudiesaurus

Stoneman een goed coureur, had pech met zijn gezondheid. Gun het hem wel om een comeback te maken.

En met Stoneman heeft De Vries een enorm sterke teamgenoot. Word gelijk een jaar van de waarheid voor De Vries.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Sphinx

CitaatOver Draco gesproken, weet jij of dat nog steeds van de familie Negrão is, nu zoontjelief in de GP2 rijdt?

Zat ik me inderdaad ook af te vragen. Guto Negrao is nog steeds teambaas van Draco. Lijkt erop dat er bewust voor twee Brazillianen gekozen. Fantin om de rekeningen te betalen, Bonifacio voor de punten.

Overigens is ook Roy Nissany in de WSR opgedoken. De zoon van Chanoch "Too much Grip" Nissany heeft een stoeltje bij Tech 1 bemachtigd
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

Zeeuw

Van Buuren zal net als de Vries aan de bak kunnen  ;)

Formule Renault 3.5-test op Ciudad del Motor de Aragon, 31 maart 2015
Pos.    Rijder   Team   Tijd   ronden
1.     M. Vaxiviere   Lotus Racing Junior   01:40.662   34
2.     E. Ellinas   Strakka Racing   01:41.083   34
3.     O. Rowland   Fortec Motorsport   01:41.126   49
4.     B. Visser   AV Formula   01:41.245   47
5.     J. Jaafar   Fortec Motorsport   01:41.254   56
6.     D. Stoneman   DAMS   01:41.273   55
7.     T. Dillmann   Carlin Motorsport   01:41.479   54
8.     M. van Buuren   Lotus Racing Junior   01:41.505   27
9.     N. de Vries   DAMS   01:41.534   55
10.     G. Malja   Strakka Racing   01:41.559   34
11.     P. Fantin   Draco Multiracing USA   01:41.694   47
12.     N. Latifi   Arden International   01:41.809   65
13.     E. Orudzhev   Arden International   01:41.870   77
14.     F. Regalia   Zeta Corse   01:41.996   69
15.     R. Merhi   Pons Racing   01:42.151   36
16.     P. Paz Armand   Pons Racing   01:42.395   37
17.     A. Celis   AV Formula   01:42.452   59
18.     B. Bonifacio   Draco Multiracing USA   01:42.479   64
19.     R. Nissany   Tech 1 Racing   01:42.491   69
20.     A. Panis   Tech 1 Racing   01:42.840   76

Matthijs

Tja, het zijn testtijden, niet eens vrije trainingen maar gewoon 'winter'tests. In de winter kwam Toro Rosso er ook niet aan te pas, maar nu blijkt dat ze wel degelijk snelheid hebben.

Ik lees nu al her en der dat mensen Nyck de Vries afschrijven omdat hij in de FR 2.0 al drie jaar nodig had en nu in de FR 3.5 geen snelheid heeft. Hoe bedoel je scorenbord-journalistiek?

Jehoentelaar

Het is misschien niet zo'n wereldtalent als Verstappen, maar het blijft een serieus talent dat niet voor niets in de hele geleding van topteam McLaren zit. En het is natuurlijk slechts een lentetest waar we volstrekt niks over kunnen zeggen.

Sphinx

We zijn helaas een klein beetje verwend aan het raken met autosporttalent. Max gaat als een komeet, Frijns ging als een komeet door de opstapklassen heen. De Vries volgt gewoon de route die Magnussen en Sainz ook volgden, indien snelheid niet meteen aanwezig even pas op de plaats maken. Gisteren was ie gewoon vijfde met 0.2 sec achterstand op Dean Stoneman dus zo slecht is het allemaal. Beitske Visser was zelfs tweede, maar haar auto was bij de weging iets te licht. Als je dan een vrouwelijke coureur in de hogere klassen wil, moeten Bernie en de zijne haar maar eens in de gaten houden dit jaar.
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

gloudiesaurus

We zijn zeker verwend aan het raken, als je ook dit plaatje ziet:



Visser, De Vries, en Van Buuren... 3 Nederlandse coureurs dit jaar in de Formule Renault 3.5
En niet bij de minste teams...

Alle drie hebben ze al competitieve tijden laten zien. Dus ik ben benieuwd  :)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is